Ga naar inhoud

KMA2701 : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast KMA2701

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden zei Jaydee:

@KMA2701, meis, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. 

Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen, lekker veel drinken om je narcose en vocht weg te spoelen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Rustig aan hè meis? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Hallo Meis,

 

dankjewek voor je berichtje.

een kunst dat rustig aan doen, je doet al snel te veel. 

En ik zou zooooo graag even deze bh uit doen en een maatje groter (die ik heb liggen) aandoen. Ik word afgekneld.. haha.. Maja de sluiting zit aan de achterkant; mission impossible haha... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Deevoted1981:

@KMA2701 begrijp het, ga eerst maar even goed bijkomen, lekker slapen. Sterke meissie. X

He Meis,

 

nou ik denk dat ik na de operatie al de meest verschrikkelijke pijn heb gehad... jeetje Mina... maar daardoor is alles wat ik nu voel veel draaglijker, haha.. dat is dan het voordeel ervan.. 

best goed kunnen slapen vannacht.. dus dat is prettig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei KMA2701:

Hallo Meis,

 

dankjewek voor je berichtje.

een kunst dat rustig aan doen, je doet al snel te veel. 

En ik zou zooooo graag even deze bh uit doen en een maatje groter (die ik heb liggen) aandoen. Ik word afgekneld.. haha.. Maja de sluiting zit aan de achterkant; mission impossible haha... 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!:43:

Ja, de erste 3 tot 5 dagen zijn echt even niet leuk maar daarna gaat het heel snel beter.

Heb je niemand die je kan helpen met de bh? Je zwelt nogal op dus het is logisch dat die bh nu erg strak zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Noisy:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!:43:

Ja, de erste 3 tot 5 dagen zijn echt even niet leuk maar daarna gaat het heel snel beter.

Heb je niemand die je kan helpen met de bh? Je zwelt nogal op dus het is logisch dat die bh nu erg strak zit

Dankjewel Meis..

Ja die komt over een uurtje of 2... dus even doorbijten.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei KMA2701:

Hallo Meis,

 

dankjewek voor je berichtje.

een kunst dat rustig aan doen, je doet al snel te veel. 

En ik zou zooooo graag even deze bh uit doen en een maatje groter (die ik heb liggen) aandoen. Ik word afgekneld.. haha.. Maja de sluiting zit aan de achterkant; mission impossible haha... 

Fijn dat er straks hulptroepen komen om je uit je strakke bh te bevrijden. Ik heb de Carefix Mary voor 8 december. Deze heeft een sluiting aan de voorzijde, dus is gemakkelijker zelf aan en uit te trekken. Misschien een tip om die ook te bestellen? Fijn herstel, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jaydee:

Fijn dat er straks hulptroepen komen om je uit je strakke bh te bevrijden. Ik heb de Carefix Mary voor 8 december. Deze heeft een sluiting aan de voorzijde, dus is gemakkelijker zelf aan en uit te trekken. Misschien een tip om die ook te bestellen? Fijn herstel, meis. 

 

Xxx Jaydee 

He Jaydee, bedankt voor de tip.. dat is ook degene die ik hier heb liggen...en naar zit te staren momenteel haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@KMA2701 hopelijk ben je snel bevrijd, ben benieuwd naar je album straks :01:. Op tijd je medicatie pakken he? Spiegel opbouwen en lekker tegen een grote berg kussens aanslapen, omhoog en omlaag is  het meest vervelend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Aloysa:

@KMA2701 hopelijk zijn de hulptroepen al gearriveerd om je bh te wisselen :P zou ik ook in je album mee mogen kijken? Ik krijg 400 en 450 van dr. Straten :) 

Jaa!! Jeetje wat een meloenen zijn het nu, staan kneiterstrak haha, ga nu even proberen paar uurtjes te slapen. 

Ik zal je even toevoegen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het nu wel gelukt is!!

@Nikszie dat jij ook een foto van vandaag hebt geplaatst, mooi hoor! En de jouwe staan ook zo mooi dicht bij elkaar.. hoop dat dat bij mij ook nog iets meer komt.

hoe is het met je pijn ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Niks:

Dank je. Pijn heb ik niet echt. Alleen bij bepaalde bewegingen. Dus mag niet klagen. Had ze live niet zo groot verwacht hahah. Maar moet nog allemaal zn plek vinden he. Ben zeer tervreden. Hoop jij ook?

Onze meloenen haha! Weet niet hoe het bij jou zit, maar ik denk dat er bij mij ook nog behoorlijk wat zwelling inzit, het is zo gespannen en strak poeh..

ja ben inderdaad ook super benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.