KMA2701

KMA2701 : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Oh ja, Ik heb 1 BH van Hunkemoller en 2 van Hema klaarliggen dus kijk wel wat het lekkerst zit en anders breng ik ze terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Sheann:

@KMA2701 Hoi hoi, ik ben ook 20 Nov aan de beurt. Heb je al een trgekregen? Ik mag om 7:45, lekker vroeg. Heb je al een keuze gemaakt? Ik heb heel lang tussen 345 en 390 getwijfelt maar ga toch voor 390.

He Meis. Ja ik pas om 13.15... dus dat gaat een lange ochtend worden maandag..  ik blijf ook twijfelen dus ga maandag daar de keus maken na nog een keer gepast te hebben. Mocht ik het dan nog niet weten dan ga ik voor het grootste, aangezien iedereen eerder zegt had groter gewild ipv kleiner.. 

ben je er helemaal klaar voor?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga ook voor het grootste, dit raade Dr Straten ook aan als je twijfelt en de meeste op het forum zeggen het ook.

Heb je de 3D simulatie van Bergman gedaan. Dan kan je zien hoe het er ongeveer uit komt te zien. Ik heb voorbeelden ervan in mijn album. Als het goed is heb ik je toegevoed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi. Ik ook maandag bij Straten. Mag me melden om 12:15. Dus jij bent na mij. Zijn er sws al 4 die die dag door hem geholpen worden van dit forum. Ik krijg 450 cc rond coh1. Hp. Spannend he. Gaat nu snel. Al zenuwachtig???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Niks:

Hoi hoi. Ik ook maandag bij Straten. Mag me melden om 12:15. Dus jij bent na mij. Zijn er sws al 4 die die dag door hem geholpen worden van dit forum. Ik krijg 450 cc rond coh1. Hp. Spannend he. Gaat nu snel. Al zenuwachtig???

Hallo meid, mag ik jou vragen wat jou maat momenteel is?  

Wat heeft die man veel borsten in zijn handen zo op een dag haha...

ja spanning, maar ben er ook wel klaar voor hoor! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben 1.66 ongeveer en 69 kg. Mijn maat bh is nu 85B. Op zich vond ik bij de passessie de 450 reuze meevallen. Had het veel groter bij mij verwacht. Maar ben natuurlijk ook niet een van de slanksten:(  dus het oogt wel heel natuurlijk dan. Ging mij er echt om dat er wat meer volume in kwam en met name bovenin. Ik heb er zin in:43:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Niks:

Ik ben 1.66 ongeveer en 69 kg. Mijn maat bh is nu 85B. Op zich vond ik bij de passessie de 450 reuze meevallen. Had het veel groter bij mij verwacht. Maar ben natuurlijk ook niet een van de slanksten:(  dus het oogt wel heel natuurlijk dan. Ging mij er echt om dat er wat meer volume in kwam en met name bovenin. Ik heb er zin in:43:

He Meis 

Dan komt het bij ons denk ik zo ong op hetzelfde neer, weeg net een paar kilo minder en omvang is 80.

Jij hebt ook geen foto’s erop staan ofwel? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee heb geen foto’s erop staan. Moet nog uitvogelen hoe dat moet. Ben je er inmiddels uit wat je gaat nemen? Ik heb dan hetzelfde als jou, iets breder in de schouders en bovenarmen. Zou voor de grootste gaan als ik jou was dan. Vond 450 echt niet groot

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@KMA2701, @Sheann, @noov en @Niks,

Ik wil jullie even heel veel succes wensen voor morgen. Morgen lekker slapen en als jullie wakker worden hebben jullie BOOBS! Hoe leuk is dat? 

Good luck voor morgen :71::71::71::71:. We horen wel van jullie hoe het gegaan is. 

Veel liefs, Jaydee  :53:

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Jaydee:

@KMA2701, @Sheann, @noov en @Niks,

Ik wil jullie even heel veel succes wensen voor morgen. Morgen lekker slapen en als jullie wakker worden hebben jullie BOOBS! Hoe leuk is dat? 

Good luck voor morgen :71::71::71::71:. We horen wel van jullie hoe het gegaan is. 

Veel liefs, Jaydee  :53:

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!! :D

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden