Ga naar inhoud

KMA2701 : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast KMA2701

Aanbevolen berichten

@KMA2701, @Sheann, @noov en @Niks,

Ik wil jullie even heel veel succes wensen voor morgen. Morgen lekker slapen en als jullie wakker worden hebben jullie BOOBS! Hoe leuk is dat? 

Good luck voor morgen :71::71::71::71:. We horen wel van jullie hoe het gegaan is. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
51 minuten geleden zei Jaydee:

@KMA2701, @Sheann, @noov en @Niks,

Ik wil jullie even heel veel succes wensen voor morgen. Morgen lekker slapen en als jullie wakker worden hebben jullie BOOBS! Hoe leuk is dat? 

Good luck voor morgen :71::71::71::71:. We horen wel van jullie hoe het gegaan is. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

 

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

@KMA2701, @Sheann, @noov en @Niks,

Ik wil jullie even heel veel succes wensen voor morgen. Morgen lekker slapen en als jullie wakker worden hebben jullie BOOBS! Hoe leuk is dat? 

Good luck voor morgen :71::71::71::71:. We horen wel van jullie hoe het gegaan is. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

 

Aahhh wat lief @Jaydee, @Aloysa en @Jasmijn_! Dank jullie wel.

 

Ik moet me om 10.45 uur melden en ben om 12.00 uur aan de beurt. Het maakt dus niet uit wie ik morgen groet; we "kennen" elkaar allemaal haha :P! Omg...als die man z'n concentratie nu maar vasthoudt hé :D?!

 

Jullie ook sterkte, succes en enjoy @KMA2701, @Sheann en @Niks !

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981
4 uur geleden zei Jaydee:

@KMA2701, @Sheann, @noov en @Niks,

Ik wil jullie even heel veel succes wensen voor morgen. Morgen lekker slapen en als jullie wakker worden hebben jullie BOOBS! Hoe leuk is dat? 

Good luck voor morgen :71::71::71::71:. We horen wel van jullie hoe het gegaan is. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

Yes ladies! Veel succes allemaal en geniet er van ... wakker worden en dan zijn ze er ineens! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-11-2017 om 20:19 zei Niks:

Hoi hoi. Ik ook maandag bij Straten. Mag me melden om 12:15. Dus jij bent na mij. Zijn er sws al 4 die die dag door hem geholpen worden van dit forum. Ik krijg 450 cc rond coh1. Hp. Spannend he. Gaat nu snel. Al zenuwachtig???

Succes vandaag..

Ben er helemaal klaar voor nu.. spanning zal straks denk wel komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Lola21:

Succes morgen dames! Dr straten is een vakman! Ik ben morgen een week geleden door hem geopereerd en t ziet er nu al super goed uit, dat zal bij jullie vast ook zo zijn! :43:

Dankjewel!!

hoe gaat je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei KMA2701:

Dankjewel!!

hoe gaat je herstel?

Gaat goed nu, eerste dagen viel tegen maar na dag 3 a 4 gast het echt beter! Gebruik geen pijnstillers meer. Slapen gaat best goed alleen bij het wakker worden het gevoel van spierpijn en zware borsten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Deevoted1981:

@KMA2701 meis... hoe is 't nou?! Vertel! X

Poeh... ben thuis.

jeetje heb wel even echt heftige pijn gehad. Gelukkig hiervoor snel wat morfine gekregen. En eentje voor het slapen gaan mee.

De komende dagen even doorbijten. 

Kan me voorstellen dat als de zwelling afneemt, ik me ooo beter ga voelen haha!

door de pijn heb ik ze zelf ook nog niet gezien.. maar zo van boven af ziet het er goed uit.. haha

 

hoe is het bij de rest?!? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KMA2701, meis, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. 

Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen, lekker veel drinken om je narcose en vocht weg te spoelen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Rustig aan hè meis? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.