F.aatima

Aanvraag bvk Groene hart ziekenhuis, Gouda dr. Ackermans-Zwart

Recommended Posts

Hi allemaal, 

Wat fijn dat ik deze website heb kunnen vinden waar ik verslagen heb kunnen lezen over vrouwen die deze stap wel hebben durven zetten. Ik ben 28 jaar met H cupmaat.

Bij mij begonnen ze in groep 6 al te groeien en op mijn 18de heb ik al een borstverkleining overwogen. Nu 10 jaar en twee kinderen verder denk ik er nog sterker over na. Inmiddels ook eindelijk de stap genomen om hiermee naar de huisarts te gaan en ook zij stimuleerde mij om een bvk te doen en gaf mij een doorverwijzing. Ik was heel enthousiast, heb ook meteen een afspraak gemaakt in het ZH maar nadat ik meer informatie ging zoeken op het internet en de meest enge foto's en videos tegenkwam krabbel ik toch weer terug terwijl de wil er juist toch meer is om het wel te ondergaan dan niet. Ik ben iemand met een lage pijngrens en kan snel doordraaien als het niet goed of snel genoeg geneest. Ik heb ook twee kleine kinderen van 2 en 5 jaar. Hoe doen jullie dat met kinderen met het optillen,lopen, auto in, auto uit, bed in, bed uit etc. Ik heb twee keizersnede gehad en na een week kon ik toch wel wat meer zelf doen maar als ik zo andere verslagen lees zit dat er niet in. Ik weet dat uiteindelijk alle pijn en tranen het waard zal zijn, althans dat hoop ik. 

Kan iemand mij een beetje vertellen hoe het bijvoorbeeld van dag tot dag gaat. Ik word trouwens in het Groene Hart ziekenhuis door dr. Ackermans geholpen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden