Ga naar inhoud

Borstvergroting bij Boerhaave kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

onlangs heb ik een gesprek gehad bij de Boerhaave kliniek te Amsterdam.

Na alle opmetingen, het gesprek en de verschillende siliconen te hebben gepast.

Kwamen we uit op een gelijke mening.

De 320 cc.

 

Echter zie ik verschillende merken voorbij komen op deze site en ik ben benieuwd wat jullie ervaring is met deze kliniek.

Welke borstprotheses als beste ervaren worden.

Ik las bij Boerhaave dat er evt gekozen kan worden voor de Natrelle 510 tegen een meerprijs.

Wat is hiervan het voordeel.

 

Heeft iemand slechte ervaringen met Boerhaave en worden de littekens er zichtbaar.

Helaas kan ik nog geen foto's van andere members zien, maar ik ben zo benieuwd naar evt resultaten en ervaringen.

Qua pijn, grootte van de littekens, hoelang het duurdt voordat ze wat vervagen, slechte ervaringen met de borsten.

 

Een hoop vragen, ;) maar ik hoop dat er mensen zijn die mij meer willen/kunnen vertellen.

 

Alvast bedankt.

 

thx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Laura,

ik ben vorige maand bij deze kliniek op consult geweest. Bij dr vd Weij. Mijn operatiedatum is al gepland voor januari. 

Voor die tijd ga ik nog een x passen en heb ik nog een aantal vragen. Komt zoveel op je af. En daarna ga je pas nadenken. Wat is er allemaal gezegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei laura60:

Hallo Allemaal,

 

onlangs heb ik een gesprek gehad bij de Boerhaave kliniek te Amsterdam.

Na alle opmetingen, het gesprek en de verschillende siliconen te hebben gepast.

Kwamen we uit op een gelijke mening.

De 320 cc.

 

Echter zie ik verschillende merken voorbij komen op deze site en ik ben benieuwd wat jullie ervaring is met deze kliniek.

Welke borstprotheses als beste ervaren worden.

Ik las bij Boerhaave dat er evt gekozen kan worden voor de Natrelle 510 tegen een meerprijs.

Wat is hiervan het voordeel.

 

Heeft iemand slechte ervaringen met Boerhaave en worden de littekens er zichtbaar.

Helaas kan ik nog geen foto's van andere members zien, maar ik ben zo benieuwd naar evt resultaten en ervaringen.

Qua pijn, grootte van de littekens, hoelang het duurdt voordat ze wat vervagen, slechte ervaringen met de borsten.

 

Een hoop vragen, ;) maar ik hoop dat er mensen zijn die mij meer willen/kunnen vertellen.

 

Alvast bedankt.

 

thx!!

Ik kan je nog niets vertellen over het resulaat maar ik ben nu 2x bij Boerhave geweest. Ik ga voor de 230cc anatomisch op 21 nov. Volgens mij Mentor. Ik vroeg me ook af wat nou precies het verschil was tussen deze en de Natrelle 510 250cc. Hij gaf als antwoord dat de 510 een protese is die vaak wordt gebruikt bij borstreconstructie. Er zijn zoveel soorten Pff. Ik neem maar aan dat hij adhv de metingen en wensen de meest geschikte uitkiest. 

 

Is het advies gebaseerd op voor of achter de spier? Dat scheelt nogal in het herstel heb ik me laten vertellen.

 

Dr vd Weij is een ervaren arts dus denk dat je je niet al te druk moet maken over de littekens. Zolang je ook na de operatie alle adviezen opvolgt en rustig aan doet is de kans groot dat je er bijna niks meer van ziet heb ik gelezen. 

 

We hopen het maar!

 

Groetjes, MamaMia 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-11-2017 om 15:16 zei laura60:

@Mamamia , ze hebben bij mij geadviseerd ze boven de spier te plaatsen, gezien ik veel sport.

 
Bij jou dan?

 

Mij ook geadviseerd 245 op de spier... mentor. Zo benieuwd hoe dat eruit gaat zien.  Helaas kan ik ook geen albums van anderen bekijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 14 december bij dr van der weij. Ik heb tot nu toe 300 cc maar

heb wen extra pas sessie wegens twijfel ingeboekt. Ook voor de spier en anatomische. De kliniek en arts staan goed aangeschreven en heb resultaten mogen zien van een collega en ik vond het er super uitzien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.