Ga naar inhoud

brigitte123 : 8 november 2017 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi!!

 

Vanmorgen heb ik dan eindelijk mijn borstvergroting gehad! Ik ben 20 jaar, 162cm, 54kg en had een A-cup. Gisteren heb ik mijn consult gehad, ik had gekozen voor de next-day-surgery aangezien ik in Nederland woon en de Wellness Kliniek in Belgie is.

Het consult stond gepland om 16.10u, helaas liep dit erg uit en was ik pas om 20.15u aan de beurt. Wat wel netjes was is dat ze belde dat ik later kon komen. Verder nam dr. Damen echt zijn tijd voor mij en gaf duidelijk uitleg en duidelijk zijn mening voor wat mooi zou staan bij mij. 

Hij heeft mij 2 maten laten passen, 200cc en 300cc. 200cc vond ik te klein en bij 300cc zouden de borsten aan de zijkant gaan uitpuilen (omdat mijn boven lichaam niet zo breed is). Uiteindelijk gekozen voor ronde prothesen, 265cc en achter de spier. 

Ik moest vanmorgen om 8uur in de kliniek zijn en om half 9 lag ik al op de OK. Heerlijk narcose gehad, na een korte slaap werd ik al om half 10 wakker en was alles achter de rug!

Ik werd terug gereden naar de slaapzaal, moest wat eten en drinken, bloeddruk nog een keer meten en infuus eruit. Ik mocht om 11uur weer naar huis!

 

Ik ben helemaal ingetaped en heb mijn nieuwe boobies dus zelf ook nog niet kunnen zien.. Over 12 dagen mag het tape eraf en mag ik ze eindelijk aanschouwen. Het enige nadeel aan het strakke tape is dat ze nu gaan opzwellen en de tape nòg strakker gaat zitten. Ook kan ik niet heel diep ademhalen want dat doet zeer.

Ook merk ik dat je de pijnstillers optijd in moet nemen, anders kan ik letterlijk niets. Maar wie mooi wilt zijn moet pijnlijden! Het is nu nog wel vol te houden gelukkig.

Ik ben benieuwd hoe ik vannacht zal slapen op mijn rug (geen rugslaper). 

Ik hoop dat mensen wat uit mijn verhaal kunnen halen! 

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik herken je verhaal. Ik ben 13 oktober geopereerd bij dokter damen.  Ik heb zelf voor 330 cc gekozen omdat ik wist van een vriendin dat het vaak kleiner uitvalt. En ben er heel blij mee. Ik heb nu 75c. Ik ben zelf 58 kilo en 170 lang. En ze komen niet aan de zijkant eruit. In het begin zitten je borsten heel hoog en schrik hier niet van want dat deed ik namelijk wel. En het duurt echt wel even voordat ze zakken. Zie de foto's op mijn profiel. Ik had na een week het verband eraf gehaald. Ik werd er gek van en heb een goede medische bh gedragen. Wat een opluchting toen het verband eraf was. Ik wens je nog veel sterkte toe met de pijn welke hopelijk nu al een stuk minder is. Ik kon na 2 weken voorzichtig op mijn buik slapen. Op mijn buik lukt wel maar slaapt nog nmiet echt prettig

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Bruintje:

Hoi ik herken je verhaal. Ik ben 13 oktober geopereerd bij dokter damen.  Ik heb zelf voor 330 cc gekozen omdat ik wist van een vriendin dat het vaak kleiner uitvalt. En ben er heel blij mee. Ik heb nu 75c. Ik ben zelf 58 kilo en 170 lang. En ze komen niet aan de zijkant eruit. In het begin zitten je borsten heel hoog en schrik hier niet van want dat deed ik namelijk wel. En het duurt echt wel even voordat ze zakken. Zie de foto's op mijn profiel. Ik had na een week het verband eraf gehaald. Ik werd er gek van en heb een goede medische bh gedragen. Wat een opluchting toen het verband eraf was. Ik wens je nog veel sterkte toe met de pijn welke hopelijk nu al een stuk minder is. Ik kon na 2 weken voorzichtig op mijn buik slapen. Op mijn buik lukt wel maar slaapt nog nmiet echt prettig

Hoi! Wat leuk om te lezen! Ik ben heel erg benieuwd hoe het eruit ziet als het verband er af is. Ik ben er ook een beetje bang voor, stel het ziet er niet uit haha.. Ik dacht al dat dat m’n borsten nog aardig hoog zitten. Bedankt voor de tip :rolleyes:

Dr. Damen zei dat het er met 12 dagen af mag dus zondag mag het er eindelijk af! Gaat die druk er dan ook een beetje af als het verband eraf is? Ik ben zo snel buiten adem, ik denk doordat het zo strak zit haha..

Wat heerlijk dat je weer op je buik kan slapen! Ik kan niet wachten totdat ik dat ook kan. 

Ik heb gelukkig geen pijn meer!

ik ben heel erg benieuwd naar je foto’s! Die staan volgens mij niet openbaar, zou je mij kunnen toevoegen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.