Ga naar inhoud

Tevreden met cupmaat + borsten na bv (Verdonck)


Aanbevolen berichten

Hoi dames ,

 

Ik heb 12 september mijn bv vergroting laten doen bij Verdonck.

Ik kan niks slecht zeggen over hem, want hij en personeel is top en supervriendelijk en super goed behandeld.

 

Ik ben 1.70 had een 70a en weeg 52kilo.

Heb 300 corse motiva ergonomix laten steken.

Hij stelde de 295 high profile voor, maar omdat ik meer wilde ( dat volgens hem niet ging) ben ik overgeschakeld naar de corsé om meer volume te kunnen krijgen.

 

Maar nu ben nu bijna 8 weken ze zijn al heel zacht vind ik , dus denk ook niet echt dat ze gaan groeien.

Ik heb nu een 70D maar lijkt echt niet op een D

En ben echt teleurgesteld eigenlijk. 

Vind mijn borsten echt te klein , ze staan ook ver uiteen ( dat had ik al voor bv ) 

( maar naar het schijnt zijn er toch pc's die dit kunnen om je borsten toch dichter te krijgen )

En vind ze toch ook niet zo bol als ik dacht dat het ging worden.

 

 

Verdonck staat bekend voor natuurlijke borsten bij je figuur, dus misschien had ik wat verder moeten kijken,

Want als ik meiden zie van dezelfde figuur als mij zie ik toch meer cc passeren.

 

Dus ik vroeg me af of er nog meiden waren die toch teleurgesteld zij met hun cupmaatje en borsten bij Verdonck ?

Ik overweeg een wissel, maar jammer genoeg wel pas na kinderen omdat het me anders echt zonde lijkt moest bij de zwangerschap het een en ander veranderen. Ik denk dan faceland te overwegen , hoor er veel goeds van , mooie prijs en werken ook bij motiva.

 

Groetjes x 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 hoi ,

 Dacht tag je hier effe, want kon me herinnere dat je ook hetzelfde denkt als mij over je borsten , of mss vergis ik me xD sorry dan ! Mss dat je nog meiden kent , 

Vind het wel leuk om effe men beklag te doen bij meiden die het snappen en het mss ook waarderen enook hun verhaal te doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje Jee wat balen Deb dat je niet tevreden bent met je nieuwe boobies... 

Zou ik eens in je album mogen meekijken? Door je verhaal ben ik nieuwsgierig geworden naar je beginsituatie en hoe je er nu uitziet. 

Ben je toen nog bij andere chirurgen geweest trouwens?

liefs Nicoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Debsje:

@Ellen125 hoi ,

 Dacht tag je hier effe, want kon me herinnere dat je ook hetzelfde denkt als mij over je borsten , of mss vergis ik me xD sorry dan ! Mss dat je nog meiden kent , 

Vind het wel leuk om effe men beklag te doen bij meiden die het snappen en het mss ook waarderen enook hun verhaal te doen.

 

Hey, ja dat is prima hoor. Ik heb inderdaad wel hetzelfde. Nu moet ik wel zeggen dat ik zelf voor 275cc full van Motiva heb gekozen. Kon tot max 295 misschien 315 met heel veel aandringen maar Verdonck heeft op de OK nog benadrukt dat ik heel smal ben (taille) en er niet veel meer zou passen. Verdonck is gewoon voorzichtig hierin en opzich is dat ook prima.

Vind mijn borsten mooi en echt een hele verbetering met eerst. Zou hiervoor echt getekend hebben maar mijn mening is veranderd. En door het roze hemdje met passen is het een beetje een vertekend beeld denk ik. Daar leken ze echt heel groot en dat heb ik nu alleen bij een soort gelijk hemdje en dat draag ik niet. 

 

Ik wil in de toekomst zeker een wissel maar ik ga wachten tot ik kindjes heb. Anders vind ik dat zonde van mijn geld als ik daarna weer moet. 

 

Bij andere had je wellicht wel groter gekunnen en misschien stonden ze bij jou dan iets meer bij elkaar maar er zijn maar weinig pc’s die dat doen volgens mij. Je wilt ook niet het risico op scheve borsten of waarbij de tepels niet in het midden staan. 

Bij Velthuis en Heyendael kon ik tot 325/350cc van Mentor (denk ik, max is niet genoemd maar tot 300/325 gepassen en kon nog groter dacht ik) dus dat is best wel een verschil. Achteraf had ik dat liever gehad omdat het dan (nog) meer in verhouding zou zijn met mijn (brede) schouders en heupen. Maarja dat is altijd achteraf. 

 

Overigens is het soms beter om het in 2x te doen omdat je huid en spier vaak veel moet rekken. 

 

Wat bedoel je met bol? 

 

Er zijn wel meer meiden die achteraf groter hadden gewild, maar dat is niet alleen bij Verdonck. Het went ook ontzettend snel waardoor je achteraf vaak zoiets hebt dat er nog wel 25/50cc bij had gemogen. 

 

Je bent 8 weken po lees ik? Bij 10/12 weken gaan ze nog veranderen omdat spier ontspant en dan kan het volume nog groter worden! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 met bol bedoel ik eigenlijk dat ik dacht met corsé dat

ze toch meer push up stonden .maar da vind ik nu niet meer echt. Maar kan ook liggen aan mijn lichaam, want jeaw heeft ook corsé en de hare zijn mooi rond. Ofwel ligt het idd omdat ik het al gewoon ben. Ik had ook dat roos topje gekrege voor te passen en toen leken ze toch ook groter , maar toen vroeg ik alof ik groter kon passe omdat ik wist als je gewone tshirtje aandoet al heel wat minder leek. Hij zei ook tegen me als ik groter wou gaan het met een wissel moest gebeuren, omwilke van lijn huid. Maar had gehoopt dat ik toch al content ging zijn met dit, en niet groter zou willen. Ik ben blij met dit , want was beter als in begin. Maar toch knaagt get. Had er gewoon denk ik hogere verwachtingen van. Ik ga idd ook wachte tot ik kinderen heb. 

Hoop dat je gelijk hebt van het groeien , we zullen zien  xD 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicoline_W HOI 

heb je toegevoegd. Nee ik ben niet bij andere pc geweest , ik had echt een goed gevoel bij Verdonck en had direct een afspraak gemaakt bij hem. Misschien had ik het beter toch gedaan voor te kijken naar andere meningen, maar kan van hem zelf echt niks slecht zeggen. Hij kent zijn vak en staat bekend voor het natuurlijk te houden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje

 

wat vervelend dat je er nu geen tevreden gevoel bij heb.

 

ik ben ook alleen bij Verdonck geweest en was ook bang dat hij zou zeggen dat ik weinig cc kon hebben. Ik had ook gezegd tegen hem, dat hij op dit forum, bekend staat als de veilige pc haha.

maar ik denk dat alles te maken heeft met breedte van de borsten, borstbeen en type huid..

ik was verrast wat er bij mij nog in kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik Ben nog niet geopereerd maar ook tegen mij werd een maximum aangegeven wat er bij mij inpast  (300 cc) Heb daar geen enkel moment aan getwijfeld omdat ik op de kunde vertrouw van de PC. 

 

Jammer dat je niet tevreden bent, maar zou het termijn van 6+ maanden afwachten en vanuit daar verder kijken. 

Hier was ook een lid met het probleem dat zij haar borsten juist te groot vond geworden. 

 

Ben jij wel tevreden over de vorm corse?

Ik wil.ook graag Motiva implies en twijfel tussen de RFS en die jij hebt.

Zou ik je album mogen bekijken?

21 uur geleden zei Debsje:

Hoi dames ,

 

Ik heb 12 september mijn bv vergroting laten doen bij Verdonck.

Ik kan niks slecht zeggen over hem, want hij en personeel is top en supervriendelijk en super goed behandeld.

 

Ik ben 1.70 had een 70a en weeg 52kilo.

Heb 300 corse motiva ergonomix laten steken.

Hij stelde de 295 high profile voor, maar omdat ik meer wilde ( dat volgens hem niet ging) ben ik overgeschakeld naar de corsé om meer volume te kunnen krijgen.

 

Maar nu ben nu bijna 8 weken ze zijn al heel zacht vind ik , dus denk ook niet echt dat ze gaan groeien.

Ik heb nu een 70D maar lijkt echt niet op een D

En ben echt teleurgesteld eigenlijk. 

Vind mijn borsten echt te klein , ze staan ook ver uiteen ( dat had ik al voor bv ) 

( maar naar het schijnt zijn er toch pc's die dit kunnen om je borsten toch dichter te krijgen )

En vind ze toch ook niet zo bol als ik dacht dat het ging worden.

 

 

Verdonck staat bekend voor natuurlijke borsten bij je figuur, dus misschien had ik wat verder moeten kijken,

Want als ik meiden zie van dezelfde figuur als mij zie ik toch meer cc passeren.

 

Dus ik vroeg me af of er nog meiden waren die toch teleurgesteld zij met hun cupmaatje en borsten bij Verdonck ?

Ik overweeg een wissel, maar jammer genoeg wel pas na kinderen omdat het me anders echt zonde lijkt moest bij de zwangerschap het een en ander veranderen. Ik denk dan faceland te overwegen , hoor er veel goeds van , mooie prijs en werken ook bij motiva.

 

Groetjes x 

 

 

Jammer dat je niet tevreden bent, maar zou het termijn van 6+ maanden afwachten en vanuit daar verder kijken. 

Hier was ook een lid met het probleem dat zij haar borsten juist te groot vond geworden. 

 

Ben jij wel tevreden over de vorm corse?

Ik wil.ook graag Motiva implies en twijfel tussen de RFS en die jij hebt.

Zou ik je album mogen bekijken?

 

Gr. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Nini28

 

Heb je toegevoegd.

Ja ben tevreden over de corsé als ik een wissel neem dan pak ik denk ik trg corsé maar grotere maat zoiezo. Verdonck kan er niet veel aandoen,hij heeft het max gestoken wat erin kon idd. En heb geen klachten alles geneest mooi, mijn borsten  zijn zo goed als gelijk alleen vind ik ze nu gewoon te klein ;p voor anderen kan deze maat wel perfect zijn, maar ik wou echt graag een grote boezem en had zelfs nog iets ronder verwacht van vorm omdat corsé voor het "nepper"zou staan. 

Morgen of zaterdag post ik terug fotos want ben ondertussen zogoed als 8 weken. 

Dat scheelt ook weer wat met de 25po.

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Debsje:

Hoi @Nini28

 

Heb je toegevoegd.

Ja ben tevreden over de corsé als ik een wissel neem dan pak ik denk ik trg corsé maar grotere maat zoiezo. Verdonck kan er niet veel aandoen,hij heeft het max gestoken wat erin kon idd. En heb geen klachten alles geneest mooi, mijn borsten  zijn zo goed als gelijk alleen vind ik ze nu gewoon te klein ;p voor anderen kan deze maat wel perfect zijn, maar ik wou echt graag een grote boezem en had zelfs nog iets ronder verwacht van vorm omdat corsé voor het "nepper"zou staan. 

Morgen of zaterdag post ik terug fotos want ben ondertussen zogoed als 8 weken. 

Dat scheelt ook weer wat met de 25po.

 

Groetjes 

In een woord PRACHTIG wauw wat zijn de borsten goed gelukt!!!

Maar goed, dat is natuurlijk heel persoonlijk. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haj @Debsje

ik heb net al je nieuwe foto's gekeken. 

Ik snap denk ik wel wat jij bedoeld.... maar ze hebben nog een eindje te zakken. Hoe was jouw voorsituatie kwa stand borsten en tepels?

want ik denk namelijk als jij nog grotere borsten had gekregen en meer naar elkaar toe, dat jouw tepels het tegenovergestelde hadden gedaan.

overigens zien ze er niet klein uit en ik vind ze nu al mooi! Ze moeten nog even op hun plek zakken.... geduld, geduld en nogmaals geduld....vervelend woord he geduld :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje Ik denk dat het ronde, de bolling zeg maar dat je mist vooral komt doordat je de ergonomix hebt genomen. Deze vallen als je rechtsstaat meer als een anatomische prothese.

 

Ik zelf heb motiva 325cc corsé round (wel niet van verdonck), maar na 4jaar zie je die bolling bovenop ook niet meer echt vind ik en al helemaal niet zonder bh. Mijn borsten staan ook best ver uit elkaar. Ik ga binnenkort opnieuw op consult om te horen of Plovier ze dichter bij elkaar kan krijgen door de spier in te snijden.

 

Veel succes nog en hopelijk ben je over een aantal weken toch meer tevreden over je borsten.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tittie_chick heb je ook toegevoegd aan mijn voor album , dacht dat je er al instond. 

Idd stonden ze toen ook al ver van mekaar ;p Dus daar kan Verdonck helemaal niks aan doen idd ;p Al had ik stiekem gehoopt met volume dat ze toch meer dichter tegen mekaar kwamen :P En idd zal het nu met geduld moeten doen :P 

 

@x_Fenne_x Ja weet nu eigenlijk niet of Verdonck ook de gewone round plaatste, hebk ook niet achter gevraagd omdat ik dacht eigenlijk ook dat ik meer voor het natuurlijke te vinden was ;p maar ik denk dat ik meer voor het neppere ben nu haha ( goed om te weten voor volgende keer ) Wil je me up to date houden met je consult enzo in verband met plovier? in welke kliniek zit hij ? Als ik ooit een wissel doe zou ik ze ook wel dichter willen ;p dus vind ik het wel intressant om je te volgen . Heb je trouwens ook toegevoegd aan mijn albums . Vind je borsten trouwens nog mooi van vorm , maar snap wat je bedoelt. 

 

 

@Nini28 dankjewel ^^  

 

Groetjes x 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debsje

hallo Debsje, 

ik lees je verhaal en heb hetzelfde gevoel. Ook naar 75D gegaan maar vind het er ook nogal klein uitzien. Eveneens bij Dr Verdonck. 3 weken PO nu.

Ik stelde me er iets anders bij voor. Maar toch heel blij dat het er natuurlijk uitziet, want dat primeert, toch?

mag ik eens kijken naar je foto’s?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @Edvv

 

Heb je net toegevoegd. 

Heb je zelf ook al een album ? Dan zou ik ook wel een kijkje willen nemen ;D 
En ja ik heb de corsé dus het toont wat "nepper" , al vind ik het voor mezelf niet echt nep eruit zien.
Had het zelfs nog wat nepper in gedachten voorgesteld :P 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/11/2017 om 16:34 zei Debsje:

hoi @Edvv

 

Heb je net toegevoegd. 

Heb je zelf ook al een album ? Dan zou ik ook wel een kijkje willen nemen ;D 
En ja ik heb de corsé dus het toont wat "nepper" , al vind ik het voor mezelf niet echt nep eruit zien.
Had het zelfs nog wat nepper in gedachten voorgesteld :P 

 

Groetjes 

Ja ik ook, had me er ook iets helemaal anders bij voorgesteld. Ik heb je toegang gegeven tot mijn album. Intussen 4 weken PO.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit momenteel een beetje met dezelfde zorgen :) terwijl ik vooraf vooral schrik had dat het te groot zou worden.

Vinden jullie het zicht in kleding/bekeken van bovenaf/in de spiegel/op foto...ook altijd zo anders? Weet echt niet meer wat ervan te denken hier  :D  

 

Ben ook nog maar 4 weken po dus geduld, geduld, geduld en stiekem toch hopen dat er nog wat volume bijkomt als alles ontspant.

Draag nu 70d in sportbh maar die lijken sinds enkele dagen te hard te spannen aan de onderkant vanaf men tepel. Herkenbaar?

 

Heb monobloc silicone softone rond extra hoog profiel 300cc, die zijn 111 breedt en 48 projectie. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen welke cup je eerst had Eecc15il? Ik vind je borsten prachtig en ik heb het zelfde potuur (1.72 en 54 kilo). Ik heb nu een grote B en krijg binnenkort 275 of 300 cc. Maar ik kan niet kiezen. Ben ook bang voor te grote borsten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei SvdZ:

Ik droeg 70c of 75b maar denk dat niemand me ooit een c-cup zou gegeven hebben op het zicht hoor :D  (Omtrek nu is 69cm dus ik draag 70) 

 

Als je me een berichtje stuurt wil ik je wel een foto van men voorsituatie bezorgen. 

Ik snap je twijfel zo goed :) om gek van te worden soms he.

Welk merk prothese zou je nemen? Als je vergelijkt met anderen vooral naar de projectie en diameter van de prothese kijken, de ene 300cc is de andere niet. 

 

En dankje voor het compliment *bloos*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Op 9-11-2017 om 11:09 zei Debsje:

@Ellen125 met bol bedoel ik eigenlijk dat ik dacht met corsé dat

ze toch meer push up stonden .maar da vind ik nu niet meer echt. Maar kan ook liggen aan mijn lichaam, want jeaw heeft ook corsé en de hare zijn mooi rond. Ofwel ligt het idd omdat ik het al gewoon ben. Ik had ook dat roos topje gekrege voor te passen en toen leken ze toch ook groter , maar toen vroeg ik alof ik groter kon passe omdat ik wist als je gewone tshirtje aandoet al heel wat minder leek. Hij zei ook tegen me als ik groter wou gaan het met een wissel moest gebeuren, omwilke van lijn huid. Maar had gehoopt dat ik toch al content ging zijn met dit, en niet groter zou willen. Ik ben blij met dit , want was beter als in begin. Maar toch knaagt get. Had er gewoon denk ik hogere verwachtingen van. Ik ga idd ook wachte tot ik kinderen heb. 

Hoop dat je gelijk hebt van het groeien , we zullen zien  xD 

 

 

 

 

Hey dit komt omdat jeaw de gewone motiva rond heeft en niet de ergonomix..ik heb ook met haar meegekeken. Zou ik ook bij jou mogen meekijken..ik wil juist wel de corse 350 ergonomix namelijk. Ik zou het fijn vinden als ik mag meekijken. Mijn advies is nu 315 round niet ergonomix..maar daar werken zij niet standaard mee. Ik ga 20 april opnieuw passen en wil dan ergonomix voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 8/11/2017 om 23:13 zei Ellen125:

Hey, ja dat is prima hoor. Ik heb inderdaad wel hetzelfde. Nu moet ik wel zeggen dat ik zelf voor 275cc full van Motiva heb gekozen. Kon tot max 295 misschien 315 met heel veel aandringen maar Verdonck heeft op de OK nog benadrukt dat ik heel smal ben (taille) en er niet veel meer zou passen. Verdonck is gewoon voorzichtig hierin en opzich is dat ook prima.

Vind mijn borsten mooi en echt een hele verbetering met eerst. Zou hiervoor echt getekend hebben maar mijn mening is veranderd. En door het roze hemdje met passen is het een beetje een vertekend beeld denk ik. Daar leken ze echt heel groot en dat heb ik nu alleen bij een soort gelijk hemdje en dat draag ik niet. 

 

Ik wil in de toekomst zeker een wissel maar ik ga wachten tot ik kindjes heb. Anders vind ik dat zonde van mijn geld als ik daarna weer moet. 

 

Bij andere had je wellicht wel groter gekunnen en misschien stonden ze bij jou dan iets meer bij elkaar maar er zijn maar weinig pc’s die dat doen volgens mij. Je wilt ook niet het risico op scheve borsten of waarbij de tepels niet in het midden staan. 

Bij Velthuis en Heyendael kon ik tot 325/350cc van Mentor (denk ik, max is niet genoemd maar tot 300/325 gepassen en kon nog groter dacht ik) dus dat is best wel een verschil. Achteraf had ik dat liever gehad omdat het dan (nog) meer in verhouding zou zijn met mijn (brede) schouders en heupen. Maarja dat is altijd achteraf. 

 

Overigens is het soms beter om het in 2x te doen omdat je huid en spier vaak veel moet rekken. 

 

Wat bedoel je met bol? 

 

Er zijn wel meer meiden die achteraf groter hadden gewild, maar dat is niet alleen bij Verdonck. Het went ook ontzettend snel waardoor je achteraf vaak zoiets hebt dat er nog wel 25/50cc bij had gemogen. 

 

Je bent 8 weken po lees ik? Bij 10/12 weken gaan ze nog veranderen omdat spier ontspant en dan kan het volume nog groter worden! 

 

Xx

 

Hallo, ik ben 24 jaar, ik heb een b75 momenteel, weeg 58 kg en ben 1.68m lang, op jouw profielfoto zag ik dat je borsten echt super mooi zijn! mijn vriendin raadt me dokter d'Hondt aan, maar ik vroeg me af of hoe jij dit ervaren hebt bij dokter Verdonck, en van welke cup je naar welke cup bent gegaan! veel liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.