Ga naar inhoud

Sammy87 : 28 december 2017 : Dr. Damen : Worldeye : Amsterdam


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben vandaag op consult geweest bij Diana gabriels. HAd een collega van haar en zei adviseerde mij 450 cc voor de borstspier. Ik heb zelf b en ben wat voller. Dis staat mooi hoop ik hihi. Nou

is mij vraag wat nou beter is voor of duo. Ik denk zelf dat duo mooier is dat het niet snel gaat hangen. Maar wat zijn jullie ervaringen hier mee. Ik heb 5 dec consult met de arts grabietz. En word dan

in dec geholpen. Als het goed gaat allemaal. 

 

Besankt voor jullie reactie alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammy87, het ligt er ook een beetje aan of je zelf veel borstweefsel hebt. als je zeer slank bent is dual plane beter heb ik me laten vertellen omdat je dan geen randen ziet of kan gaan zien. het beste kun je gewoon afwachten war je pc zegt. ga vooral niet uit van wat de consulente je verteld want ik heb al vaker gelezen op dit forum dat de consulente dit zegt en de pc dat. vooral bij Diana gebriels. Lees ook even de topics door die over haar gaan. Niet om je bang te maken maar wat nazorg bij complicaties betreft schijnt ze niet zo goed te zijn. Bij de zoekbalk kun je haar naam intypen en dan krijg je wel resultaten. Haar pc's zijn wel goede hoor!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ja ga ik doen. Ga het even lezen. Maar dat zei zei ook ja. En omdat al zef borst heb is mooier zei ze. Maar hoor van velen dat beter dual kan doen voor in zakken. En wat ik graag wil is van die mooie truitjes dragen zonder bh met open rug enzo. Nou hoorde ik dat als je voor nam dat je dan nog hang borsten hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt dual is op lange termijn beter dacht ik ook te lezen. En wat die consulenten zeggen is echt niet echt om je pijlen op te zetten. Ik ben bij haar geweest en de consulente zei dat ik mijn boobies zou krijgen, alles goed. Bij de pc moest ik ineens een tepellift. Nou dat ging dus niet door... Ik had uiteindelijk alles moeten afzeggen. Omdat ik dit niet wilde.

 

dus typ idd even haar naam in de zoekbalk en dual plane misschien ook even opzoeken op Google vind je heel veel info.

 

dual plane is wel pijnlijk en ingrijpender in de meeste gevallen :) 

 

Succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

28 decembers geopereerd door Dr A Dame. Via Diana gabriels. De dokter is zeer goed neemt goed de tijd voor en kijkt echt wat bij je past. Hij heeft 500 cc dual plane geplaats. Ze zijn super mooi ben er echt blij mee. De operatie ging er goed. Heb daarna wel max4 dagen last gehad. Dacht echt waar ben ik aan begonnen, maar kwam er snel op terug. Zijn nu al mooi en moeten nog wel wat zakken. Nu precies 3 weken na de operatie. Het is wel moeilijk om nog beetje rustig aan te doen. Wil al weer snel alles doen heb ook 2 kids dus lastig soms. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Sammy87:

28 decembers geopereerd door Dr A Dame. Via Diana gabriels. De dokter is zeer goed neemt goed de tijd voor en kijkt echt wat bij je past. Hij heeft 500 cc dual plane geplaats. Ze zijn super mooi ben er echt blij mee. De operatie ging er goed. Heb daarna wel max4 dagen last gehad. Dacht echt waar ben ik aan begonnen, maar kwam er snel op terug. Zijn nu al mooi en moeten nog wel wat zakken. Nu precies 3 weken na de operatie. Het is wel moeilijk om nog beetje rustig aan te doen. Wil al weer snel alles doen heb ook 2 kids dus lastig soms. 

 

Hoi hoi

In welke kliniek ben je geopereerd? 

Gefeliciteerd met je boobies trouwens :) En nog ff rustig aan he.. het is heel belangrijk om goed te herstellen. Dan hoeft het namelijk maar 1 keer ;) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei T2018:

@Sammy87 hoe is jouw operatiedag verlopen? Ik wordt ook door Dr. Damen in Worldeye geopereerd en ben erg benieuwd hoe het bij jou is gegaan

Hai. Bij mij was het goed verlopen. Is een rustige man en hecht echt super mooi ziet er bij mij bijna niks meer van. Hoeveel ga je erin doen? 

Eerst ga je met iemand praten en legt je dan wat dingen uit. Wel vind ik raar dat je moet wachten op de uitslaap kamer. Dus je ziet de vrouwen die net behandeld zijn. Maar veder ging het super goed daar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sammy87:

Hai. Bij mij was het goed verlopen. Is een rustige man en hecht echt super mooi ziet er bij mij bijna niks meer van. Hoeveel ga je erin doen? 

Eerst ga je met iemand praten en legt je dan wat dingen uit. Wel vind ik raar dat je moet wachten op de uitslaap kamer. Dus je ziet de vrouwen die net behandeld zijn. Maar veder ging het super goed daar. 

 

Fijn om te horen! Ik ga (maar) voor 250cc ronde protheses van Mentor. Inderdaad raar dat je moet wachten op de uitslaapkamer. Het klinkt bij Diana Gabriels soms een beetje als lopende bandwerk en niet heel professioneel. Maar vind het vooral belangrijk dat de arts goed is en dat zit wel goed hoor ik al. Hoelang heeft de operatie bij jou geduurd?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.