Leeuw

Leeuw : 22 november 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk

Recommended Posts

Jaja eindelijk heb ik de stap durven nemen,de datum staat!

morgen de afspraak met dr Peters zelf,vandaag bij Prakt Gabriels geweest.

Daar iig super fijn geholpen.

ik ga voor 350 cc dual plane rond.

Zo spannend

wie heeft ervaringen met deze arts/ kliniek

Hoi

ik krijg dinsdag een prothesewissel en tevens ga ik van anatomisch 255 nu naar rond high profile 600 cc.

Ik wordt ook geopereerd in Oisterwijk door Dr Peters.

Was jou gesprek met dr Peters ook zo snel?

Groetjes Jo 

Hi @Leeuw,

wat spannend! Ik wordt 19 december geholpen door dr Peters in Oisterwijk, ben erg benieuwd!

Mijn consult met dr Peters was ook kort maar krachtig om het zo te zeggen haha ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan.

liefs,

Dacht dat ik me ergens anders moest voorstellen maar zie nu dat dat hier moet.

ik ben 40 jaar twee kindjes ,alleenstaand dus word wel pittig zo,mijn man is vorig jaar overleden ....Dus vind het ook best emo dit traject alleen in te gaan,aangezien ik 20 jaar een groot deel van mijn tijd aan zijn bed in het zieken huis heb gezeten en nu ik dan zelf dit ga doen,Voelt dat toch wel heel alleen 

ik heb nu een hele kleine B cup en krijg straks 350 rond,doe 5 keer in de week aan krachtsport en ben zeker boven mijn borsten erg"droog" mager dus hoop niet dat het te groot zal zijn,ben 1.77.

weet iemand welke cupmaat ik zal krijgen dan?

oja vandaag op consult bij dr Peters binnen 10 min weer buiten!!!

Net als jullie,dacht eigenlijk dat ik nogmaals ging passen?!

Jo wat spannend! Mag ik vragen waarom je nu voor rond kiest? Ik twijfel eigenlijk nog een beetje....

sooru ging net niet helemaal goed,moet nog beetje wennen op dit forum....

Raq,mag ik je naam afkorten ? Hihihi Je borsten zijn nu al prachtig,wat ga jij doen qua cc en vorm en wat is je cupmaat nu?

liefs...

Hoi ik heb gisteren mijn borstvergroting tevens mijn prothese wissel gehad.

Ik heb veel pijn maar met medicatie is het goed te doen.Ik wist natuurlijk ook wat ik moest verwachten.

ik was in 2007 47 kilo 1.63m en afgetraind.

had eigenlijk gewoon 2 

ruggen.En ben nu 60 kilo en heb zelf borsten ontwikkeld die nu over mijn protheses gingen hangen.Erg lelijk.

En ze waren gaan hangen.

Wou weer een mooi decolleté en zoveel mogelijk een spleetje.Er kon nu dus Max 600 cc in.Mijn ene borst was ook veel groter als de andere.Heb in mijn voorgesprek met dr Peters aangegeven dat ze bijvoorbeeld ene borst 600 en andere 550 konden doen.

Toen was het antwoord nee.Maar heb het gisteren weer tegen hem gezegd en nu kon 

het ineens wel.

Edited by jootje81
bericht was nog niet af

Op die dag heb ik mijn consult. Dan heb jij ze al gewoon hihi. Ik wens je heel veel succes en een spoedig herstel!

Liefs Jasmijn