Ga naar inhoud

Linmiy : 8 januari 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik zal me even voorstellen. Ik 31 jaar oud en moeder van 2 kinderen (3,5 en 1,5). Voor mijn zwangerschappen heb ik altijd wel flinke borsten gehad. Als 18 jarige overwoog ik dan ook een borstverkleining. Dit heb ik nooit doorgezet. Maar goed ook. Nu na 2 zwangerschappen en wat kilo's eraf zijn ze behoorlijk gaan hangen. Zit op het moment op een lege E. 

Ik ben vorige maand op consult geweest bij dr vd Weij. En voelde me erg op me gemak. Hij nam het serieus. Alleen jeetje wat is dat moeilijk de hoeveelheid cc. Nu werd mij anatomische voor de spier aangeraden 475cc. Dit omdat ik ook best een brede borst heb en het "zakje" moet weer worden opgevuld. Ik ga sowieso in de decembermaand een 2e consult aanvragen. Waarschijnlijk zijn dan de vakantiekilo's er weer vanaf. Zijn er meer meiden die binnenkort worden geopereerd door dr vd Weij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey!

Ik ben 28 november geopereerd door dr van der Weij. Ik ben tot nu toe ontzettend tevreden over de kliniek en over van der Weij.

Ik ben 30 jaar, 1.75 lang en weeg 64kg. Mijn voorsituatie was een uitgezakte B en ik wilde naar een grote C/ kleine D. Ik heb mentor CPG 331 voor de spier gekregen. 

Het herstel tot nu toe gaat echt super.

Van tevoren was ik heel erg bang dat het óf te groot, óf te klein zou worden. Na twee passessies heeft van der Weij de perfecte maat met mij uitgekozen. Ik denk dat als je heel duidelijk bent in wat je wil, hij er een hele goeie kijk op heeft.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2017 om 21:48 zei Sophiee:

Hey!

Ik ben 28 november geopereerd door dr van der Weij. Ik ben tot nu toe ontzettend tevreden over de kliniek en over van der Weij.

Ik ben 30 jaar, 1.75 lang en weeg 64kg. Mijn voorsituatie was een uitgezakte B en ik wilde naar een grote C/ kleine D. Ik heb mentor CPG 331 voor de spier gekregen. 

Het herstel tot nu toe gaat echt super.

Van tevoren was ik heel erg bang dat het óf te groot, óf te klein zou worden. Na twee passessies heeft van der Weij de perfecte maat met mij uitgekozen. Ik denk dat als je heel duidelijk bent in wat je wil, hij er een hele goeie kijk op heeft.

Heel veel succes!

Wat fijn dat het er voor jou al op zit. Ik kijk best wel tegen het herstellen aan. Ook omdat ik een zoontje heb van bijna 4 en een dochtertje van 1,5. De eerste week is me man thuis. 

Hoeveel cc heb jij gekregen? Ik ga zondag nog een x voor een passessie. Ben heeeel benieuwd of dit op hetzelfde uitkomst als de vorige x. Aangezien er ook een paar kilo vanaf is

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Linmiy:

Wat fijn dat het er voor jou al op zit. Ik kijk best wel tegen het herstellen aan. Ook omdat ik een zoontje heb van bijna 4 en een dochtertje van 1,5. De eerste week is me man thuis. 

Hoeveel cc heb jij gekregen? Ik ga zondag nog een x voor een passessie. Ben heeeel benieuwd of dit op hetzelfde uitkomst als de vorige x. Aangezien er ook een paar kilo vanaf is

Ik heb 340cc gekregen. Ik wilde absoluut niet dat de randen zichtbaar zouden worden.

Ik heb zelf een kleintje van 2. De eerste week was mijn moeder in huis  om me te helpen als mijn vriend moest werken. Voor de operatie heb ik hard met mijn zoontje geoefend om uit bed te komen zonder dat ik hem hoef te tillen. Ik zette een krukje naast zijn bed. Dan deed hij 1 beentje over het bed en duwde ik hem zachtjes over de rand van het bed en ving ik hem op op mijn knie/been.

Het verschoonkussen heb ik op de grond gelegd en in zijn autostoeltje klimt hij via de achterbank. Eigenlijk gaat het super goed en na een week kon ik voor mijn gevoel ook alles wel weer.

Het vergt soms wel heel veel geduld. Als je kleine niet mee wil lopen, kan je hem niet tillen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hier een update van mij. 

Vandaag was het D-Day. Spannend!! Normaal was het 25 minuten rijden naar de kliniek. Maar ivm met een kettingbotsing vanmorgen hebben we er 1,5 uur overgedaaan. Pffff zenuwslopend!! Zullen we op tijd komen?? Jahoor we moesten er 10 uur zijn en 3minuten voor 10 stonden we bij de receptie. 

Formulieren invullen en niet veel later werden we opgehaald. Even alles laten checken. Half 11 zou dr vd weij me ophalen maar dat werd 11 uur. Even voor die tijd kwam hij nog even langs om alles mooi af te tekenen en op te meten. En begon hij weer over die evt lifting die ik niet wilde. En hij snapte dat ook wel. 

 

Na 5 kwartier werd in heeeerlijk wakker en daar zaten ze   Super mooi!! Rond de klok van half 3 kon ik weer naar huis. Maaar ohhhhh ik heb toch overal trek in. 

Ben benieuwd hoe ik slaap vannacht en hoe de dag morgen verloopt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Sophiee:

Wat fijn, de operatie is achter de rug! Opstaan wordt de komende twee weken even vervelend maar dat komt vast helemaal goed ;-)

Moet zeggen dat opstaan wel goed gaat. Scheelt denk dat ik 3x in de week aan Bootcamp heb gedaan. Dus die buikspieren zijn er wel. Vind het alleen vreselijk dat je op je rug moet slapen. Wat een ellende zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linmiy:

Moet zeggen dat opstaan wel goed gaat. Scheelt denk dat ik 3x in de week aan Bootcamp heb gedaan. Dus die buikspieren zijn er wel. Vind het alleen vreselijk dat je op je rug moet slapen. Wat een ellende zeg

Ik lag op mijn rug met het voedingskussen op me heen maar mijn knieën opgetrokken en dan naar links of rechts op de zij... en de hoofdsteun van het bed omhoog. En het went hoor. Ik mag nu op mijn zij slapen maar lig toch nog in die houding in bed. Ik vind het nu een beetje eng om op mijn zij te liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei gastmama:

Ik lag op mijn rug met het voedingskussen op me heen maar mijn knieën opgetrokken en dan naar links of rechts op de zij... en de hoofdsteun van het bed omhoog. En het went hoor. Ik mag nu op mijn zij slapen maar lig toch nog in die houding in bed. Ik vind het nu een beetje eng om op mijn zij te liggen

Hahaha, ik lag precies hetzelfde :152:

Afgelopen nacht voor het eerst voor op mijn zij gelegen, beviel prima!

 

Fit zijn voor de operatie helpt zeker, daar heb ik ook heel veel aan gehad. Alleen die druk die ik de eerste twee weken had bij het opstaan verdween er helaas niet door. Maar gelukkig heb jij daar geen last van :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.