Ga naar inhoud

Hoe lang herstel? Voooor de borstspier.


Aanbevolen berichten

Hoi meiden, 

mijn naam is Judith en ik ga borstvergroting bij Dr De Meijere doen. 250cc voor de borstspier. Ik werk in de zorg. Ik heb begrepen dat prothese voor de borstspier minder lange herstel tijd heeft. 

Maar kan iemand mij vertellen wanneer ik weer zou mogen bukken en tillen? 

Wanneer mijn nieuwe boobs er mooi uitzien in strak topje / bikini? 

Bij dual plane geloof ik na 6 maanden..

LiefsJudith 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik moet je teleurstellen.. Het herstel is namelijk hetzelfde als dualplane of achter de spier. 6 weken sport bh en 6 weken niet Zwaar tillen/bukken.

 

ik zelf werk in de gehandicapten zorg, meervoudig beperkt dus kunnen bijna niets zelf. Ik ben donderdag 5 weken po, en ben deze week weer begonnen met halve dagen werken. Ben net uit de 4 weken ziekte. Gelukkig nog 1.5 week therapeutisch aan het werk want het valt wel tegen hoor.. Weer werken! 

 

Kan me niet voorstellend dat ik over 2 weken weer cliënten op bed verschoon (draaien enz). Terwijl ik amper pijn heb gehad! Het is me echt mega meegevallen (voor de spier)! Heb maar 6 dagen medicatie gebruikt. Het is meer ongemak erg strak en gevoelig dan echt pijn.

 

maar verkijk je niet op het herstel, ook nu zijn mijn borsten na een half dagje werken gevoeliger en erg hard! Het is wel echt een wond he van binnen, mijn borsten zijn nog lang niet genezen.

 

hoelang heb jij vrij? Als je nog vragen hebt hoor ik het graag 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, wat goed dat ik dit weet nu.. misschien dan toch datum verzetten..

Nu vraag ik mij nog af wanneer het eindresultaat er is. Of het na 4 ,5 of 6 maanden pas helemaal mooi is.. 

Heel veel sterkte met het het verdere herstel en weer werken Mrs Boobs!

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc en meerdere beheerders hier geven aan dat je na 3 maand het "eind resultaat" ziet, kwa dalen en vorm enz. Pc geeft ook aan dat ik na doe drie maand Beter pas dure bh's kan kopen. Maar de borsten kunnen nog tot een jaar kleine veranderingen laten zien en hier op het forum lees je dat ze na een jaar echt zacht en soepel ogen en voelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor delen van jouw ervaring Mrs Boobs. Ik ga mijn vraag nog een keer stellen als onderwerp. Omdat ik meer ervaringen hoop te horen, omdat elk lichaam verschillend is. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Juudje

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je ander topic weggehaald,aangezien het dezelfde vraag is, en we anders dubbele topics krijgen.

 

Soms duurt het namelijk even voordat er op een vraag word gereageerd.

 

Ook bij plaatsing voor de spier moet je oppassen met bepaalde bewegingen, de eerste 6 weken niet met de ellebogen boven de schouders,geen repeterende bewegingen maken, omdat tijdens de eerste 6 weken het kapsel word aangemaakt.

Wel mag je inderdaad sneller tillen bij plaatsing voor de spier, maar het gaat er ook om of je dat dan al kunt.

 

Je krijgt ook adviezen van je eigen pc, hou je goed aan die adviezen, want het gaat hier om je herstel, en omdat iedere pc andere adviezen kan geven, is het belangrijk dat je goed naar je eigen pc luistert 

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.