Ga naar inhoud

Borstvergroting of lipofilling bij dr Don of Bergman Clinics


Krissieke

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Daar ik online niet alle antwoorden op mijn vragen kon vinden en ik toch ook graag de meningen en ervaringen van anderen aanhoor heb ik mij zojuist maar aanmeld op dit forum en ik dus voor de 1ste x een topic open.

 

Even kort voorstellen.  Ben 35. Na 3 opeenvolgende zwangerschappen ( jongste is 11mnd oudste net 3) zijn van mijn mooie cup C soms cup D borsten nog maar 2 theezakjes over. Omdat ik hier nu al een tijdje tegenaanloop en met sporten/voeding etc hier niks aan gedaan kan worden twijfel ik nu hier iets aan te laten doen. 

 

Ik twijfel dan erg aan een borstvergroting wat een echte operatie en narcose inhoudt, waarbij naar mijn idee iets neps in mijn lichaam gaat. 

 

Versus een lipofilling waarbij je eigen vet van andere plekken in de borst wordt gespoten dat onder lokale verdoving gebeurd en naar mijn idee minder drastisch lijkt,  met een wellicht wat natuurlijker resultaat. Maar daarentegen misschien geen permanente oplossing is daar dit vet zich op den duur na een jaar of 8 of langer weer kan afbreken. Voordeel is wel dat je lichaam meteen gesculptuurd worst. Dus dat kleine hangbuikje is dan straks wel ook weg en strak.  

 

Ow en de kosten is ook een factor. Borstvergroting kan al voor een 3000€ maar een lipofilling daar ze bij mij van veel zones moeten halen kost zo een 6000€. Offerte vab Bergman heb ik nog niet.

 

Ik ben erg bang voor complicaties en teleurstellende resultaten. 

*Borstvergroting: infecties /kapselvorming /lelijke littekens?

*lipofilling: tegenvallende liposuctie en of borstvergroting, misvorming door onjuiste sculpturing?

 

Ik vroeg mij af of er mensen al ervaring hebben met lipofilling van de borsten en tevreden zijn en waar ze gedaan hebben. 

 

Ook wil ik vragen of mensen ervaringen hebben met de 2 dokters die ik op het oog heb. 

 

Ik heb een intake gehad voor lipofilling bij dr Don die een kliniek in Hengelo en Amsterdam heeft ( ik weet dat deze cosmetisch arts is en geen plastisch chirurg en dat deze kliniek een tijdje gesloten is geweest vanwege tegenvallende hygiëne naleving. Maar zoals ik lees en zie want ik ben er geweest, wordt dit nu wel allemaal strict nageleefd en ik lees heel veel goede ervaringen op kliniekervaringen.nl). En heb een intake binnenkort bij dr. Pieter Verduijn van Bergman Clinics over een lipofilling of borstvergroting.

 

Graag hoor ik andere ervaringen betreft de behandeling en de dokters/klinieken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik ben ook benieuwd want ik ben ook geïnteresseerd in lipofilling... Volgens mij bieden verschillende artsen/klinieken het aan vanaf 3500 euro. En ik dacht dat wat er na 3 maanden nog is, ook voor altijd is, dus niet alsnog afgebroken wordt. Het kan dat er 2 behandelingen 'nodig' zijn of zelfs 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Krissieke,

voor lipofilling heb je best wat vetjes nodig. 

Buikvet is het meest ideaal.

het aantal cc's dat wordt ingespoten neemt ook nog wat af want bij de liposuctie zuigen ze vet af en daat zit dan ook nog vocht en bloed in en dat breekt dus af.

pittige operatie hoor (nou ja bv met protheses ook)

ik ben heel benieuwd er zijn vast dames die lipofilling hebben gedaan.

succes met je keuze!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.