Ga naar inhoud

Welke kliniek?


Cyn93

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Ik ben al een jaar aan t twijfelen over de kliniek. Heb al bij faceland begin dit jaar een consult gehad en was daar erg tevreden over. Maar ik twijfel toch omdat ik bang ben voor goedkoop is duurkoop.. ondanks dat ik eigenlijk geen slechte recensies over faceland gevonden heb.

 

Volgende week heb ik bij Diana gabriels een consult.  Dit voelde beter omdat ze meer bekendheid heeft . Na veel verhalen hier te hebben gelezen wil ik toch niet bij Diana gabriels geholpen worden. Verhalen zoals dat na complicaties Diana niet meer te bereiken is. En dat ze mensen 50 euro aanbiedt voor het schrijven van een goede recensie .. hierdoor ben ik toch bang geworden. 

 

Vanwege het geld wil ik toch 2600 ongeveer aanhouden vandaar dat ik dan weer terug kom bij faceland. 

Wie heeft hier nog iets aan toe te voegen wat mij bij mijn besluit kan helpen?

 

Ik heb ook nog een paar vragen die ik niet zo kon terug vinden op dit forum . 

Kun je na een bv weer op je buik slapen aangezien ik alleen zo slapen kan?

Ik werk in de zorg en dat is zwaar tillen etc zou 6 weken niet werken genoeg zijn? 

Als je ooit bijvoorbeeld na zwangerschap weer onder t mes moet , blijft t dan mooi of worden de resultaten/littekens er niet mooier op?

 

Ik wil het zo graag omdat ik nu niks mooi vind staan bij mezelf en vooral in de zomer is dit probleem erg groot. 

Maar ben toch bang geworden door de verhalen waarvan mensen ontstekingen  kregen, borsten niet gelijk  of te hoog of laag stonden na bv. Prothesewissel  moesten etc.. Dit houdt mij een beetje tegen want je kunt niet meer terug..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.