Ga naar inhoud

Swan : 11 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op Tuesday, November 07, 2017 om 15:18 zei Swan:

Ik ben 46 en heb volgende week mijn eerste consult bij dr Straten.

Ik vind het enorm spannend maar vooral leuk dat ik na vele vele jaren eindelijk hiervoor durf te gaan.

Ik ben benieuwd naar alle ervaringen met dr Straten. Ik ben ook heel benieuwd of hij, zoals de site beloofd, geen wachtlijst heeft, of dat het stiekem toch maanden duurt voordat een operatie ingepland kan worden. Wat duurt een week lang zo zeg ;-)

hoi ik ben 4 december geopereerd Door hem top hij doet ze werk heel mooi goede zorg geen wachttijd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, Jasmijn_ said:

Heel veel succes en plezier morgen!! En ik kom zeker even spieken naar het kunstwerk wat dr. Straten bij je gaat maken :13: Dan weet ik weer iets beter wat ik zelf kan verwachten hihi. Fijn herstel toegewenst alvast :53:

Dankjewel Jasmijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Swan:

Dankjewel Jaydee en LovelyBoobies!!!

Weet niet zo goed hoe het persoonlijk reageren werkt op het forum...

 

Nog een paar uurtjes aftellen

Hey @Swan gewoon een @  voor de naam zetten en dan aanklikken in de lijst. Of via iemands profiel een privébericht sturen. Goodcluck vandaag nog eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit al weer in de auto op weg naar huis! Voelde me heel snel weer goed en helder :)

 

Er is aan de binnen/onderkant wat meer plek gemaakt zodat de prothese daar iets mooier naartoe kan zakken en hij zat iets gedraaid.

 

Nu 8 weken goed de borstband en sportbh dragen ipv 6 weken zodat het mooi op zijn plek kan komen. Ben zooooo blij dat het erop zit! :D 

 

Hoop dat jullie allemaal een beetje een goeie dag hebben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Julliette88:

Dat is snel @Kaatje fijn dat je je zo goed voelt.

 

8 weken Ja? Ik heb niet gelijk een borst band gekregen ondanks ik anatomisch heb. Ik krijg hem bij mij eerste controle aankomende woensdag. 

 

Fijn herstel gewenst!

 

Misschien zaten de protheses bij jou al meteen beter op hun plek? :)

 

8 weken is ook nieuw voor mij maar als de kans op een mooiere borst daardoor groter is zal ik het maar braaf doen haha.

 

@Swan fijn dat je weer thuis bent en de goeie maat en vorm zul je de komende weken steeds beter gaan zien! Als je genoeg foto's maakt kun je het verschil goed zien in de loop vd weken -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Swan, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Fijn dat het best al wel goed met je gaat. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Enjoy the boobs!

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

Hoi @Swan, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Fijn dat het best al wel goed met je gaat. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Enjoy the boobs!

 

:53:, Jaydee

@Swan ik sluit me daarbij aan. Gefeliciteerd! En vlot herstel gewenst. Zorg goed voor jezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.