Swan

Swan : 11 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Ik ben 46 en heb volgende week mijn eerste consult bij dr Straten.

Ik vind het enorm spannend maar vooral leuk dat ik na vele vele jaren eindelijk hiervoor durf te gaan.

Ik ben benieuwd naar alle ervaringen met dr Straten. Ik ben ook heel benieuwd of hij, zoals de site beloofd, geen wachtlijst heeft, of dat het stiekem toch maanden duurt voordat een operatie ingepland kan worden. Wat duurt een week lang zo zeg ;-)

Hoihoi! 

Ik zag je berichtje en vroeg me af hoe je consult geweest is en of je al een beslissing genomen hebt over of/waar je het gaat laten doen?

Ik heb zomenteen een afspraak bij dr. Straten!

oh spannend! Ja ik word 11 december geopereerd bij Dr Straten. Ik ben heel tevreden over het consult en tel de dagen af naar de 11e.....Nu wisten mijn man en ik eigenlijk precies wat we wilden en dr Straten was het daar meteen mee eens, dus het ging eigenlijk heel vlot. Ben benieuwd naar jouw ervaringen straks!!!

Klinkt als een prima en makkelijk consult zo haha :D Leuk dat je een datum hebt! We hebben een club (alle kerstballen verzamelen) met meiden die allemaal in december geopereerd worden, heel gezellig! Als je wil kan je ook lid worden!

Ja, moet je op 'clubs' klikken in dezelfde balk bovenin als 'bladeren' en dan kan je een lidmaatschapsverzoek indienen en die wordt dan vanzelf geaccepteerd! :) 

Lief dat je het vraag @noov! Het ging best goed. Vond het passen echt super leuk, wel raar om jezelf zo te zien! Moet een keuze maken tussen 375 of 400cc mentor DP rond HP Coh II. Nu nog even goed nadenken over wat ik wil... Hoe gaat het met jou?

Guest noov

Gek om te zien he?! En moeilijk ook om je echt een voorstelling te maken hoe het zou kunnen worden. Succes met kiezen! Spannend! Heb je je datum al vastgelegd?

Hier dag 4 PO. Gister was geen fijne dag. Best wel veel pijn. Valt me wel een beetje tegen vergeleken met de vorige keer. Toen ging ik fluitend door de eerste week...nu zuchtend en steunend haha! Dr Straten is wat hardhandiger geweest dan mijn vorige pc ;-(

Ja precies, je weet in je achterhoofd ook wel dat het nep is en dat het er heel anders uitziet als het er eenmaal inzit! Mijn datum staat op 22 december, moet dinsdag laten weten of ik die definitief wil maken, dus heb nog even paar dagen om na te denken :)

Vervelend dat je nu meer last hebt dan de vorige keer, hopelijk is vandaag een betere dag! Haha stomme dr. Straten, hopelijk is het resultaat het wel waard :P 

@Swan

hoi hoi, 

Ik heb de titel even aangepast en topic verhuisd, aangezien ik zie dat je een operatie datum hebt. Hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

Lekker aftellen nu.

x

Hoi Swan! 

Ik zie dat jij ook morgen bij Straten geopereerd wordt, ik ook! :lol: Welke protheses krijg jij?

Heel veel succes alvast!

Liefs, Kaatje 

Hai Kaatje

Spannend he!! Hoe laat moet jij? Ik moet er om 10.15 zijn. Ik krijg 375 cc dual plane high profile rond. Jij ook succes!!