Ga naar inhoud

C88 : 12 januari 2018 : Dr. de Blécourt : Vlietland ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi dames, 

 

ik ben 29 jaar en in januari krijg ik een prothesewissel door dr blecourt in het vlietlandziekenhuis. 

 

10 jaar geleden is er maar 140cc geplaatst dus ik ben er nooit blij mee geweest. 3 jaar geleden was ik al bij de blecourt maar door een chronische ziekte die ik toen te horen kreeg heb ik het afgezegd. Gelukkig durft hij het aan mij te opereren:)

 

nu word ik in januari geopereerd met 325cc. Nu zei hij alleen dat Mn ene borst iets is groter is dan de ander dus ik kon ook een 325 en 350 nemen maar ik weet het niet.. iemand ervaring mee? Ik zie het verschil bijna niet. 

Ik ben trouwens 165 en ik weeg 53kg en hoop op een C uit te komen. 

Komende maanden lees ik mee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook op consult geweest bij Blecourt en zou echt op zijn kennis en kunde vertrouwen.

Artsen kunnrn denk ik wel inschatten wat er ongeveer ingaat.

Zou jammer zijn als je dezelfde cc zou nemen en dan ook met ongelijke borsten zit.

Als ik jou was zou ik nog een keer op consult gaan bij andere plastische chirurgen gaan voor een seconde opinion. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
3 uur geleden zei C88:

Even een update, ik lees al een tijdje mee en 12 januari word ik geopereerd. Ik vind het nu best spannend. Omdat het een wissel is moet ik nachtje blijven daar zie ik wel tegenop. 

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik ga je titel ff aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie. Zo blijft het hier overzichtelijk voor jou en voor ons :)

Succes met aftellen nog!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
35 minuten geleden zei C88:

Even een update.. ik plaats nooit zoveel maar lees wel veel mee. 

 

Morgenochtend 08.30 uur melden:D

spannend maar ik heb er ook heel veel zin in. 

 

Succes morgen!! Ik wens je een fijne nachtrust toe, en daarna heb je ze al heel snel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie is goed verlopen :Dik was toch wel nerveus. Maar om half 10 werd ik klaar gemaakt en om 12 uur was ik weer terug. Ik heb vrijwel ‘nog’ geen pijn  maar dat zal wel komen haha. benieuwd of er nou 300 of 325 is ingegaan maar ik vind het nu zo mooi! 

1 nadeel ik mag niet zelf naar de wc dat moet op bed in zo’n ding dus ik heb met al Mn kracht mezelf opgetild  en pijn daarna niet normaal joh. Dus ik zei; ik mankeer niks aan Mn benen en dit kost mij zoveel kracht aan Mn armen ( wat echt niet mag) dus dat loopt hier even niet zo lekker :( en wil niks meer drinken maar ik hang aan zo’n infuuszak waarvan je moet plassen. Dat verpest het nu wel voor me:( al is het gelukkig maar 1 nachtje, het idee dat ik nog een paar moet doen maakt me niet zo blij. 

Even wachten nu op de arts en dan zal ik dat wel is gaan zeggen dat dit echt geen doen is hoor. Ik trek zo alles kapot. 

Owja.. na de operatie wel erg misselijk maar ik kreeg er wat voor en trok gelijk weg:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei C88:

Operatie is goed verlopen :Dik was toch wel nerveus. Maar om half 10 werd ik klaar gemaakt en om 12 uur was ik weer terug. Ik heb vrijwel ‘nog’ geen pijn  maar dat zal wel komen haha. benieuwd of er nou 300 of 325 is ingegaan maar ik vind het nu zo mooi! 

1 nadeel ik mag niet zelf naar de wc dat moet op bed in zo’n ding dus ik heb met al Mn kracht mezelf opgetild  en pijn daarna niet normaal joh. Dus ik zei; ik mankeer niks aan Mn benen en dit kost mij zoveel kracht aan Mn armen ( wat echt niet mag) dus dat loopt hier even niet zo lekker :( en wil niks meer drinken maar ik hang aan zo’n infuuszak waarvan je moet plassen. Dat verpest het nu wel voor me:( al is het gelukkig maar 1 nachtje, het idee dat ik nog een paar moet doen maakt me niet zo blij. 

Even wachten nu op de arts en dan zal ik dat wel is gaan zeggen dat dit echt geen doen is hoor. Ik trek zo alles kapot. 

Owja.. na de operatie wel erg misselijk maar ik kreeg er wat voor en trok gelijk weg:D

Hey, gefeliciteerd met je boobs, maar jeetje.. wat raar dat je op de po moet zeg!! Dat is echt niet handig, je mag je idd niet opdrukken.. Wat raar zeg.. 
En wat betreft dat drinken... Waarom wil je niet drinken? Heel belangrijk om veel te drinken, zodat het narcosespul uit je lijf trekt. En ook tegen het krijgen van te veel vochtophoping in je lijf 

 

Een goed herstel gewenst!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ik zal over een paar dagen plaatsten hoe het gaat, zo lekker slapen! Ik ben een beetje ‘boos’ geworden dat ik niet naar de wc mag dus heb ik nu voor elkaar dat het mag en terecht toch. Ik had al gezegd; nu drink ik toch minder en dat is al helemaal niet goed, en wat je zegt; dat vocht hoopt lekker op zo. Nu even plassen en slapen ;) lange dag geweest maar alles waard maar heel blij als ik morgen lekker thuis ben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels thuis en super blij mee! Zal binnenkort ook even kijken hoe jullie een foto plaatsen ;) 

pijn valt 100 procent mee, dus heel happy. Bij Mn eerste operatie had ik veel pijn en nu niet. Resultaat kan ik misschien nog niet veel van zeggen maar ik ben nu al zo blij ( hiervoor nooit blij mee geweest) en ik heb 325cc en ziet er echt niet groot uit vind ik zelf waar ik toch wel bang voor was. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon. 

 

Fijn weekend meiden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei C88:

Inmiddels thuis en super blij mee! Zal binnenkort ook even kijken hoe jullie een foto plaatsen ;) 

pijn valt 100 procent mee, dus heel happy. Bij Mn eerste operatie had ik veel pijn en nu niet. Resultaat kan ik misschien nog niet veel van zeggen maar ik ben nu al zo blij ( hiervoor nooit blij mee geweest) en ik heb 325cc en ziet er echt niet groot uit vind ik zelf waar ik toch wel bang voor was. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon. 

 

Fijn weekend meiden. 

Wat goed om te lezen en goed dat je op je strepen bent gaan staan in het ziekenhuis! 

Hoe je een foto plaatst, daarvan staat een link in de pb 'welkom' die je gekregen hebt bij registratie :) Dus mocht je een foto willen plaatsen, dan staat daar de uitleg.

Een heel goed herstel verder gewenst en ben blij te lezen dat je nu al blij bent!!
Rustig aan he :35:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.