Ga naar inhoud

Ongelijke borsten na bv. Wie heeft dit nog meer gehad!?


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei best_boobie:

Dan beter hem een mail sturen, dan zelf dingen gaan uitvogelen. Wie weet zegt hij wel: ga hem dan maar weer dragen, maar dan weet je tenminste zeker dat het mag....

Ja dat is ook zo. Kan niet wachten tot dat ik controle mag komen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
Zojuist zei BrownieG:

@Ellen842 Geen paniek! je bent net geopereerd en die borsten komen er bij iedereen anders uit na narcose en ja, zo ook mijn Nioootjes. Waren enorme bollebozen en schots en scheef in het begin. De een boller dan de ander. Geef het de tijd op hun plaats te komen en hou het advies aan van Nio. In de sportbh laten en je bandjes wat losser op je schouders zodat ze rustig kunnen indalen. 

 

Voeg je toe ;) en dan mag je mij opblaastiet ook effe zien.

Fijn herstel en Nio af en toe lastig vallen als je onzeker bent..haha

xx

Ze heeft van Nio het uitdrukkelijke advies gekregen die bh uit te laten ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Elle84:

Ja erg he. Ik ben ook hele dgn informatie aan het zoeken of iemand met hetzelfde probleem. Maar dat valt vies tegen. Ik moet over anderhalve week op controle. Ben benieuwd of er iets veranderd is. En wat hij gaat zeggen. 

Xx

Vraag bb sowieso even wat je moet doen met sportbh... Ik weet namelijk niet hoe jou arts daarin staat... iedere arts is natuurlijk anders heeft zijn manier van laten genezen. 

 

Heb je bb misschien ook al een foto gestuurd? Zij kan heel veel zien

 

Ik kan je alleen maar mijn ervaringen vertellen en ben een stuk verder. 

 

Over anderhalve week gewoon een goed gesprek met je arts hebben en even goed naar laten kijken.  En anders nu al even bellen en gewoon zeggen dat je je druk maakt

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Tries79:

Vraag bb sowieso even wat je moet doen met sportbh... Ik weet namelijk niet hoe jou arts daarin staat... iedere arts is natuurlijk anders heeft zijn manier van laten genezen. 

 

Heb je bb misschien ook al een foto gestuurd? Zij kan heel veel zien

 

Ik kan je alleen maar mijn ervaringen vertellen en ben een stuk verder. 

 

Over anderhalve week gewoon een goed gesprek met je arts hebben en even goed naar laten kijken.  En anders nu al even bellen en gewoon zeggen dat je je druk maakt

Xxx

hihi, jij hebt een paar reacties overgeslagen in dit topic :P

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Tries79:

Vraag bb sowieso even wat je moet doen met sportbh... Ik weet namelijk niet hoe jou arts daarin staat... iedere arts is natuurlijk anders heeft zijn manier van laten genezen. 

 

Heb je bb misschien ook al een foto gestuurd? Zij kan heel veel zien

 

Ik kan je alleen maar mijn ervaringen vertellen en ben een stuk verder. 

 

Over anderhalve week gewoon een goed gesprek met je arts hebben en even goed naar laten kijken.  En anders nu al even bellen en gewoon zeggen dat je je druk maakt

Xxx

Ik had een hestje en die zat super strak. Die moest uit en moest  een band om. Dat heb ik nu ook. Ik wacht het gewoon af tot de volgende controle over 2 weken. Als ik hem ga mailen krijg ik toch te horen dat ik moet wachten. Ook al vind ik dat super moeilijk 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Elle84:

Ik had een hestje en die zat super strak. Die moest uit en moest  een band om. Dat heb ik nu ook. Ik wacht het gewoon af tot de volgende controle over 2 weken. Als ik hem ga mailen krijg ik toch te horen dat ik moet wachten. Ook al vind ik dat super moeilijk 

xx

Je moet idd geduld hebben ook dat heb ik weken moeten horen. En dat is niet wat je graag wil horen. Je wil horen dat het goed komt je wil zien dat het verander... En dat is super moeilijk!! 

 

Mijn arts stond me iedere week te woord... zei me ook je mag nu al best komen maar ik kan nog niks doen. Het is echt nog veelste vroeg. En als dit zo blijft kan ik dit ook weer oplossen

Maar... dan wel pas bij de 6 maanden of een jaar.  Tot een half jaar zelfs een jaar kan er nog heel erg veel gebeuren. 

Ja dat wilde ik dus ook mooi niet horen

Ik wilde gewoon meteen 2 even grote gelijke borsten. 

 

Ik heb bb zelfs weken aan een stuk berichten gestuurd omdat ik zo onzeker verdrietig was. Toen kreeg ik bij de 10 weken zoiets van nu moet het afgelopen zijn. Ik heb geen fotos meer gemaakt de arts niets meer gestuurd... Ik werd er gek van! En ja ook ik heb nog steeds mijn dagen dat ik het super moeilijk vind maar denk dan... over een tijdje zit ik op de 6 maanden wil ik horen wat er is en opgelost hebben. 

 

Geloof me aub dat als ik je zeg dat dit echt nog heel erg vers is... er nog heel veel gaat en kan gebeuren. Heb geduld en kijk niet teveel naar je borsten. Die genezen beide op hun eigenwijze manier

 

Ik weet echt hoe moeilijk het is...

 

Liefs xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-11-2017 om 11:45 zei Elle84:

Hoi,

 

ik ben vrijdag 3 nov geholpen door Dr Nio, 550 cc Dual plane. Toen ik wakker werd zag ik al gelijk dat me borsten niet gelijk zaten. Gister heb ik Dr Nio een mail gestuurd en een foto erbij. Ik kon gelijk in de avond langs komen. Ik hoef nu geen hesje/ sport bh meer aan. Ik kreeg een borsrband. En die moet nu me rechter borst naar beneden gaan drukken. Hij had er zelf ook geen verklaring voor van hoe dat kan. Ik vind het zelf echt vreemd. Zijn er meer die ongelijke borsten hadden na een bv? Ervoor waren me borsten gelijk. En dat het dragen van een borstband je borst echt zo ver naar beneden kan drukken? Ik hoop echt dat dit nog goed komt!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik ben ook geholpen op 3 nov door Nio 700cc dual plane en me borsten staan helaas ook ongelijk en ene is ook meer vierkant .... baal zonontzettend want zoveel verschil had ik niet in mijn borsten... ook verplicht borstband te dragen en hopen dat de ene borst nog naar beneden wil maar ben zo onzeker pfff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Alesia:

Ik ben ook geholpen op 3 nov door Nio 700cc dual plane en me borsten staan helaas ook ongelijk en ene is ook meer vierkant .... baal zonontzettend want zoveel verschil had ik niet in mijn borsten... ook verplicht borstband te dragen en hopen dat de ene borst nog naar beneden wil maar ben zo onzeker pfff 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi, dat is ook toevallig zeg. Maar die van mij zijn wel heel scheef. In je bh zo kan ik het niet heel goed zien. De ene zit idd wel wat hoger. Bij mij zit de ene ook erg laag vind ik. Bij jou zitten ze mooi hoog. Die lage is bij mij nu nog lager. En die andere zit nog steeds zo hoog. De borstband draag ik nu 10 dgn en is nog totaal niet gezakt. Heb jij Nio er nog ever gesproken? Ik moet volgende week maandag op controle. Ik baal er ook zo erg van.

 

gr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 9-11-2017 om 22:11 zei Tries79:

Stuur bb anders nog eens een berichtje... kijken wat zij van de sportbh vind? Ik zelf zou hem gewoon dragen maar zij heeft veel meer ervaring. 

 

Om heel eerlijk te zijn heb ik dit nog niet gehoord... alleen maar wat wij nu hebben.

Nu ben ik ook alleen maar op zoek gegaan naar mensen die hetzelfde hebben als mij / wij zeg maar. 

Verder hoor ik eigenlijk alleen maar hoe blij iedereen zo is met hun borsten

Niet dat ik andere dat niet gun hoor absoluut niet! Maar dan denk ik... fijn ik loop met 1 zachte hangtiet en 1 tiet die er niet uitziet pfff

 

Sorry voor mijn taalgebruik :blush:

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben hier nieuw dus weer niet of ik het goed doe hoor ! Maar ik ben nu bijna 3wk po en 1 borst is soort van gezakt of iig leeg van boven en de ander staat hoog... lijkt net of ik 1 hangtiet heb zeg maar dus maak me ook zorgen of het zo blijft of het zo hoort etccc pfffff . Iedereen zo makkelijk en tevreden altijd over birstvergroting vind het tot nu toe alleen maar zwaar pijnlijk en stressvol hoor ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-12-2017 om 03:57 zei Kkkoko:

Ben hier nieuw dus weer niet of ik het goed doe hoor ! Maar ik ben nu bijna 3wk po en 1 borst is soort van gezakt of iig leeg van boven en de ander staat hoog... lijkt net of ik 1 hangtiet heb zeg maar dus maak me ook zorgen of het zo blijft of het zo hoort etccc pfffff . Iedereen zo makkelijk en tevreden altijd over birstvergroting vind het tot nu toe alleen maar zwaar pijnlijk en stressvol hoor ! 

Hoi sorry lees je berichtje nu pas.. zit niet zo vaak meer op het forum puur uit een beetje zelfbescherming zeg maar. 

Hoe gaat het nu met je? Ik weet dat je dit niet wil horen maar het is nog maar kort geleden dat je geopereerd bent... er kan nog heel veel gebeuren. Bij mij is dit helaas niet meer gebeurt. Ik had hetzelfde gevoel als dat jij nu heb 

En eigenlijk nog steeds wel... 

Niét dat ik het andere niet gun om superblij te zijn maar ik denk dan ook van pfff waarom bij mij zo...

Heb geduld en anders je arts even contacten over je onzekerheid

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 28-12-2017 om 23:53 zei Tries79:

Hoi sorry lees je berichtje nu pas.. zit niet zo vaak meer op het forum puur uit een beetje zelfbescherming zeg maar. 

Hoe gaat het nu met je? Ik weet dat je dit niet wil horen maar het is nog maar kort geleden dat je geopereerd bent... er kan nog heel veel gebeuren. Bij mij is dit helaas niet meer gebeurt. Ik had hetzelfde gevoel als dat jij nu heb 

En eigenlijk nog steeds wel... 

Niét dat ik het andere niet gun om superblij te zijn maar ik denk dan ook van pfff waarom bij mij zo...

Heb geduld en anders je arts even contacten over je onzekerheid

Xxx

Hii dankjewel voor het reageren , ik ben zelf ook niet meer vaak op de forum puur om niet te gaan stressen over wat er wel en niet kan zijn. Maar dat ongelijke is gelukkig wel minder maar de rechterborst is wel pijnlijk soort van gevoel alsof er intussen de borst en silicoon zit heel vervelend ben nu 5 weken po en hoop echt dat dir weg gaat want het is pijnlijk bij bepaalde bewegingen en het beperkt je gewoon. Nou hopen op het beste xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2018 om 00:51 zei Kkkoko:

Hii dankjewel voor het reageren , ik ben zelf ook niet meer vaak op de forum puur om niet te gaan stressen over wat er wel en niet kan zijn. Maar dat ongelijke is gelukkig wel minder maar de rechterborst is wel pijnlijk soort van gevoel alsof er intussen de borst en silicoon zit heel vervelend ben nu 5 weken po en hoop echt dat dir weg gaat want het is pijnlijk bij bepaalde bewegingen en het beperkt je gewoon. Nou hopen op het beste xx

Geen dank hoor. Ik weet hoe het is om zo onzeker te zijn. Vind het wel heel fijn te lezen dat je borsten al wat minder ongelijk zijn.. Lees dat je nu op de 5 weken zit.. geef het nog even de tijd. Over de pijn ik denk dat dit wel normaal is.. maar blijft dit zo zou ik echt even bellen. Ikzelf zit nu op de 6 maanden en heb nog steeds veel last van mijn rechterborst. Naja zal wel horen wat dat nu is. En klopt idd het beperkt je echt.

Ik hoop met jou mee :71: Als je het niet vertrouw gewoon aan de bel trekken bij je arts hoor. Succes meisje Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2018 om 23:57 zei Tries79:

Geen dank hoor. Ik weet hoe het is om zo onzeker te zijn. Vind het wel heel fijn te lezen dat je borsten al wat minder ongelijk zijn.. Lees dat je nu op de 5 weken zit.. geef het nog even de tijd. Over de pijn ik denk dat dit wel normaal is.. maar blijft dit zo zou ik echt even bellen. Ikzelf zit nu op de 6 maanden en heb nog steeds veel last van mijn rechterborst. Naja zal wel horen wat dat nu is. En klopt idd het beperkt je echt.

Ik hoop met jou mee :71: Als je het niet vertrouw gewoon aan de bel trekken bij je arts hoor. Succes meisje Xxx

Hii hoe gaat het ? Vandaag 5wkse controle gehad, pijn is minder thank god ! En borstband gekregen om rechterborst iets te laten zakken en de borsten bij elkaar te duwen. Volgende wk terug om te kijken of het effect heeft . Dus vinger gekruist hopen dat de pijn steeds minder word, en de borsten op hun plek komen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Kkkoko:

Hii hoe gaat het ? Vandaag 5wkse controle gehad, pijn is minder thank god ! En borstband gekregen om rechterborst iets te laten zakken en de borsten bij elkaar te duwen. Volgende wk terug om te kijken of het effect heeft . Dus vinger gekruist hopen dat de pijn steeds minder word, en de borsten op hun plek komen. Xxx

Hey, wat fijn om te lezen :1: Ik hoop en duim met je mee :71: Goed op jezelf passen.. en ik hoop dat de borstband zijn werk gaat doen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Tries79:

Hoi.. nee nog steeds hetzelfde en zit al op een half jaar :( Ik moet nog wel terug hoor voor de controle. Erg benieuwd dus wat hij gaat zeggen bij mij... 

 

Lief dat je het vraagt xxx

Is het wel verminderd? Ik ben nu 9 wkn po en ook ik heb een verschil.. qua grootte en vorm) 9 feb terug op controle.. ben benieuwd wat ze bij jou gaan zeggen. Zou ik eens mee mogen kijken in jou album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brabbeltje:

Is het wel verminderd? Ik ben nu 9 wkn po en ook ik heb een verschil.. qua grootte en vorm) 9 feb terug op controle.. ben benieuwd wat ze bij jou gaan zeggen. Zou ik eens mee mogen kijken in jou album?

Ik vind niet dat het verminderd is.. Blijf ook last houden rechts. Erg benieuwd wat ze gaan zeggen bij jou.. hoop zo voor je dat het nog bij trekt..

Ik heb geen album dat durf ik niet

Ben bang dat ik de foto's dan toch openbaar ofzo zet... en vind het altijd een beetje eng ben erg onzeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.