Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Elle84

Ongelijke borsten na bv. Wie heeft dit nog meer gehad!?

Recommended Posts

10 uur geleden zei Elle84:

Hoi, ik heb vorige week een herstel operatie gehad en ik heb er 100cc bij gedaan omdat ik toch onder het mes moest. Het is totaal niet te vergelijken met de eerste keer. Ik heb alleen op de dag van de operatie pijnstillers op en verder niet meer. Zolang ik niks til en niks geks doe heb ik totaal geen pijn. Ben vorige week donderde geopereerd, heb gister de was gedaan, kan alles zelf. Gelijk eigenlijk al. Maar ik doe wel rustig aan. Ik til niks. Bij me vorige operatie was het wel anders. 

Ze zijn nu trouwens mooi gelijk en dicht tegen elkaar. 

Succes met je borsten!! Het gaat erom of jij ze er goed uit vind zien, niet de chirurg. 

Groetjes 

Dat is fijn om te lezen Elle. Ik ben zelf gister weer bij dr. Nio geweest. Moet de band nu anders dragen. Over 6 weken weer een afspraak en dan gaat hij kijken of een nieuwe operatie nodig is. Persoonlijk denk ik van wel. Ze zijn nog erg ongelijk. Linker implantaat wil niet dalen helaas. Die is wel wat gedaald maar nog niet genoeg. Het duurt allemaal zo lang. Ik had liever gehad dat hij gister meteen had gezegd dat een operatie nodig is, dan wist ik waar ik aan toe was. Ben blij voor je dat het bij jou nu goed is! Dat geeft mij hoop dat het bij mij ook goed gaat komen. Gr Saskia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com