Ga naar inhoud

Ongelijke borsten na bv. Wie heeft dit nog meer gehad!?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei Brabbeltje:

@Tries79 had vorige week foto gemaild. Sport bh mocht af zoy geen meerwaarde geven en tot 3mnd kon t gewoon zwelling zijn.. ik voel gewoon dat dat het niet is. Ben inderdaad ook heel benieuwd. 

 

Snap je wel hoor met de fotos. Je hebt wel fotos voor jezelf gemaakt om te tonen bij pc?

 

Xxx

Ik ken het... alleen moest ik 8 weken sportbh aan en band om. Iedere keer weer als ik dan in de spiegel keek dacht ik pfff. 

 

Foto's heb ik zeker gemaakt 10 weken lang.. Iedere week foto's naar hem gestuurd. Na die 10 weken dacht ik.. Ik stop ermee maakte mezelf knettergek.

Ik had dat gevoel wat jij nu heb ook

En daarom was het hopen al snel voorbij bij mij. 

 

Nu laatst nog een foto gemaakt.. ja ze zijn gezakt maar rechts blijft toch echt kleiner en anders van vorm. Links al heel snel geen last meer van zat voor mijn gevoel ook al snel op zijn plek.

Rechts was van te voren al kleiner en stond al wat hoger.  Daar neem ik ook genoegen mee want wil geen lift links 

Ik accepteer dat dit gewoon zo bij mij hoort. Maar wilde ze even groot dezelfde vorm.. Helaas niet het geval

 

Ik wil daarom ook geen herstel of wat dan ook aan de kleinste borst doen

Maar gaan voor een wissel in beide

Links is nu een heel stuk slapper omdat ik daar veel meer ruimte had. Maarja rechts was te klein zeg maar dus van rechts uitgegaan. Daar zit volgens mijn arts nu het maximale in. Ik zou dan dit jaar of volgend jaar wel een wissel kunnen doen omdat rechts dan voldoende opgerekt is. En ik wil graag toch nog dat ene maatje of twee groter

Alleen is mijn vertrouwen weg... en wil heel graag weten wat die pijn nou is in mijn rechterborst...

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Brabbeltje:

@Kkkoko@Elle84@Tries79 is t bij jou nog goed gekomen? 

Hi jazeker, vorige wk op 5 wkse controle geweest borstband gekregen en moet zeggen dat ik nu al een grote verandering zie borsten staan iets meer bij elkaar en de rechterborst is minder gezwollen en aan het zakken na de juiste plek. Hopen dat het alleen maar beter word, heb iig hoop gekregen. Geduldig zijn en niet meer zoveel googelen is ook handig hoor want dat maakt het alleen maar erger in ons hoofd. Sterkte en houd ons op de hoogte ! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
2 uur geleden zei Elle84:

Hoi, nee het is helaas niet goed gekomen. Ik krijg in april een herstel operatie. Groetjes

Bij jou wel?

groetjes 

Hoi.. nee helaas nog steeds hetzelfde. 

Maar ik wacht tot een jaar.. Dan kan er geen smoesje komen van het kan één jaar duren. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

 

Op 7-11-2017 om 11:45 zei Elle84:

Hoi,

 

ik ben vrijdag 3 nov geholpen door Dr Nio, 550 cc Dual plane. Toen ik wakker werd zag ik al gelijk dat me borsten niet gelijk zaten. Gister heb ik Dr Nio een mail gestuurd en een foto erbij. Ik kon gelijk in de avond langs komen. Ik hoef nu geen hesje/ sport bh meer aan. Ik kreeg een borsrband. En die moet nu me rechter borst naar beneden gaan drukken. Hij had er zelf ook geen verklaring voor van hoe dat kan. Ik vind het zelf echt vreemd. Zijn er meer die ongelijke borsten hadden na een bv? Ervoor waren me borsten gelijk. En dat het dragen van een borstband je borst echt zo ver naar beneden kan drukken? Ik hoop echt dat dit nog goed komt!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Goedemorgen Elle84,

 

ik heb precies hetzelfde na een operatie door Dr. Nio.

ik heb ook een borstband om nu. 

Ik heb dr. Nio gevraagd naar de procedure indien het niet goed komt, hij zei dat hij me dan opnieuw gaat opereren. Hopelijk is dat niet nodig. Ik ben 2,5 week geleden geopereerd. 

Hoe is het nu met je borsten? 

 

Groetjes Saskia

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 12-3-2018 om 16:10 zei Elle84:

Hoi, nee het is helaas niet goed gekomen. Ik krijg in april een herstel operatie. Groetjes

Bij jou wel?

groetjes 

Kan er is wel een verschik maar weet eerlijk gezegd niet of ik die ellendige zware operatie nog een keer aan durf. Ben band e week oo controle geweest en de chirurg vind het goed eruit zien. Maar ik wacht een jaar en dan kijk ik wat ik er aan ga doen .xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb vorige week een herstel operatie gehad en ik heb er 100cc bij gedaan omdat ik toch onder het mes moest. Het is totaal niet te vergelijken met de eerste keer. Ik heb alleen op de dag van de operatie pijnstillers op en verder niet meer. Zolang ik niks til en niks geks doe heb ik totaal geen pijn. Ben vorige week donderde geopereerd, heb gister de was gedaan, kan alles zelf. Gelijk eigenlijk al. Maar ik doe wel rustig aan. Ik til niks. Bij me vorige operatie was het wel anders. 

Ze zijn nu trouwens mooi gelijk en dicht tegen elkaar. 

Succes met je borsten!! Het gaat erom of jij ze er goed uit vind zien, niet de chirurg. 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Elle84:

Hoi, ik heb vorige week een herstel operatie gehad en ik heb er 100cc bij gedaan omdat ik toch onder het mes moest. Het is totaal niet te vergelijken met de eerste keer. Ik heb alleen op de dag van de operatie pijnstillers op en verder niet meer. Zolang ik niks til en niks geks doe heb ik totaal geen pijn. Ben vorige week donderde geopereerd, heb gister de was gedaan, kan alles zelf. Gelijk eigenlijk al. Maar ik doe wel rustig aan. Ik til niks. Bij me vorige operatie was het wel anders. 

Ze zijn nu trouwens mooi gelijk en dicht tegen elkaar. 

Succes met je borsten!! Het gaat erom of jij ze er goed uit vind zien, niet de chirurg. 

Groetjes 

Wat ben ik blij om te horen dat je toch hebt gekregen wat je wilde en dat je nu tevreden bent! Ook super fijn dat de pijn nu mee valt . Ik wacht tot  n jaartje en dan kijk ik of het bog nodig is. En idd ik moet tevreden zijn niet de chirurg! Thankss en geniet ervan je hebt het verdiend xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Elle84:

Hoi, ik heb vorige week een herstel operatie gehad en ik heb er 100cc bij gedaan omdat ik toch onder het mes moest. Het is totaal niet te vergelijken met de eerste keer. Ik heb alleen op de dag van de operatie pijnstillers op en verder niet meer. Zolang ik niks til en niks geks doe heb ik totaal geen pijn. Ben vorige week donderde geopereerd, heb gister de was gedaan, kan alles zelf. Gelijk eigenlijk al. Maar ik doe wel rustig aan. Ik til niks. Bij me vorige operatie was het wel anders. 

Ze zijn nu trouwens mooi gelijk en dicht tegen elkaar. 

Succes met je borsten!! Het gaat erom of jij ze er goed uit vind zien, niet de chirurg. 

Groetjes 

 

Dat is fijn om te lezen Elle. Ik ben zelf gister weer bij dr. Nio geweest. Moet de band nu anders dragen. Over 6 weken weer een afspraak en dan gaat hij kijken of een nieuwe operatie nodig is. Persoonlijk denk ik van wel. Ze zijn nog erg ongelijk. Linker implantaat wil niet dalen helaas. Die is wel wat gedaald maar nog niet genoeg. Het duurt allemaal zo lang. Ik had liever gehad dat hij gister meteen had gezegd dat een operatie nodig is, dan wist ik waar ik aan toe was. Ben blij voor je dat het bij jou nu goed is! Dat geeft mij hoop dat het bij mij ook goed gaat komen. Gr Saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.