Ga naar inhoud

Ongelijke borsten na bv. Wie heeft dit nog meer gehad!?


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik ben vrijdag 3 nov geholpen door Dr Nio, 550 cc Dual plane. Toen ik wakker werd zag ik al gelijk dat me borsten niet gelijk zaten. Gister heb ik Dr Nio een mail gestuurd en een foto erbij. Ik kon gelijk in de avond langs komen. Ik hoef nu geen hesje/ sport bh meer aan. Ik kreeg een borsrband. En die moet nu me rechter borst naar beneden gaan drukken. Hij had er zelf ook geen verklaring voor van hoe dat kan. Ik vind het zelf echt vreemd. Zijn er meer die ongelijke borsten hadden na een bv? Ervoor waren me borsten gelijk. En dat het dragen van een borstband je borst echt zo ver naar beneden kan drukken? Ik hoop echt dat dit nog goed komt!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Toetje1993

Hoi @Elle84

Ik ben 24 oktober geholpen aan een borstvergroting en bij mij zie je ook verschil in hoogte. Het us bij mij wel wat minder dan bij jou, maar bij mij komt het door verschillende dingen denk ik: ik ben rechtshandig, dus gebruik die spier meer waardoor die langzamer zal ontspannen dan links. Ook had ik in mijn linker borst meer volume dan rechts waardoor die borst van nature al lager zat. 

 

Ik heb polyurethaan protheses en heb alleen een borstband gekregen na de operatie, die moet ik nu nog een week dragen. Ik denk dat het nog een kwestie is van geduld hebben en (voor mij) proberen om meer dingen met links te doen ipv rechts. Anders gewoon je kliniek contacten om te blijven vragen en op de hoogte houden zodat zij steeds  bij tijds advies kunnen geven:) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het bij jou wel meevallen. Zien er netjes uit. Ik moet over 2 weken weer op controle. En ik moet me rechter arm zo min mogelijk gebruiken. Maar ik ben zo bang dat hij iets fout heeft gedaan en dat die implantaat niet echt ver meer gaat zakken. Want het verschil is aardig groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elle84 je bent pas een paar dagen geleden geopereerd misschien gaat het nog zakken. Ik zag bij iemand op dit forum dat de borsten ook veelste hoog zaten, maar toch na een aantal weken waren gezakt. Ook is het zo dat je borsten de eerste paar weken erg veranderen.. Dus misschien komt het nog wel goed :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Elle84:

Is er verder niemand die dit ook had :(

Hi! Ik ben 14 oktber geopereerd. Bij mij was na de operatie mn rechterborst een stuk groter dan mn linker terwijl ze ervoor gelijk waren. Dit kwam door meer bloeding aan deze zijde tijdens de operatie en kon wel 6/8 weken duren tot het gelijk was zei de pc. Nu 3,5 week na de operatie is het verschil al een stuk minder! Komt bij jou ook vast goed maar duurt dus allemaal lang...

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Elle84:

Is er verder niemand die dit ook had :(

Jawel ik ook... en zit bijna op de 4 maanden en ik heb het nog steeds :23:

 

Ik wil je absoluut niet bang maken want het is nog heel erg vers bij jou... 

 

Zorg dat je je borstband goed draagt

En anders stuur @best_boobie even een persoonlijk berichtje misschien dat zij je een beetje gerust kan stellen nog wat tips voor je heeft

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Tries79:

Jawel ik ook... en zit bijna op de 4 maanden en ik heb het nog steeds :23:

 

Ik wil je absoluut niet bang maken want het is nog heel erg vers bij jou... 

 

Zorg dat je je borstband goed draagt

En anders stuur @best_boobie even een persoonlijk berichtje misschien dat zij je een beetje gerust kan stellen nog wat tips voor je heeft

 

 

 

 

 

Maar dan hebben ze toch gewoon iets niet goed gedaan? Hoe kan het anders zo ongelijk zijn.

 

ik heb haar al een bericht gestuurd Thanks. 

 

Dus jij hebt die borstband ook gedragen. En heeft het iets geholpen? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Elle84:

Maar dan hebben ze toch gewoon iets niet goed gedaan? Hoe kan het anders zo ongelijk zijn.

 

ik heb haar al een bericht gestuurd Thanks. 

 

Dus jij hebt die borstband ook gedragen. En heeft het iets geholpen? 

Xx

Probeer ook niet te gaan vergelijken met anderen... Elke arts heeft zijn eigen techniek, en niet elk resultaat is dus gelijk.. 
Probeer rustig te blijven meid.. Je kunt er nu niks aan veranderen, zoals ik in pb al zei :) 

Het moet nu met de borstband geprobeerd worden, je kunt nu  niet direct weer onder het mes. 
Met een week of 10-12 po moet zichtbaar worden hoe het eindresultaat gaat worden, en als het dan niet goed is, dan zal Nio er zeker voor zorgen dat het goed komt. Hij is de beroerdste niet :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Elle84:

Maar dan hebben ze toch gewoon iets niet goed gedaan? Hoe kan het anders zo ongelijk zijn.

 

ik heb haar al een bericht gestuurd Thanks. 

 

Dus jij hebt die borstband ook gedragen. En heeft het iets geholpen? 

Xx

Fijn dat je haar al een berichtje heb gestuurd... Dit heb ik namelijk ook heel erg veel gedaan :blush: 

 

Ze heeft gelijk hoor probeer aub niet te vergelijken met andere en rustig te blijven. Nu kunnen ze toch nog niks. Ik weet dat dit echt niet leuk klinkt maar je zal echt even geduld moeten hebben. 

Geef het aub even de tijd... het is nog zo vers. 

 

Ik ben door een andere arts geopereerd

 

Je borsten zijn twee verschillende wonden zo noem ik het maar die moeten genezen. Er kan echt nog heel veel gebeuren echt waar!

 

Bij mij heb ik de hoop wat opgegeven

En denk ik idd dan hebben ze toch iets niet goed gedaan...

Maar dat wil niet zeggen dat jou borsten ook zo blijven... heb geduld zorg goed voor jezelf. Neem de rust die je nodig hebt

 

Ik heb moest mijn borstband 8 weken lang 24 uur per dag echt iedere dag om.

Ik deed deze alleen maar even uit als ik ging douchen. 

Na 8 weken dacht ik hou hem gewoon nog om... maar mijn arts zei dat dit niet meer nodig was.

 

Er gebeurt nog heel erg veel met jou borsten geef het aub nog even de tijd

 

Liefs Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-11-2017 om 23:55 zei Tries79:

Fijn dat je haar al een berichtje heb gestuurd... Dit heb ik namelijk ook heel erg veel gedaan :blush: 

 

Ze heeft gelijk hoor probeer aub niet te vergelijken met andere en rustig te blijven. Nu kunnen ze toch nog niks. Ik weet dat dit echt niet leuk klinkt maar je zal echt even geduld moeten hebben. 

Geef het aub even de tijd... het is nog zo vers. 

 

Ik ben door een andere arts geopereerd

 

Je borsten zijn twee verschillende wonden zo noem ik het maar die moeten genezen. Er kan echt nog heel veel gebeuren echt waar!

 

Bij mij heb ik de hoop wat opgegeven

En denk ik idd dan hebben ze toch iets niet goed gedaan...

Maar dat wil niet zeggen dat jou borsten ook zo blijven... heb geduld zorg goed voor jezelf. Neem de rust die je nodig hebt

 

Ik heb moest mijn borstband 8 weken lang 24 uur per dag echt iedere dag om.

Ik deed deze alleen maar even uit als ik ging douchen. 

Na 8 weken dacht ik hou hem gewoon nog om... maar mijn arts zei dat dit niet meer nodig was.

 

Er gebeurt nog heel erg veel met jou borsten geef het aub nog even de tijd

 

Liefs Xx

Dus die borstband heeft bij jou niks geholpen? En hebben ze je verteld hoe dit kon gebeuren? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb ook Borstverschil ben 5 weken po. Ik hoop en ga er van uit dat het vocht is, of dat mijn kleiner borst meer tijd nodig heeft om te ontspannen.. De grote is ook al een stuk verder gezakt! Ik had iets verschil voor de operatie, en ben ook erg bang dat je het verschil nu beter ziet door het vergroten.

jij bent echt nog maar kort po, dus geef het even de tijd.. Echt heel lastig, vertel mij wat! Maak me er ook elke dag druk om, maar er zit niets anders op als 3 maanden afwachten :(

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Elle84:

Dus die borstband heeft bij jou niks geholpen? En hebben ze je verteld hoe dit kon gebeuren? 

 

Xx

Hoi... Ik kan niet zeggen dat de borstband niet geholpen heeft want links was vrij snel ingedaald. Ik ben mijn borstband wel anders gaan dragen na een paar weken.. 

 

Volgens mijn arts was de borstband niet om ze naar beneden te duwen maar meer dat mijn protheses niet zouden gaan wandelen.. Ik heb echt 8 weken lang aan de telefoon gehangen omdat ik me zo druk maakte.. heb veel gehuild

Zelfs geroepen dat ik ze eruit wilde laten halen...

Ik er nooit aan had moeten beginnen 

Zo onzeker en nog steeds hoor dat geef ik toe...

 

Ik wil terug gaan bij de 6 maanden omdat als ik nu al ga hij toch nog niks voor me kan betekenen. Rechts is wel iets gezakt maar nog steeds kleiner harder hoger en blijf er pijn aan houden. Ik had van te voren ook wat verschil... en probeer maar steeds nog te denken dat rechts meer tijd nodig heeft dan links. Mijn arts heeft gezegd dat het wel 6 maanden of zelfs een jaar kan duren dat je het eindresultaat zeg maar heb... ze zolang nog kunnen veranderen. 

 

Geef het de tijd.. en anders maak eens iedere keer als je een weekje verder bent foto's. Dit heb ik ook gedaan tot de 10 weken... om zo eens terug te kijken of ze veranderden. 

 

Je sportbh goed aanhouden en je borstband... je borsten goed insmeren met nivea 

Dit heb ik ook echt dag en nacht 8 weken gedaan... en het smeren 2x daags dit doe ik nog steeds trouwens 

En mijn littekens met littekencreme 

 

 

Nogmaals weet dat het echt niet leuk klinkt maar geef het de tijd... 3 weken is echt nog zo vers... 

 

Xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Tries79:

Hoi... Ik kan niet zeggen dat de borstband niet geholpen heeft want links was vrij snel ingedaald. Ik ben mijn borstband wel anders gaan dragen na een paar weken.. 

 

Volgens mijn arts was de borstband niet om ze naar beneden te duwen maar meer dat mijn protheses niet zouden gaan wandelen.. Ik heb echt 8 weken lang aan de telefoon gehangen omdat ik me zo druk maakte.. heb veel gehuild

Zelfs geroepen dat ik ze eruit wilde laten halen...

Ik er nooit aan had moeten beginnen 

Zo onzeker en nog steeds hoor dat geef ik toe...

 

Ik wil terug gaan bij de 6 maanden omdat als ik nu al ga hij toch nog niks voor me kan betekenen. Rechts is wel iets gezakt maar nog steeds kleiner harder hoger en blijf er pijn aan houden. Ik had van te voren ook wat verschil... en probeer maar steeds nog te denken dat rechts meer tijd nodig heeft dan links. Mijn arts heeft gezegd dat het wel 6 maanden of zelfs een jaar kan duren dat je het eindresultaat zeg maar heb... ze zolang nog kunnen veranderen. 

 

Geef het de tijd.. en anders maak eens iedere keer als je een weekje verder bent foto's. Dit heb ik ook gedaan tot de 10 weken... om zo eens terug te kijken of ze veranderden. 

 

Je sportbh goed aanhouden en je borstband... je borsten goed insmeren met nivea 

Dit heb ik ook echt dag en nacht 8 weken gedaan... en het smeren 2x daags dit doe ik nog steeds trouwens 

En mijn littekens met littekencreme 

 

 

Nogmaals weet dat het echt niet leuk klinkt maar geef het de tijd... 3 weken is echt nog zo vers... 

 

Xx

 

 

 

 

Ja echt heel erg zeg! Wat een ellende. Ik moet me sport bh uit en alleen die borstband. Terwijl ik vind dat me ene borst nu al te erg hangt. En de andere zit erg hoog

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Elle84:

Ja echt heel erg zeg! Wat een ellende. Ik moet me sport bh uit en alleen die borstband. Terwijl ik vind dat me ene borst nu al te erg hangt. En de andere zit erg hoog

Dit was en is bij mij dus ook zo...

Maar weet je ook waarom je geen sportbh meer aan hoef? Ik hoor namelijk eigenlijk altijd dit zeker 6 weken moet

Bij mij was dit dan 8 maar vraag me af waarom nu al niet meer aan?

Zit toch niet lekker zo alleen die borstband...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Tries79:

Dit was en is bij mij dus ook zo...

Maar weet je ook waarom je geen sportbh meer aan hoef? Ik hoor namelijk eigenlijk altijd dit zeker 6 weken moet

Bij mij was dit dan 8 maar vraag me af waarom nu al niet meer aan?

Zit toch niet lekker zo alleen die borstband...

Nee dat weet ik niet. Toen ik aan mijn pc vroeg hoe dit kon had hij ook niet echt een antwoord. Ik ga me sport bij denk maar aan doen. En dan bij me borst die hangt strak en bij de andere kant helemaal los. En dan die borst band. Maar jij wel van mensen gehoord dat een borst nog zo ver kan zakken? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Elle84:

Nee dat weet ik niet. Toen ik aan mijn pc vroeg hoe dit kon had hij ook niet echt een antwoord. Ik ga me sport bij denk maar aan doen. En dan bij me borst die hangt strak en bij de andere kant helemaal los. En dan die borst band. Maar jij wel van mensen gehoord dat een borst nog zo ver kan zakken? 

Xxx

Stuur bb anders nog eens een berichtje... kijken wat zij van de sportbh vind? Ik zelf zou hem gewoon dragen maar zij heeft veel meer ervaring. 

 

Om heel eerlijk te zijn heb ik dit nog niet gehoord... alleen maar wat wij nu hebben.

Nu ben ik ook alleen maar op zoek gegaan naar mensen die hetzelfde hebben als mij / wij zeg maar. 

Verder hoor ik eigenlijk alleen maar hoe blij iedereen zo is met hun borsten

Niet dat ik andere dat niet gun hoor absoluut niet! Maar dan denk ik... fijn ik loop met 1 zachte hangtiet en 1 tiet die er niet uitziet pfff

 

Sorry voor mijn taalgebruik :blush:

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Elle84:

Nee dat weet ik niet. Toen ik aan mijn pc vroeg hoe dit kon had hij ook niet echt een antwoord. Ik ga me sport bij denk maar aan doen. En dan bij me borst die hangt strak en bij de andere kant helemaal los. En dan die borst band. Maar jij wel van mensen gehoord dat een borst nog zo ver kan zakken? 

Xxx

Waarom ga je tegen het uitdrukkelijke advies van Nio in? Dat lijkt me echt niet verstandig.. 

Wat ik bij jou gezien heb, hangt jouw andere borst niet, maar die is juist goed op weg om helemaal mooi te worden... Ik zou het zeer onverstandig vinden als je je sportbh gaat dragen. Je bent niet voor niks op extra controle gegaan bij Nio en hij heeft niet voor niets uitdrukkelijk gezegd dat je een band moet gaan dragen en je bh uit moet laten. 

Als je hier onzeker over bent, kun je beter even een mail aan Nio sturen, dan op eigen initiatief iets anders te gaan doen dat je herstel in de weg kan zitten en ervoor kan zorgen dat je prothese te hoog blijft zitten ;) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Elle84:

Ik ga hem morgen even een mail sturen dan. Die band draag ik zoiezo strak. Maar heb het idee dat die andere juist wel ondersteuningen nodig heeft 

Dan beter hem een mail sturen, dan zelf dingen gaan uitvogelen. Wie weet zegt hij wel: ga hem dan maar weer dragen, maar dan weet je tenminste zeker dat het mag....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen842 Geen paniek! je bent net geopereerd en die borsten komen er bij iedereen anders uit na narcose en ja, zo ook mijn Nioootjes. Waren enorme bollebozen en schots en scheef in het begin. De een boller dan de ander. Geef het de tijd op hun plaats te komen en hou het advies aan van Nio. In de sportbh laten en je bandjes wat losser op je schouders zodat ze rustig kunnen indalen. 

 

Voeg je toe ;) en dan mag je mij opblaastiet ook effe zien.

Fijn herstel en Nio af en toe lastig vallen als je onzeker bent..haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.