Ga naar inhoud

Even voorstellen, 1e gesprek gehad


Gast AMBURTJE91

Aanbevolen berichten

Gast AMBURTJE91

Goedenavond dames,

 

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 26 jaar, 1.65cm lang en weeg ongeveer 58kg. Ik wil sinds mn pubertijd al een borstvergroting laten doen, omdat ik een eetstoornis gehad heb tijdens de begin periode van mn menstruatie in de pubertijd waardoor ik een jaar niet ongesteld ben geweest en daardoor weinig borst ontwikkeling heb ( moet zeggen dat ik dat zelf vind). Vandaag na lang tobben eindelijk op gesprek geweest bij dr. Kristoff Verdonck in de Belgian Braist Clinic. Hier bleek ik toch in het bezit te zijn van een kleine B, al voelt dat voor mij heel anders als andere denk ik. Ik ben zelf wat grover gebouwd en heb dus best een heup en schouder partij waardoor dit in het niet valt. Nu heeft dr. Verdonck me de Motiva full 255cc aanbevolen maar na het lezen van een aantal berichten vraag ik mij af of dit niet te weinig gaat zijn?! Ik wil graag naar een volle C/ kleine D, dus wel natuurlijk . Graag zou ik van wat meiden willen weten, wat hun mening hierin is en of hun zelf voor groter zouden gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AMBURTJE91

Hoi! Ik ben onlangs door dr Verdonck geopereerd, fijne man hè? Wat vond je zelf bij t passen een mooie maat? Ik zelf ben 164, 58 kg en kom van een cup A. Ik heb voor 355 gekozen en hoop hiermee op een D uit te komen. Mijn operatie is nog maar 3 weken geleden, maar in mijn sport bh is het een D. Het beste advies wat ik je kan geven is, ga nog eens passen. En kies t maximum van wat je mooi vind. De eerste keer lijkt alles groot, ik kwam toen op een 275 cc Motiva uit. Tweede keer passen ging ik dus al naar 355. Heb je de operatie datum al gepland? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AMBURTJE91
4 minuten geleden zei Starships:

@AMBURTJE91

Hoi! Ik ben onlangs door dr Verdonck geopereerd, fijne man hè? Wat vond je zelf bij t passen een mooie maat? Ik zelf ben 164, 58 kg en kom van een cup A. Ik heb voor 355 gekozen en hoop hiermee op een D uit te komen. Mijn operatie is nog maar 3 weken geleden, maar in mijn sport bh is het een D. Het beste advies wat ik je kan geven is, ga nog eens passen. En kies t maximum van wat je mooi vind. De eerste keer lijkt alles groot, ik kwam toen op een 275 cc Motiva uit. Tweede keer passen ging ik dus al naar 355. Heb je de operatie datum al gepland? X

Ik vond hem een hele fijne en rustige man inderdaad. Aan zijn doen en laten merk je echt dat hij er zit om je te helpen!! Ik had voor de 3e pas prothese gekozen, wat dus vrij groot is, althans voor mijn gevoel. Maar toen hij over het aantal CC's begon vond ik het zo weinig klinken?! Nou weet ik dat het per merk kan verschillen in welke CC's je moet nemen, maar een vriendin van mik heeft 300cc gekozen van eurosilicone en wil hiermee hetzelfde resultaat bereiken. Wat ik al zei, dit is een ander merk en ze gaat dan ook niet bij Verdonck. Ik denk dat ik inderdaad nog maar eens voor een tweede pas consultatie moet gaan want ik weet niet zo goed wat ik moet doen haha. Nee ik heb nog geen datum ingepland, wilde eerst nog even na denken en misschien ergens anders op consult, al vond ik dat verdonck me wel heel erg op mn gemak stelde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.