Ga naar inhoud

Voorstelrondje


imaij

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben een jonge dame van 18 jaar uit Den Haag. Enorm jong, ja. Als klein meisje begon mijn lichaam al heel snel te groeien, waardoor ik op 12-jarige leeftijd al met een 75C rond liep. Helaas heb ik enkele jaren een eetstoornis gekregen waardoor deze C veranderde in een AA. Nadat ik eindelijk weer een hoop aangekomen ben en jaren hoopte dat het vet zich weer zou verdelen zoals voorheen, is dit helaas nooit gebeurd. En echter vind ik het enorm naar om te beseffen dat ik die dus heb 'opgegeven' en na een hele hoop aankomen - en eveneens op bijna hetzelfde gewicht als voorheen - ze nooit terug gekomen zijn. Een beetje alsof ze van mij zijn 'afgepakt' haha...

Nu moet ik eerlijk toegeven dat het enige dat mij tegenhoudt is dat ik mezelf enerzijds wel een beetje jong vind en daarom een beetje eng. Maar het is wel iets wat ik al een hele lange tijd wil. Nu ben ik me een beetje aan het orienteren en lees hier graag mee. 100% definitief weet ik het nog niet, omdat ik twijfel of het nu niet iets te vroeg is en of ik mezelf daar momenteel wel verantwoordelijk genoeg voor vind. Maar ik wil het wel erg graag. En wil me er goed in verdiepen. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.