Ga naar inhoud

Wanneer kan je weel beginnen met krachttraining


Gast jflower

Aanbevolen berichten

De titel zegt het al! Mijn borstvergroting is dan wel mis gegaan, maar ik heb wel dezelfde operatie gehad en ook hechtingen enzo. Zijn er vrouwen die mij antwoord kunnen geven op mijn vraag? Wanneer kan ik echt weer mijn armen voorzichtig gaan trainen en misschien zelfs weer mijn borst en buik spieren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei jflower:

De titel zegt het al! Mijn borstvergroting is dan wel mis gegaan, maar ik heb wel dezelfde operatie gehad en ook hechtingen enzo. Zijn er vrouwen die mij antwoord kunnen geven op mijn vraag? Wanneer kan ik echt weer mijn armen voorzichtig gaan trainen en misschien zelfs weer mijn borst en buik spieren?

Het meid,  zijn bij jou nu beide prothesen eruit of 1? Weet het ff niet meer uit mijn hoofd.. sorry

 

Wil wel ff met je meedenken :)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei jflower:

@best_boobie Hee! Geeft niet hoor, bij mijn zijn beide protheses eruit.

 

xxx

oke.. wist het niet meer zeker... 
Ik zou sowieso 6 weken wachten, aangezien bij veel operaties dit geldt als regel. 
Daarna kun je echt wel weer gaan opbouwen, maar luister dan goed naar je lichaam. 
Je hebt ook een ontsteking gehad, en twee keer narcose op korte tijd, wat ook een aanslag is op je lichaam. Dus opbouwen en niet overtrainen op korte tijd :35: (je mag dus in deze situatie best weer borst en zo opbouwen na die 6 weken)
 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.