Ga naar inhoud

Aankleden


Aanbevolen berichten

11 dec gaat het gebeuren en nu zit ik ineens met heel veel praktische vragen.

 

Je mag je armen niet omhoog doen. Duidelijk, maar hoe doe je dat dan met aankleden? Ben nogal koel aangelegd alleen een vest is geen optie. Ik draag echt overal minstens een long sleeve onder.

 

Iemand praktische tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een shirt/t-shirt aan doen deed ik eerst mijn armen er in en dan mijn hoofd er een beetje in duiken. Hoop dat je het snapt. Weer uit even denken (alweer bijna 2 maanden geleden) eerst van 1 arm elleboog naar beneden langs je lijf, arm uit de mouw trekken dan voorzichtig hoofd er uit en dan andere arm. Hoop dat dit ook een beetje duidelijk is ;). Je vindt je weg er denk ik wel in. Succes 11 december.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er een beetje vanuit dat ik na een 2 weekjes mezelf wel weer een beetje fatsoenlijk kan aankleden.

Toch maar ff warme vesten bijkopen voor het gemak. 

Ik ga vanavond de duikmethode even proberen. :) Gaat vast wel lukken. 

 

Haar fohnen nog zoiets :24: ik geloof niet dat ik er feestelijk uitzie met de feestdagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Westie mommy:

Ik ga er een beetje vanuit dat ik na een 2 weekjes mezelf wel weer een beetje fatsoenlijk kan aankleden.

Toch maar ff warme vesten bijkopen voor het gemak. 

Ik ga vanavond de duikmethode even proberen. :) Gaat vast wel lukken. 

 

Haar fohnen nog zoiets :24: ik geloof niet dat ik er feestelijk uitzie met de feestdagen.

Ik moest wel even lachen om je fohn opmerking haha.

Maare, sexy jurkje aan en niemand merkt je haar meer op hoor;):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd geholpen door mijn moeder.. ik hield het op wijde truitjes zodat je die makkelijk kan rekken om je arm er door te doen.. mocht je het koud hebben kun je altijd een warm vest er over doen!

1e dag zal dit beetje sukkelig gaan.. maar je vind je handigheid er wel in!

 

 

xxx.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed ook gewoon tshirts en longsleeves aan hoor, waren dan wel een maatje groter of losser vallend waardoor ik m'n arm niet zo omhoog door een mouw hoefde te proppen. 

 

Met aantrekken deed ik eerst m'n hoofd erdoor en dan m'n armen, met uitdoen eerst m'n armen eruit en daarna m'n hoofd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.