Ga naar inhoud

Borstcorrectie van 295 cc mp naar 400 cc hp of ultra high


Aanbevolen berichten

Hoi hoi!!

Wie kan mij verder helpen?

Ik krijg een nieuwe Borstcorrectie, omdat borsten te snel zijn gaan hangen na mijn eerste correctie!

Nu wil ik grotere implantaten..

Ik had 295 medium profiel en wil nu naar 400 extra high of Ulta high

wie kan me het verschil laten zien tussen deze twee, dmv foto’s

ook hoe groot het ongeveer wordt ?

en aangezien ik ook een lift heb, hoe komt het litteken bij deze profiels uit te zien... Heel erg bedankt alvast voor jullie hulp!! Liefs!!

het us dialoog plant geplaatst/ wordt nu dus weer..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!

Wie kan mij verder helpen?

Ik krijg een (nieuwe)Borstcorrectie, omdat borsten te snel zijn gaan hangen na mijn eerste correctie!

Dit vergoed mijn chirurg.

Nu wil ik ook maar meteen grotere implantaten..Omdat vorige klein uitvielen..

Ik had 295 medium profiel , druppelvorm en denk nu aan 400 extra high of Ulta high, ronde vorm.

Wie kan me het verschil laten zien tussen ultra en medium high.. Liefst dmv foto’s...Ook hoe groot het ongeveer wordt ?Aanngezien ik ook een lift heb, hoe komt het litteken bij deze profiels er dan uit te zien... Valt het meer op omdat ze hoger staan? Of maakt dat niet uit! Heel erg bedankt alvast voor jullie hulp!! Hopelijk kunnen jullie me helpen met wat foto,s , tips en advies. Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.