Ga naar inhoud

LMV : 8 december 2017 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

@Erna het wennen gaat inderdaad wel snel. En je ziet alles goed genezen en zachter worden dus dat is ook wel tof! Oei, stom dat je nu ook nog zo'n last hebt van die band! Dat heb ik gelukkig niet zo gehad, hoelang is die er bij jou al af dan?

 

Ik merk wel hoe langer hoe meer dat mijn borsten niet gelijk genezen. Rechts heb ik nergens last van en die is ook netjes gedaald al. Links heb ik wel soms bij bepaalde bewegingen wel wat last van mijn spieren en die is ook minder hard ingedaald dus hopelijk komt dat allemaal nog. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LMV mijn band is er van vrijdag af. Ik heb m keurig 14 dagen gedragen. De hechtingen zijn al super mooi genezen. Bij jou ook? 

 

Bij mij is het vooral de rechter borst die wat langzamer geneest. Al moet ik zeggen dat het steeds beter gaat.  Hopelijk werkt jou linker binnenkort wat beter mee ;). Ik heb vooral nog last van de grote bloeduitstorting naast mijn borsten  (onder mijn armen), dat zijn verdikte schijven van ongeveer 15 x 5 cm. En op/rond het borstbeen, maar dat lijkt stilaan af te nemen. De huisarts zei dat ik erg veel bloed verloren had. Het zal nog wat tijd nodig hebben... De pijn valt inmiddels gelukkig goed mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Erna Ja de hechtingen zijn echt al mooi genezen! Daar was ik echt enorm bang voor. Om de een of ander reden zat er in mijn hoofd dat ze maar niet zouden dicht groeien en gaan ontsteken. :D Maar ze zijn echt al mooi genezen en ik vind dat ze nu al heel weinig zichtbaar zijn dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

 

Haha ja zo zie je maar dat ieder lichaam en zelfs iedere borst anders geneest! Echt bloeduitstortingen heb ik niet gehad, of toch in ieder geval geen die na de twee weken band nog zichtbaar waren.

 

Heb je nog veel pijn? Of veel last gehad van pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Erna:

@LMV de pijn valt nu reuze mee, maar de eerste 10 dagen heb ik echt wel pijn gehad. Vooral de 8e dag. Die was de hel. Ik had snijwonden onder mijn armen van dat blauwe verband  (door de zwelling). Nu gaat het gelukkig een stuk beter :).

Ik had ook enorme snijwonden (net hele rode striemen) van dat blauwe verband (op men borsten vooral dan) en is echt helemaal weggegaan na een week of 2! Dat zag er echt niet uit en was schrikken :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Erna, @Eecc15il Wow, dat jullie zoveel last hadden van die band! Een vriendin had me er ook al voor gewaarschuwd want zij had enkele jaren geleden ook gigantische last van die blauwe band. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee gehad. Enkel de dag na mijn operatie had ik wel enorm veel last van m'n ribben. Leek of ze allemaal gekneusd waren! Maar nu weet ik dus niet of het van die band kwal of gewoon van de operatie want op dag 2 en 3 was het echt al,een stuk beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/1/2018 om 19:41 zei LMV:

@Erna, @Eecc15il Wow, dat jullie zoveel last hadden van die band! Een vriendin had me er ook al voor gewaarschuwd want zij had enkele jaren geleden ook gigantische last van die blauwe band. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee gehad. Enkel de dag na mijn operatie had ik wel enorm veel last van m'n ribben. Leek of ze allemaal gekneusd waren! Maar nu weet ik dus niet of het van die band kwal of gewoon van de operatie want op dag 2 en 3 was het echt al,een stuk beter. 

De eerste 2 dagen had ik ook enorm veel pijn aan men ribben maar nadien viel het blauwe verban wel echt mee, vond het zelfs eng dat het eraf moest en heb het de eerste 2 weken vaak gemist :D 

Schrok dan ook dat ik zo’n snijstrepen had toen het eraf ging. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/1/2018 om 09:39 zei Erna:

@LMV dan heb jij echt geluk gehad :rolleyes:

 

@Eecc15il ik heb net even naar je foto's gekeken, wat een super mooi resultaat!:wub: Ik las bij één van je foto's dat je ook een doof gevoel had aan de onderkant van je borsten. Heeft zich dat inmiddels herstelt? Ik heb dat namelijk ook.

Dankje voor je complimentje, zo lief en leuk om lezen :) 

Het doof gevoel is helaas nog niet helemaal weg. Men tepel zelf wordt nog stijf maar men tepelhof nog niet. Alsook de huid rondom. Als ik koud heb heb ik kippenvel op men borsten maar zijn er sommige zone’s waar men huid gewoon glad is en niets doorheeft :D 

Hoop echt dat zich dat nog zal herstellen want nooit meer stijve tepels krijgen zou ik best erg vinden :) vond men borstjes altijd op zen best dan :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Eecc15il, ik lees dat je jouw bv bij dt. Van zele hebt laten uitvoeren. Vanwege de promotie bij de wellnesskliniek heb k een consultatie ingepland bij dr. Van zele. Het is mrt grote twijfel aangezien ik een zeer goede chirurg nodig heb omdat k een mager bovenlichaam met dunne huiddikte heb ên heb zoveel bang dat de prothesen niet natuurlijk zullen ogen. Dr. Nio is een pc wâar ik graag naartoe wil maar die prijzen liggen zo hoog...Klopt het dat ze bij de Wellnesskliniek ook Motiva aanbieden, of gebruiken zik enkel Monobloc? Ik heb echter wel Motiva nodig voor die natuurlijke volle look. Hoe zijn jouw borsten uitgekomen, welke prothesen heb je en wat is jouw gevoel over de expertise van dr. Zele?? Ik heb wat bàng om de verkeerde keuze te maken en twijfel enorm...de herstelperiode valt dat wat mee?? Ik doe bodyattack en ben sportief, mijn fysieke toestand vraagt wel om zo veel mogelijk te bewegen...dus ik hoop dat herstel niet te lang duurt of zwaar is?? Mag ik ook jouw foto's even bekijken dan weet ik ongeveer wat de dokter zijn werk is. Morgen is  mn gesprek..ik lees hopelijk gauw wat van je. Alvast bedankt voor jouw reactie !! Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei LaNra89:

Hoi @Eecc15il, ik lees dat je jouw bv bij dt. Van zele hebt laten uitvoeren. Vanwege de promotie bij de wellnesskliniek heb k een consultatie ingepland bij dr. Van zele. Het is mrt grote twijfel aangezien ik een zeer goede chirurg nodig heb omdat k een mager bovenlichaam met dunne huiddikte heb ên heb zoveel bang dat de prothesen niet natuurlijk zullen ogen. Dr. Nio is een pc wâar ik graag naartoe wil maar die prijzen liggen zo hoog...Klopt het dat ze bij de Wellnesskliniek ook Motiva aanbieden, of gebruiken zik enkel Monobloc? Ik heb echter wel Motiva nodig voor die natuurlijke volle look. Hoe zijn jouw borsten uitgekomen, welke prothesen heb je en wat is jouw gevoel over de expertise van dr. Zele?? Ik heb wat bàng om de verkeerde keuze te maken en twijfel enorm...de herstelperiode valt dat wat mee?? Ik doe bodyattack en ben sportief, mijn fysieke toestand vraagt wel om zo veel mogelijk te bewegen...dus ik hoop dat herstel niet te lang duurt of zwaar is?? Mag ik ook jouw foto's even bekijken dan weet ik ongeveer wat de dokter zijn werk is. Morgen is  mn gesprek..ik lees hopelijk gauw wat van je. Alvast bedankt voor jouw reactie !! Groetjes!

 

Hey!

Ik ben inderdaad door dokter Van Zele geopereerd. Heb monobloc softone extra hoog profiel 300cc gekregen.

Dokter Van Zele staat er wel om bekend het altijd natuurlijk te houden heb ik de indruk. Ben zelf ook mager thv de borststreek, 300cc was het gemiddelde dat hij voorstelde, 330 men maximum. Er zijn nu geen randen te zien en (vooral de bovenkant) is al veel zachter geworden. Men borsten komen in een bh of calvin klein topje ook al mooi tegen elkaar, dit deden ze in het begin niet, ik ben nu bijna 3 maand po.

Dit zijn men eerste prothesen dus ik kan natuurlijk niet vergelijken met andere merken.

 

Omdat ik vanboven zo weinig vet heb is me aangeraden om de sportbh zo lang mogelijk te dragen (graag tot 6 maand) om ze zo wat extra steun te geven en ze echt goed te laten genezen en de zwaartekracht geen kans te geven.

Van Zele vraagt om 3 maand niet te sporten. Wandelen mag wel (fietsen ook veronderstel ik) Hij is redelijk streng maar ik heb het wel liever zo dan achteraf spijt te gaan krijgen. 

 

Op hun website staat dat ze ook met motiva werken maar ik heb het hier eigelijk nog nooit zien voorbijkomen. 

Je kan mss ook eens bij dr. Verdonck in zijn

belgian breast clinic langsgaan? Die werkt met alle merken en ik denk ook aan een redelijke prijs. 

 

Bedoel je van Motiva die 85% gevulde die als een anatomische vallen? Ben de naam ff kwijt :D Heb je dan niet meer kans op zichtbare rimpels als je zo’n dunne huid hebt met zo’n zachte prothese? Dacht eens ergens gelezen te hebben dat bij een heel dunne huid en/of weinig vet bij voorkeur gekozen wordt voor een iets stevigere prothese. 

 

dr. Van Zele kwam me zeker en vast bekwaam over. (Men vriendin heeft vroeger bij hem gewerkt en had hem aangeprezen) Je moet even de algemene uitleg in het begin van het gesprek ‘uitzitten’ maar nadien helpt hij je echt goed verder :) Hij gaf me echt het gevoel dat enkel mijn lichaam en mijn borsten bepaalden wat er kon en wat niet kon. Waardoor de keuze voor het extra hoog implantaat en het aantal cc’s logisch en geruststellend aanvoelde. Hij nam de dag van de operatie ook ruim de tijd om nog eens te meten en af te tekenen, zowel staand als liggend, gaf me echt een goed gevoel. 

 

Kijk gerust eens in men album en als je meer foto’s wilt pm je me maar!

Succes vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.