LMV

LMV : 8 december 2017 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal

Ik ben een jonge vrouw van 27 uit het Belgische Limburg.

Sinds mijn 14-15 jaar heb ik al problemen met m'n borsten. Ze zijn erg klein, zelfs met een mega push up kom ik niet veel verder en in de kleinste maat is een bh meestal zelfs nog te groot. Vandaar dat ik dus na jarenlang twijfelen toch besloten heb om voor een borstvergroting te gaan. Ik ben echt nog steeds mega bang voor de operatie want ik ben verder iemand die ALLES overdenkt. Ik hen al stil gestaan bij ieder klein dingetje dat kan mis gaan en ik ben zo ontzettend bang dat er wat mis loopt, ook al weet ik dat die kans erg klein is. Nu ja goed, we gaan ervoor. 

Thanks om mijn voorstelling te lezen en als je vragen hebt, shoot!

Spannend! Het lijkt misschien allemaal eng en risicovol,  maar dit valt over t algemeen gelukkig erg mee. Ik herken het van mezelf wel, het spookte ook continu door mijn hoofd. Maar eenmaal geopereerd viel het me reuze mee! Wanneer en door wie word je geopereerd? 

X

Is het al lang geleden dat jij geopereerd bent? Of is het nog recent?

Ik word 8 december geopereerd door dokter Van Zele in de Wellnesskliniek. 

@LMV

Aanstaande woensdag is het 3 weken geleden, dus nog redelijk recent :) Ik ben  dr. Verdonck van de Belgian Breast Clinic geopereerd. Jouw  komt ook al in de buurt, nog 4 weekjes! Wat ga je laten plaatsen? Ik heb 355 cc van Motiva. X

Oh dat is nog recent! 

En hoe gaat het nu met jou dan? Heb je een goed herstel?

Van dokter Verdonck hoor ik nu ook wel veel goede dingen! Ik ga normaal voor 300cc Monobloc.

Welkom op het forum!! Ga je voor de hydrogel van monoblock of de siliconen? Ik ga 22 december voor de hydrogel bij dr nio.  Ben jij ook al alles aan het voorbereiden? Ik ben echt z'n regelwicht die alles ruim optijd klaar wil hebben. Oppas is geregeld, huispakken zujn in huis, paracetamol en ibobrufen zijn er al.....

We hebben trouwens ook een besloten club voor december dames. We zitten allemaal in dezelfde fase en kunnen lekker kletsen en onzin uitkramen.  Als je bij clubs kijkt dan is het de club alle ballen verzamelen

@gastmama

daar ben ik zelf nog niet over uit, iemand suggesties wat beter is? Hydrogel of siliconen? Momenteel neig ik wel meer naar de hydrogel.

Haha ja ik wil ook altijd alles ruim optijd in orde hebben. Nu heb ik wel nog geen kinderen dus dat scheelt wel een hoop!

Ih leuk dan ga ik vanavond eens kijken in dat clubje. Kan nog wel handig zijn om het te delen.

@LMV ik werd 24okt geopereerd door dr. Van zele :) 

300cc monobloc silicone softone xp

Ben ook een enorme controlefreak maar de operatiedag is me echt goed meegevallen, je bent in goede handen :) 

Oh leuk, en al goed herstelt? :) 

Ik verwacht wel dat ik bij hem in goede handen ben, heb eigenlijk nooit mijn twijfels gehad bij dokter Van Zele.

Nog drie weken, zo spannend! ^_^

@LMV

Hoi hoi,

Ik heb de titel even aangepast en gelijk het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu verder alle updaes, eventuele vragen en dadelijk ook je verlslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

Lekker aftellen meis.

x

Oh spannend! Ben benieuwd hoe het loopt dus houd ons op de hoogte he! Weet je al hoeveel cc je gaat nemen?

Kleine update, heb net alle info van de kliniek ontvangen. Ik moet om 9.30 aanwezig zijn en de operatie zou ongeveer 3u later zijn. Begint nu echt wel af te tellen. Spannend! ^_^

Oh zo spannnend :) Mooi uur vind ik haha. 

Ik heb niet eens zolang moeten wachten. Van aankomst tot OK max. 1,5uur. 

En er moet nog vanalles gebeuren in die tijd dus vliegt echt voorbij. 

Neem een flesje water mee voor onderweg naar huis en indien het meer dan een uur is ook een dafalgan 1g. Ik moest 1,5uur rijden maar viel echt goed mee. De ergste pijn is pas die nacht/ochtend gekomen. De eerste nachten zou ik je aanraden om je wekker te zetten om je medicatie echt stip te nemen zodat je een mooie spiegel opbouwt en de pijn er niet kan doorkomen. Omdat ik zo’n vreselijk slechte slaper ben (kan ook geen dutjes doen overdag) heb ik dat niet gedaan omdat ik anders niet meer inslaap, maar ik zou het anderen zeker wel aanraden :) 

Ik ben vandaag 5 weken po. Littekens genezen plots mooi en ik begin steeds beter aan men nieuwe borsten te wennen :) stap voor stap, zowel fysiek als int hoofdje :D 

Als je nog vragen/twijfels/paniekjes krijgt vraag je maar he!

@Eecc15il

Thanks voor de uitgebreide uitleg en tips! ^_^

Ik moet gelukkig maar een half uurtje rijden naar huis dus dat valt nog goed mee. Voor die eerste nacht ben ik echt wel bang. Ik hoor van veel mensen dat dit de ergste moment is, dus ben wel benieuwd hoe het gaat zijn. Ik ben ook echt een buikslaper, dus dat wordt al lastig genoeg. :D

Heb je na je operatie ook zo'n blauwe band gekregen? En hoelang heb je die dan moeten dragen? 

Oh vijf weken al, telt ook goed door! Heb je er nog veel last/pijn van?