Ga naar inhoud

Nini28 : 30 januari 2018 : Dr. Nio : Park kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Ik ben van plan om op korte termijn een borstvergroting incl. buikwandcorrectie te laten verrichten.

Door het uitpluizen van dit forum ben.ik er snel achtergekomen dat Dr. Nio hoog aangeschreven staat.

Heb bij zijn kliniek gebeld voor een afspraak maar hij zit een.half jaar helemaal vol, zelf voor een consult. 

Ik heb nu een afspraak gemaakt bij Dr. Wu van het Parkkliniek te Rotterdam en volgende week bij Dr. Blecourt. 

 

Iemand ervaring met deze artsen of een andere aanrader PC die rond Rotterdam werkzaam is?

 

Zou het super vinden als mij iemand zou kunnen adviseren, ben erg zoekende!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Nini28:

Hallo, 

 

Ik ben van plan om op korte termijn een borstvergroting incl. buikwandcorrectie te laten verrichten.

Door het uitpluizen van dit forum ben.ik er snel achtergekomen dat Dr. Nio hoog aangeschreven staat.

Heb bij zijn kliniek gebeld voor een afspraak maar hij zit een.half jaar helemaal vol, zelf voor een consult. 

Ik heb nu een afspraak gemaakt bij Dr. Wu van het Parkkliniek te Rotterdam en volgende week bij Dr. Blecourt. 

 

Iemand ervaring met deze artsen of een andere aanrader PC die rond Rotterdam werkzaam is?

 

Zou het super vinden als mij iemand zou kunnen adviseren, ben erg zoekende!

 

Hoi! 

 

Ik ben geholpen in De Velthuis Kliniek in Rotterdam door dokter Klepetko. Geweldige vrouw dit!! Ik ken nog iemand die elders totaal geen mooi resultaat had en door haar weer helemaal trots op zichzelf kan zijn. Ze is erg kundig, doet alleen dingen die natuurlijk zijn en gaat voor het beste resultaat. Zeker even een afspraak bij haar maken! 

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hooooi,

 

Ik hoop dat ik hier wat lotgenoten vind want ik twijfel zoals velen hier ook heel erg in het kiezen van de cupmaat :rolleyes:

 

Wie heeft vergelijkbare lengte en gewicht als mij en voor welke cc implantaten hebben jullie gekozen?

 

Ik ben 1, 68 m groot en weeg 50 kg.

Ben echt  ( ongewild) heel iel gebouwd. 

 

Graag wil ik een goed gevulde maat C

 

De  twee plastische chirurgen die ik heb gesproken zeggen dat er maximaal 300 cc inpast, bij meer ga je de randen zien van de implantaten. 

Wat ik wel raar vind want heb op diverse andere  ( Duitse en Engelse Fora) gelezen van meiden met dezelfde achtergrond en veel meer cc 

 

Graag zou ik willen weten of jullie bij dr keus van de hoeveelheid cc ook goed hebben geluisterd naar het advies van de plastische chirurg?

Ik lees hier namelijk vaak dat je vooral voor groter moet gaan maar zoals ik heb begrepen geeft dat een lelijk resultaat omdat je dan de randen ziet vam.de implies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Nini28 twijfels hebben we allemaal elke dag weer en zelf tot op de operatie dag zelf !

 

Als je vertrouwen hebt in je arts luister dan aub naar zijn advies, zeker als je tenger gebouwd bent want dan kan het echt "to mutch" worden.

Als de cijfers achter je profieldata je leeftijd aan geeft dan kom je zeker nog een keer toe aan een wissel en dan kan je altijd voor groter gaan want dan is je huid ook al weer wat meer gerekt dan nu....

Hou ook rekening met het feit dat jou lichaam die grote borsten wel moet kunnen dragen...rugklachten enz..

 

 

Mijn doel was dat ik weer mooie volle borsten zou krijgen en mijn pc zegt dat ik dat moet doen en niet voor de grootste moet gaan .....hij heeft 3 verschillende cc klaar liggen op de dag en gaat kijken welke het mooiste is.

Natuurlijk ben ik geneigd te zeggen doe maar de grootste maar de andere kant van mij zegt nee hij heeft de vakkennis en niet ik dus laat hem beslissen wat de mooiste oplossing is. 

Ik heb vertrouwen in hem dus ik laat het aan hem over !

 

Onthou ook dat er altijd artsen zijn die graag voor groot gaan en dat ook voor je willen doen maar niet verder kijken en jou vertellen wat de problemen kunnen worden of zeggen hoe het er gaat uit zien....

En dan ben je niet gelukkig en ga je rug maar dan zal de arts zeggen maar jij wilde die grote. 

 

succes ermee :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Zee-Bra77:

Hallo @Nini28 twijfels hebben we allemaal elke dag weer en zelf tot op de operatie dag zelf !

 

Als je vertrouwen hebt in je arts luister dan aub naar zijn advies, zeker als je tenger gebouwd bent want dan kan het echt "to mutch" worden.

Als de cijfers achter je profieldata je leeftijd aan geeft dan kom je zeker nog een keer toe aan een wissel en dan kan je altijd voor groter gaan want dan is je huid ook al weer wat meer gerekt dan nu....

Hou ook rekening met het feit dat jou lichaam die grote borsten wel moet kunnen dragen...rugklachten enz..

 

 

Mijn doel was dat ik weer mooie volle borsten zou krijgen en mijn pc zegt dat ik dat moet doen en niet voor de grootste moet gaan .....hij heeft 3 verschillende cc klaar liggen op de dag en gaat kijken welke het mooiste is.

Natuurlijk ben ik geneigd te zeggen doe maar de grootste maar de andere kant van mij zegt nee hij heeft de vakkennis en niet ik dus laat hem beslissen wat de mooiste oplossing is. 

Ik heb vertrouwen in hem dus ik laat het aan hem over !

 

Onthou ook dat er altijd artsen zijn die graag voor groot gaan en dat ook voor je willen doen maar niet verder kijken en jou vertellen wat de problemen kunnen worden of zeggen hoe het er gaat uit zien....

En dan ben je niet gelukkig en ga je rug maar dan zal de arts zeggen maar jij wilde die grote. 

 

succes ermee :54:

Bedankt Zee- Bra voor je reactie.

Ik neem dinsdag weer alles door met de PC en zal inderdaad volledig op zijn expertise vertrouwen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Nini28:

Hooooi,

 

Ik hoop dat ik hier wat lotgenoten vind want ik twijfel zoals velen hier ook heel erg in het kiezen van de cupmaat :rolleyes:

 

Wie heeft vergelijkbare lengte en gewicht als mij en voor welke cc implantaten hebben jullie gekozen?

 

Ik ben 1, 68 m groot en weeg 50 kg.

Ben echt  ( ongewild) heel iel gebouwd. 

 

Graag wil ik een goed gevulde maat C

 

De  twee plastische chirurgen die ik heb gesproken zeggen dat er maximaal 300 cc inpast, bij meer ga je de randen zien van de implantaten. 

Wat ik wel raar vind want heb op diverse andere  ( Duitse en Engelse Fora) gelezen van meiden met dezelfde achtergrond en veel meer cc 

 

Graag zou ik willen weten of jullie bij dr keus van de hoeveelheid cc ook goed hebben geluisterd naar het advies van de plastische chirurg?

Ik lees hier namelijk vaak dat je vooral voor groter moet gaan maar zoals ik heb begrepen geeft dat een lelijk resultaat omdat je dan de randen ziet vam.de implies?

 

Ik zou inderdaad dan op het advies van de pc afgaan. 

Zelf heb ik 295cc gekregen en ben 1.72cm met 57 kilo. Heb nu een 70D kom van 70A.

 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook net 300cc gehad (ronde, extra hoog profiel, dual plane)

Na het opmeten had ik de keuze tussen 280, 300 en 330. Maar er werd aangegeven dat bij 330 de randen wrs zichtbaarder zouden zijn en dat dat op het grensgebied lag aangezien ik een natuurlijke look wou.

Door het xp profiel te kiezen kon ik een redelijk profiel verkrijgen met de smalle protheses die ik ‘maar’ kon nemen. Zo heb ik het toch begrepen :)  De diameter van het implantaat werd dus bepaald door de plaats die ik zelf beschikbaar had, en door de projectie te kiezen (hoog of extra hoog bijvoorbeeld) kon ik er dan meer of minder cc ‘inkrijgen’. 

 

Ben 1m72, 54kg en men omtrek onder borst is 70cm. Ik zou voor het zicht uitkomen op een C+

 

Succes met je zoektocht! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Eecc15il:

Ik heb ook net 300cc gehad (ronde, extra hoog profiel, dual plane)

Na het opmeten had ik de keuze tussen 280, 300 en 330. Maar er werd aangegeven dat bij 330 de randen wrs zichtbaarder zouden zijn en dat dat op het grensgebied lag aangezien ik een natuurlijke look wou.

Door het xp profiel te kiezen kon ik een redelijk profiel verkrijgen met de smalle protheses die ik ‘maar’ kon nemen. Zo heb ik het toch begrepen :)  De diameter van het implantaat werd dus bepaald door de plaats die ik zelf beschikbaar had, en door de projectie te kiezen (hoog of extra hoog bijvoorbeeld) kon ik er dan meer of minder cc ‘inkrijgen’. 

 

Ben 1m72, 54kg en men omtrek onder borst is 70cm. Ik zou voor het zicht uitkomen op een C+

 

Succes met je zoektocht! 

 

 

Heb net gespiekt on je album en het ziet er gewoonweg PERFECT uit! Echt prachtig resultaat. 

Nu weet ik het zeker, ga echt naar de PC luisteren. 

Goed idee om even naar het profiel te kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Nini28:

Mooie maat:)

Ik ben er heel blij mee alhoewel ik best even heb moeten wennen. De eerste keren dat ik het zag dacht ik echt waarom heb ik de grotere maat gekozen maar nu na 5 weken ben ik er echt blij mee. Past bij mijn lichaam en vooral in kleding is het heel natuurlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi @Nini28

Volgens mij heb jij ondertussen een keuze gemaakt in welke pc je gaat kiezen, toch? En ook al een datum?

Als je dat hier even wilt vermelden, tag me even, dan kunnen we je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. In dit topic kun je dan verdere updates kwijt en je operatieverslag en zo :)

Zo houden we het overzichtelijk op het forum!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Nini28:

@best_boobie Klopt , 30 januari bij Dr Nio in Parkkliniek te Rotterdam staat mijn operatie gepland voor een BV 355 cc Motiva full implantaten round en een buikwandcorrectie. 

Oke, pas ik het ff aan. 
Ik zet je bij de operatieverslagen van de borstvergrotingen, omdat we geen categorie hebben voor deze beide operaties.. Wel voor mommy makeover, maar dat is weer in combinatie met een lift.. Dus als je het goed vindt, zet ik je bij de operatieverslagen borstvergroting :)

Veel leesplezier hier nog en succes met aftellen :) 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.