Ga naar inhoud

Twijfels over maat.....280/330 cc Mentor anatomisch


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

 

Ik lees alweer een tijdje mee op dit forum en heb zelf al een operatiedatum bij dr Laura Moojen (23 november).

Mij is 280 cc Mentor anatomisch medium height geadviseerd, maar ik ben nu enorm aan het twijfelen over de maat.. Ik wil absoluut geen grote borsten en wil dat ze helemaal bij mijn lijf passen. Maar ik wil ook niet teleurgesteld zijn over de uitkomst. Laura zei dat 330 ook nog mooi zou zijn, maar ik was bang dat deze te groot zouden uitvallen.

Als ik nu de projectie vergelijk gaat het om 0.9 cm verschil.. Niks zou je denken!

 

Zijn er anderen die hierover getwijfeld hebben???:huh:

 

Ben 1.75 en 60 kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey spannend he!

ik had 7 maand lang 325cc op papier te staan voor de operatie. Een week voor de bv toch nog een keer passen omdat ik ging twijfelen toen ik steeds langer naar mijn foto’s van het passen zat te kijken. Het was mooi en natuurlijk maar.. iets groter kan ook.

en toen dus toch nog voor 390cc gegaan. En ben er zo blij mee, ik denk dat ik echt spijt had gehad van die 325cc.

en het oogt nog steeds heel erg natuurlijk en past mooi bij mijn lichaam.

ik ben 1.66 en 58kilo

Succes met je keuze, ik zou nog een keer heen gaan om te passen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Proficiat met je operatiedatum! Kan je eventueel nog eens teruggaan om dit verder te bespreken? Lijkt me tussen 280 en 330 nog wel een tussenmaat te bestaan?

Ikzelf heb 300cc monobloc silicone softone extra hoog profiel dual-plane. Projectie 48, diameter 111. Ik zou op een C+ uitkomen qua look.

 

Ben 1m72 54kg 75b voor de operatie, ik zit nu nog stevig ingepakt dus kan je nog niet veel zeggen over het resultaat (nog 2x slapen :D )

 

Hoop dat je eruit geraakt!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jbtje:

Hey Hey spannend he!

ik had 7 maand lang 325cc op papier te staan voor de operatie. Een week voor de bv toch nog een keer passen omdat ik ging twijfelen toen ik steeds langer naar mijn foto’s van het passen zat te kijken. Het was mooi en natuurlijk maar.. iets groter kan ook.

en toen dus toch nog voor 390cc gegaan. En ben er zo blij mee, ik denk dat ik echt spijt had gehad van die 325cc.

en het oogt nog steeds heel erg natuurlijk en past mooi bij mijn lichaam.

ik ben 1.66 en 58kilo

Succes met je keuze, ik zou nog een keer heen gaan om te passen

xxx

Dank voor je bericht! We hebben al een keer eerder gechat..:D

Zou ik je foto's mogen zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Eecc15il:

Hey! Proficiat met je operatiedatum! Kan je eventueel nog eens teruggaan om dit verder te bespreken? Lijkt me tussen 280 en 330 nog wel een tussenmaat te bestaan?

Ikzelf heb 300cc monobloc silicone softone extra hoog profiel dual-plane. Projectie 48, diameter 111. Ik zou op een C+ uitkomen qua look.

 

Ben 1m72 54kg 75b voor de operatie, ik zit nu nog stevig ingepakt dus kan je nog niet veel zeggen over het resultaat (nog 2x slapen :D )

 

Hoop dat je eruit geraakt!

 

 

Dank voor je bericht! Ja ik denk dat ik dat nog eens moet doen..Moet sowieso aankomende woensdag voor mijn eerste fysio bezoek..

Er zitten inderdaad nog wel maten tussen, maar die zijn dan weer smaller. 280 en 330 komen beiden op 12 cm uit en Laura zegt dat ik dit zeker nodig heb.

 

Heb jij al foto's? Wanneer ben jij geholpen en waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei pambbg:

Dank je wel! Ze zien er super mooi uit zeg.. 

Hoe vind je je herstel gaan? Hoelang geleden is het voor jou? Jij hebt ook 2 kindjes toch?

Dankjewel! Ik heb nog wel duidelijk verschil( op de laatste foto niet zo zichtbaar) maar dit trekt nog bij volgens de deskundigen^_^

het is nu 4 weken geleden.

Nu helemaal pijnvrij op wat ongemakjes na.

De eerste dagen vond ik vrij pittig, maar met goede pijnstilling is het na die eerste dagen goed te doen. 

3 weken hulp gehad in huis, dit was echt heel fijn. Nu sinds een paar dagen overdag weer alleen met de kinderen. De jongste is 1,5 dus daar was ik wat angstig voor maar tot nu toe helemaal nog niet hoeven tillen met hem dankzij wat trucjes. Krijg jij ook dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jbtje:

Dankjewel! Ik heb nog wel duidelijk verschil( op de laatste foto niet zo zichtbaar) maar dit trekt nog bij volgens de deskundigen^_^

het is nu 4 weken geleden.

Nu helemaal pijnvrij op wat ongemakjes na.

De eerste dagen vond ik vrij pittig, maar met goede pijnstilling is het na die eerste dagen goed te doen. 

3 weken hulp gehad in huis, dit was echt heel fijn. Nu sinds een paar dagen overdag weer alleen met de kinderen. De jongste is 1,5 dus daar was ik wat angstig voor maar tot nu toe helemaal nog niet hoeven tillen met hem dankzij wat trucjes. Krijg jij ook dual plane?

Goed om te horen! Bij ons zijn de kindjes de eerste dagen uit logeren dus hoop zo even goed uit te rusten..

Erna hulp 's ochtends en 's middags met uit school halen.. Maar vind het best spannend hoe de kindjes het gaan ervaren.. Mama die even minder kan doen!

Kon jij al snel koken of iets met de kindjes down?

 

Ik krijg ook dual plane.. Vind het nog best lastig ok het sporten op te zeggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei pambbg:

Dank voor je bericht! Ja ik denk dat ik dat nog eens moet doen..Moet sowieso aankomende woensdag voor mijn eerste fysio bezoek..

Er zitten inderdaad nog wel maten tussen, maar die zijn dan weer smaller. 280 en 330 komen beiden op 12 cm uit en Laura zegt dat ik dit zeker nodig heb.

 

Heb jij al foto's? Wanneer ben jij geholpen en waar?

 

Als die 280 en 330 dezelfde diameter hebben, zijn ze dan van een ander profiel? Bv 280 medium profile en 330 high profile? 

Die profielen je moet er maar aan uitkunnen he ;) ik nog steeds niet :D 

 

Ik ben op 24 oktober geopereerd in de Wellnesskliniek door Dr. Van Zele. Bij hem krijg je 2 weken drukverband na de operatie dus je kan nog niets zien, maar ik ben eigelijk wel tevreden met dat verband, voelt veilig :) 

Ik pm je men ingepakte foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Eecc15il:

 

Als die 280 en 330 dezelfde diameter hebben, zijn ze dan van een ander profiel? Bv 280 medium profile en 330 high profile? 

Die profielen je moet er maar aan uitkunnen he ;) ik nog steeds niet :D 

 

Ik ben op 24 oktober geopereerd in de Wellnesskliniek door Dr. Van Zele. Bij hem krijg je 2 weken drukverband na de operatie dus je kan nog niets zien, maar ik ben eigelijk wel tevreden met dat verband, voelt veilig :) 

Ik pm je men ingepakte foto's!

Ja het is wat. Super lastig! Zijn beiden medium height, alleen is de 330 een plus profile. Eigenlijk geen idee wat dat inhoudt!

Verschil wat ik weet is de projectie van 5.1 bij 330 en 4.2 bij 280..

 

Hoe is je herstel? Heb je kindjes? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei pambbg:

Ja het is wat. Super lastig! Zijn beiden medium height, alleen is de 330 een plus profile. Eigenlijk geen idee wat dat inhoudt!

Verschil wat ik weet is de projectie van 5.1 bij 330 en 4.2 bij 280..

 

Hoe is je herstel? Heb je kindjes? 

 

Het zijn dus denk ik idd 2 "verschillende" profielen waarbij het ene medium en het andere medium plus noemt. Heb de tabelletjes ff opgezocht :D 

Ik vind het alvast geruststellend dat ze je opgemeten heeft en zo de ideale breedte bepaalde en daarrond verder werkt. Was bij mij ook zo en dat gaf me een erg goed gevoel, dat men borsten bepalen wat kan en wat niet, niet ikzelf, want wat ken ik ervan :D 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-11-2017 om 08:36 zei pambbg:

 

Als ik nu de projectie vergelijk gaat het om 0.9 cm verschil.. Niks zou je denken!

 

 

 

Ben 1.75 en 60 kg

Ff korte reactie, want heb even weinig tijd, maar, 0,9 cm is niet niks... dat is haast een hele cupmaat verschil, zeker als je een 70 omtrek zou hebben. Bij een 75 omtrek ook haast een hele cupmaat. 

Vergis jullie niet in wat 'projectie' is haha.. Dat is het volume naar voren en bepaalt werkelijk op centimeters de cupmaat ;)

 

Ik zie dat je ondertussen een keuze gemaakt hebt, maar wilde dit toch nog even aanhalen :)

 

Oh en laat me er straks Ff aan denken dat ik je titel aanpas, zie dat je een datum hebt

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @best_boobie, dank voor je bericht! Fijn dat je even reageert..

Uit de tabellen haal ik 0.9 verschil in projectie (naar voren idd), maar mijn pc zegt dat het een verschil van 0.5 is. 

Na gisteren realiseer ik me ook dat het bij mij heel veel uitmaakt, omdat ik op dit moment heel tenger ben (74 omtrek en maat 70). Bij mij ga je inderdaad het verschil zien (als ik dus voor de 330 zou gaan) en ik ben dan ook ontzettend blij dat ik nog een laatste passessie heb gedaan..Laura is zo'n fijne pc!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.