Ga naar inhoud

Mamavan2meiden : 12 januari 2018 : Dr. Damen : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Keetjeee:

Absoluut! Ga je toevoegen :) Heb nu trouwens een 70 E, ging voor een volle C haha! Maar ik heb op het laatste moment voor 375CC gekozen ipv 350. Beter te groot dan te klein!

Wauw, mooi hoor! Vind de grootte goed bij je passen, goede keuze! Ik zie wel wat je bedoeld met het verschil, fijn dat ze er even naar gaan kijken! Zou me nog niet teveel zorgen maken hoor, lees dat veel boobs wat meer tijd nodig hebben. Hebben ze je nog geen borstband geadviseerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dddd Ja ben er ook heel happy, schrik afentoe nog als ik ze ineens zie, kom van een 70A af. Ik denk dat die nog wat moet zakken inderdaad, heb geen haast.. Nee is niet geadviseerd toen, ik heb wel heel braaf mijn BH gedragen dag en nacht, nu nog elke nacht (veilig gevoel...) en overdag draag ik nu lovestories BH's.. Heerlijk zacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Keetjeee:

@dddd Ja ben er ook heel happy, schrik afentoe nog als ik ze ineens zie, kom van een 70A af. Ik denk dat die nog wat moet zakken inderdaad, heb geen haast.. Nee is niet geadviseerd toen, ik heb wel heel braaf mijn BH gedragen dag en nacht, nu nog elke nacht (veilig gevoel...) en overdag draag ik nu lovestories BH's.. Heerlijk zacht!

Ja dat geloof ik. Ik moet nog paar dagen wachten op het resultaat, draag nog drukverband.. hou ons op de hoogte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei dddd:

Ja dat geloof ik. Ik moet nog paar dagen wachten op het resultaat, draag nog drukverband.. hou ons op de hoogte!!

Doe ik! Jij vooral lekker rustig aan doen en vooral alles met rust laten tot je eerste controle.. Ik heb de eerste twee weken niks aangeraakt, des te meer rust des te beter. Ben heel benieuwd naar je resultaat straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2018 om 13:14 zei Mamavan2meiden:

Gisteren dan eindelijk de operatie gehad! Om 08:10 moest ik me melden! Toen ik aankwam mocht ik nog wat papieren ondertekenen en de betaling voldoen. Daarna werd ik naar mijn 'kamer' gebracht en werd uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat. Om half 10 kwam de verpleegster mij halen om mee naar de ok te gaan. Daar werd het infuus aangebracht e.d. En toen werd er gevraagd of ik nog vragen had voor Dr. Damen, aangegeven dat ik die niet had. De anesthesiste kwam binnen en vertelde wat ze ging doen en dat ik binnen een halve minuut in slaap zou zijn. Opeens werd ik wakker en zag op de klok dat het kwart voor 11 was, en dat ik dus al klaar was. Op dat moment het ik geen pijn maar ik had het ontzettend koud, ondanks lekker warm dekentje enzo! Ik mocht toen terug naar

mijn kamer waar mijn man zat te wachten! Hij schrok een beetje dat ik zo erg aan het rillen was. Na een half uurtje ongeveer en 2 broodjes en een cola later ging het al een stik beter. Ik hen naar het toilet gegaan en heb me aangekleed! Om 12:00

liepen we naar buiten om naar huis te gaan! Ik voelde me top! Even naar de apotheek om alle medicijnen op te halen en daarna lekker naar huis. Mijn man is toen de kindjes gaan halennxienheel erg lief voor me waren! Tot de avond ging het heel goed en had ik vrijwel geen pijn! Tegen de avond werd de pijn erger en midden in de nacht voelde ik me alsof er een tractor over me heen was gereden. Weinig geslapen dus. De ochtend ging het weer iets beter en rot nu toe hoop ik datbhet zo blijft! Ik heb alleen behalve gezwollen borsten ook een opgeblazen buik. Zijn er meer die hier last van hebben? Vind het ook jammer van het verband, kan namelijk nog niks zien van het resultaat. Kan dis niet wachten tot de 2 welen voor bij zijn!

Wat spannend! Hoe heb je het ervaren met 2 kleine kids? Heb je ze een tijd lang niet opgetild?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Kim2510:

Wat spannend! Hoe heb je het ervaren met 2 kleine kids? Heb je ze een tijd lang niet opgetild?

Tot nu toe gaat het heel goed! Ik heb ze uitgelegd dat ik pijn aan mijn rug heb:) en dat ik niet kan tillen ik laat ze heel veel zelf doen nu! Zelf in de auto klimmen zelf de trap op. Zelf op een stoel klimmen om de ha djes te wassen! Ik sta wel altijd achter ze dat ik ze wel kan opvangen mocht het nodig zijn! De oudste is 5 en vind het heel interessant, ze wil me heel graag helpen met alles. Dus tot nu nog steeds niet opgetild.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 3-2-2018 om 12:34 zei Mamavan2meiden:

Tot nu toe ging alles heel goed! Heb sinds vanochtend pijn onder 1 borst, lijkt alsof dit mijn ribben zijn. Iemand hier ervaring mee? Is dit normaal?

 

Ik heb ook af en toe last van me

ribben, alsof er blauwe plek op zit. Ik dacht al dat het kwam door constant verband en/of sportbh.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamavan2meiden:

Ben er ook heel blij mee! Moet vaak oppassen dat ik niet te veel al doe!dus gelukkig is het mij ook mee gevallen!

 

Ja ik heb precies hetzelfde. Vooral met de kleine. Omdat geen pijn meer doet, doe ik hem toch af en toe

tillen of maak ik onverwachte bewegingen met spelen. Is ook niet echt mogelijk het niet te doen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 4 april 2018 om 18:18 zei MissEvelineGirl:

@Mamavan2meiden Hoi :). Hoe voel je je nu, een 10-tal weken na de operatie? Alles goed genezen? Snel weer op de been? En na hoeveel tijd was je weer enigszins mobiel en kon je weer werken enzo? Groetjes, Eveline 

Hi, ik voel me weer helemaal top!eerste 2 weken vond ik vrij pittig maar ben er nu super blij me. Ik Ben op vrij day geopereerd en de dinsdag erna Ben ik weer gaan werken. Heb wel een kantoorbaan dus lichamelijk geen Zwaar werk. Ik heb de eerste nacht veel pijn gehad maar erna is het me allemaal erg meegevallen. Alles is ook heel mooi genezen. Ik heb alleen nog steeds geen gevoel in 1 tepel, hoop wel dat dit nog terugkomt! En slapen op mijn buik gaat nog niet. Voor de rest ben ik weer net zo mobiel als voorheen! Ben ook blij met de maat. Heb vaak getwijfeld of 200 cc wel genoeg zou zijn maar ik ben blij dat ik naar de pc heb geluisterd, zit nu op 75d en dit past perfect bij mij:) jij mag ook bijna zag ik! Alvast heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 13-1-2018 om 13:14 zei Mamavan2meiden:

Gisteren dan eindelijk de operatie gehad! Om 08:10 moest ik me melden! Toen ik aankwam mocht ik nog wat papieren ondertekenen en de betaling voldoen. Daarna werd ik naar mijn 'kamer' gebracht en werd uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat. Om half 10 kwam de verpleegster mij halen om mee naar de ok te gaan. Daar werd het infuus aangebracht e.d. En toen werd er gevraagd of ik nog vragen had voor Dr. Damen, aangegeven dat ik die niet had. De anesthesiste kwam binnen en vertelde wat ze ging doen en dat ik binnen een halve minuut in slaap zou zijn. Opeens werd ik wakker en zag op de klok dat het kwart voor 11 was, en dat ik dus al klaar was. Op dat moment het ik geen pijn maar ik had het ontzettend koud, ondanks lekker warm dekentje enzo! Ik mocht toen terug naar

mijn kamer waar mijn man zat te wachten! Hij schrok een beetje dat ik zo erg aan het rillen was. Na een half uurtje ongeveer en 2 broodjes en een cola later ging het al een stik beter. Ik hen naar het toilet gegaan en heb me aangekleed! Om 12:00

liepen we naar buiten om naar huis te gaan! Ik voelde me top! Even naar de apotheek om alle medicijnen op te halen en daarna lekker naar huis. Mijn man is toen de kindjes gaan halennxienheel erg lief voor me waren! Tot de avond ging het heel goed en had ik vrijwel geen pijn! Tegen de avond werd de pijn erger en midden in de nacht voelde ik me alsof er een tractor over me heen was gereden. Weinig geslapen dus. De ochtend ging het weer iets beter en rot nu toe hoop ik datbhet zo blijft! Ik heb alleen behalve gezwollen borsten ook een opgeblazen buik. Zijn er meer die hier last van hebben? Vind het ook jammer van het verband, kan namelijk nog niks zien van het resultaat. Kan dis niet wachten tot de 2 welen voor bij zijn!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.