Sign in to follow this  
Elisa24

De Meyere of Verdonck

Recommended Posts

Hoi! Ik kreeg op 18/10 mijn bv bij dr. Verdonck. Ik kreeg 295cc Motiva Ergonomics Full (dual plane). Ik kan er alleen maar vol lof over spreken! Alles ging zo vlot en dr. Verdonck is zo een sympathieke man! Hij en zen topteam doen dat echt super! Je wordt er op handen gedragen :-) ik heb geen ervaring met die andere chirurg maar dr. Verdonck is zeker een aanrader! ;)

Ik sluit me bij @Bunny87 aan haha. Ben 22 september door Verdonck geopereerd en ik kan hem je echt aanbevelen!!

• Like 1

Ik ben 5 oktober geopereerd door dr Demeyere, Niets dan lof! Fijn consult, operatie van begin tot eind als prettig ervaren, en nu, 4 weken po, nog steeds zeer tevreden! Gouden handjes die man!

Ligt wel een beetje aan wat je voorkeur geeft, naar mijn weten heeft Demeyere vooral voorkeur aan voor de spier plaatsing.

Ik ben namelijk daardoor gericht gaan zoeken en bij deze chirurg uitgekomen!

Succes met je keuze!

Hier nog een fan van Kristoff Verdonck!! Hij biedt 3 verschillende merken implantaten aan: Motiva, Mentor en Sebbin. 

Succes!! Nicoline

Plaatst demeyere ook achter de spier? Ik heb maar een aa cup dus ik denk dat het bij mij erachter zal moeten. 

Sign in to follow this