Jump to content

Mijn consult dokter Visser (Hulp gevraagd)

Recommended Posts

Guest didi

Even kort:

Alles ging prima en vind haar een aardige dokter.

Nu komt mijn probleem...

ze zei dat ik geen grote proteses kon krijgen (niet dat ik dat wilde maar wilde het liefst wel een kleine c) omdat ik weinig wel over heb.

En als ik groter ging dat 240 cc zag het er onnatuurlijk uit.

Ik kom dan uit op een B cupje (haar worden) B cupje.... <_<

Ik heb de protese gezien en die was zo dun en plat dat ik me afvraag als je dat erin doet of je wel een b krijgt....Help!!!

Ik heb nu AA

Iemand die ook 240 cc heeft ? en daarvoor AA cup had???

Guest dydy

hoi didi,

je moet eens kijken bij algemeene informatie BV tropic hoeveel cc daar heeft B-cupje een link gezet tik daar als cc 240 in voor AA en na B cup dan zie je fotos.

greets dydy

Guest didi

@Tietie

Ik denk dat mijn omvang ook 70 is en zeker geen 80

maar ik vond het zo een klein zakje haha

Guest dydy

didi

ik heb juist nog een geprobeert lukt niet voor het ogen blik zal morggen nog eens proberen en je de fotos sturen want een link sturen dat weet ik niet hoe dat gaat.

groetjes

Guest dydy

didi

dit is de site waar je dat kan doen hopelijk lukt het en ben je geholpen.

www.implantinfo.com/photocenter/plastic_surgeons/cupsrch.htm

didi met een omvang van 70 kom je dan zeker wel op een b uit hoor.

Weet je ook wat voor een soort protheses ze heeft aangeraden?

Ik vond namelijk dat je een groot verschil zag tussen bijvoorbeeld anatomische en rond protheses. Degene die ik nu krijg hebben veel meer projectie naar voren.

Die link doet het bij mij ook niet! Probeer het hier eens.

http://forums.implantinfo.com/cgi_local/ph...gifunction=user

Bij "volume"heb ik dit ingevuld between 220 and 260 10 cc meer of minder zal je niet zo snel zien.

En dan alleen bij before AA ingevuld.

Ik vind dan vier resultaten.

Guest dydy

hoi didi,

jij bent nu al op consult geweest bij dr visser zoals je weet moet ik 12 mei gaan. zou je mij aub even willen helpen?

moet ik iets meenemen of zo?

alvast bedankt

groetjes dydy

Guest didi

@ Tietie

ik krijg ronde gel protesen, maar 240 cc zag er zo klein en plat uit dat ik niet snap dat dat enig verschil kan maken....

maar neem aan dat ze hem anders niet zouden plaatsen....

@dydy niks , je staat zo weer buiten .ze kijkt, zegt wat het natuurlijkst is en dat was het . de enige tip die ik je kan meegeven is dat je niks vergeet te vragen zoals ik!!

Guest didi

Ik wil dr visser eigenlijk n og spreken omdat ik liever 270cc wil, zou ik haar gewoon kunnen bellen of de kliniek?

Guest dydy

didi

ik heb al gehoord dat je altijd mag bellen als je nog vragen hebt of nog een consult aanvragen want bijkomende consulten zijn gratis ( zo heeft mijn nicht mij verteld)

Didi, ik heb ook gepast met een 240cc pasprothese. Heb jij ook kunnen passen?

Ik kan eigenlijk ook niet groter dan 305cc met het type prothese dat ik nu heb. Simpelweg omdat ze breder worden en je dan randen gaat zien. Het nadeel van smal en mager zijn.

Daarnaast moet je natuurlijk ruimte hebben in je vel.

Daarnaast zit er natuurlijk ook nog een verschil tussen High, medium en Low profile. Ik heb moderate plus en dat komen ze behoorlijk ver naar voren.

Ik zou zeker bellen met de vraag of er geen andere mogelijkheid is. Ik krijg niet het idee dat je hier gelukkig van gaat worden. En spijt krijgen na afloop kan nooit je bedoeling zijn.

Guest cecilia82

Hey Didi,

Ik ben ook door Dr. Visser geopereerd afgelopen maart, ik zou in eerste instantie 265 cc krijgen, dat zou dan volgens haar op een kleine C cup uitkomen, ik was bang dat dit te groot zou worden en heb zelf voor 230CC gekozen, ik kom volgens de bh's die ik koop op een 70D uit, zo ziet 't er niet uit eerder een grote B,voor de operatie had ik een 70AA.

Het is bij iedereen zo verschillend, ik zou zelf de volgdende keer wel voor meer cc gaan, terwijl ik dik tevreden ben nu, maar je went snel aan de grote, achteraf had ik ook wel de aangeraden 265cc willen hebben, maar dat weet je ook niet van te voren.

Succes iig!

Gr. Cecilia :48:

Hoi Hoi,

Ik had ook echt helemaal niks,aa paste ik nog geeneens,drie kids maakt de boel van binnen allemaal slap.

En ik heb 280 gekregen,dus bijna geen verschil met die van jouw,mijn arts raade ook 240 cc,omdat er niet meer bij me in kon,hele strakke huid,net als jouw.

Heb toch om die 280cc gezeurd,hahaha...gewoon mijn zin doorgedramt,en toen heb ik die 280 cc gekregen,en geloof me dat was echt de max hoor.

Ik heb een 75 d,dus denk dat jij echt wel op een c cup uit kan komen,maar ja dat denk ik he,zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

liefs van Linda

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.