Ga naar inhoud

NOGGEENAACUP : 22 november 2017 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi hoi 

 

Ik heb even de titel aangepast, dit topic kun je nu ook verder gebruiken voor alle updates, eventuele vragen en dadelijk ook voor je verslag, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Als je via de zoekbalk kijkt, komen er genoeg topics uitrollen over deze pc.

 

Het herstel is voor iedereen anders, maar over het algemeen moet je er op rekenen dat de eerste 3 tot 5 dagen heftig zijn, maar met de goede pijnstiling op vaste tijden rol je er meestal goed doorheen. 

Hou je na de operatie goed aan de adviezen en regels die je meekrijgt, dit helpt ook voor een goed herstel.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei NOGGEENAACUP:
Op 5-11-2017 om 08:07 zei Vriesje:

@Vriesje mag ik vragen hoeveel CC jij hebt? ik wil graag een volle C cup. ik twijfel nu alleen zo of dat met 300 cc gaat lukken 

@NOGGEENAACUP ik heb 450 cc high profile. Ik heb nu een 70F maar het ziet er uit als een volle D. Maar ik kom van een B af dus had wel al wat volume van mezelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

 

Wat leuk dat je geopereerd wordt!

Ik ben zelf ook door Dr. Koopman geopereerd afgelopen juli. Als je wil kan je m'n operatieverslag lezen :).

Ik heb zelf 400cc extra high profile gekregen en ben op een 70G uitgekomen. Ik ben er super blij mee.

 

Qua herstel vond ik de eerste dagen het ergst. Ik kon toen vrij weinig / zeg maar niks, alleen haha. Daarna ging het beter. Ieder z'n herstel verloopt natuurlijk anders maar ik zou in iedergeval zorgen dat je de eerste weken iemand om je heen hebt die voor je kan zorgen en je kan helpen waar nodig :).

 

Nou veel succes alvast met de operatie! Ze worden vast heel mooi! Koopman is een hele goede arts vind ik.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

de pijn is goed te doen ik heb alleen af en toe wat last van stuwing maar eigenlijk gaat het best goed. ik ben zaterdags al mee gegaan met mijn zoontje naar de voetbal en gisteren ook heel de dag op pad geweest. ik heb alleen last van wat stuwing maar verder gaat het allemaal goed. heel veel succes donderdag. 
morgen op controle bij dr koopmann, dus ben wel benieuwd wat hij er van vind morgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed gaat! Ben je ook blij met het resultaat tot nu toe? Heb je toevallig ook high profile? Dankjewel! Ben heel benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Ik ben steeds bang dat het te groot is, maar hij adviseerde mij om niet kleiner te nemen dan 400 cc. Heel veel succes met je verdere herstel en echt super fijn dat het al zo goed gaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.