Ga naar inhoud

LovelyBoobies : 11 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Spannend meis! Inderdaad maar op tijd vertrekken en rustig rijden.. Ben je lang onderweg?

Ik vind het nu al een gek idee dat ik de maandag nog kleine boobs heb en de dag erna thuis kom met grote boobs!

Voor jou moet dat nog gekker voelen omdat dit de laatste avond is en morgen lig je op de bank met de droomboobs!

 

Probeer lekker te slapen vannacht (al zou dat misschien lastig gaan door de zenuwen haha).

 

Geniet van the big day morgen en laat je goed verwennen als je weer thuis bent.

Alles zal vast meevallen en ik weet zeker dat je daar als een prinsesje behandeld zal worden door Dr. Straten en zijn team. 

 

Ik zal aan je denken morgen! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie
53 minuten geleden zei LovelyBoobies:

De uren aftellen gaat nu echt beginnen.

Ik ga zo mijn tas inpakken en alles klaar leggen.

Morgen maar op tijd vertrekken met die sneeuw... maar al moet ik vannacht al vertrekken, ik moet en zal er komen haha:P

Vind het nu wel een gek idee dat dit echt de laatste dag is met mijn miniboobs en morgen middag gewoon grotere boobies heb.

 

@Jasmijn_ Fijn dat je consult goed ging! Voor jou is het aftellen nu dus ook echt begonnen! Ik snap dat het moeilijk is om te kiezen. Wat zei dokter Straten er zelf van? Anders zou je altijd nog een extra pas sessie kunnen doen om nog eens te kijken. Heb je ook foto's gemaakt van de twee maten? Bekijk deze dan en bedenk wat je gevoel er over zegt. En wat wat je gevoel toen je voor het eerst in de spiegel keek met beide maten? Wat je ook beslist, je zal er vast blij mee zijn! Liefs!

 

@Julliette88 Dat zou goed kunnen, haha. Heel eerlijk zou ik niet weten of ik jou ook gezien heb. Ik was veel te druk bezig met het consult haha. Hoe was jouw consult gegaan? Laat je je door dokter Straten helpen of kijk je nog even verder?

 

@Boobs350 Ja heel fijn dat ik zo snel geholpen kon worden! Jij mag ook al redelijk snel! Je zal vast al aan het aftellen zijn of niet? Ik zal mijn verslag hier ook neerzetten. Ik kan niet zeggen of ik dat morgen avond al kan doen maar ik neem aan dat ik in de loop van de week wel een verslag neer kan zetten. Jij veel plezier alvast met het aftellen!

 

Ik ben 4 dec geholpen door straten. Is best snel gegaan. 15 november consult en 4 december al geopereerd. Maar het valt mij heel erg tegen. Veel pijn. Maar hoop dat gauw beter word..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobs350 Zeker spannend! Maar wel gezonde spanning en leuke spanning! De route planner geeft aan dat ik 1 uur en 15 min onderweg zal zijn, maar ik wil dat toch eens stuk ruimer nemen. Ik heb liever dat ik daar nog moet wachten als dat ik te laat ben. 

Haha ja dat is een heel gek idee. Maar ik kijk er ook zeker naar uit om met mijn grote boobies thuis te komen!

Het slapen zal vast wel goed komen als mijn vriend zich rustig kan houden. Die is het hele weekend al een stuiterbal, maar hij was niet zenuwachtig :P tot hij vanmiddag was sporten en ik een appje kreeg: oke misschien ben ik wel zenuwachtig. haha.

Dankjewel!

Liefs!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje laat maar ook hierbij mijn verslag:

 

Ik heb mijn lovelyboobies!:wub:

Ik moet zeggen dat het een lange dag was, maar het was het waard!

 

We waren om 11 uur vertrokken vanuit omgeving Eindhoven ivm het weer. Ik moest me om 13:15 melden en 12:45 waren we er. Toen werd ik iets over 14:00 gehaald en gingen ze me klaarmaken. Wat was het koud op die kamer! Ik kreeg een infuus en daar gingen ze antibiotica door inbrengen. Heel mijn hand was blauw omdat het zo koud was. Ik had super lieve verpleegkundige die mij lekker ingestopt hebben en ik kreeg zelfs zo’n bedverwarming.

om 15:15 kwam dokter Straten mij aftekenen. Hij gaf aan dat hij het verschil in mijn borsten toch wel wat wilde corrigeren dus hij zou kijken tijdens de operatie wat het beste was. Ik zou 350cc rond cohesie 1 krijgen maar nou heb ik die rechts en links 300cc rond cohesi 2. Hij gaf aan dat ik het verschil niet zou merken en dat dit wel mooier zou worden van in allebei 350cc. Ik heb gezegd dat ik er vertrouwen in heb dat hij weet wat het mooiste ging worden en dat ik tevreden zou zijn als het maar mooi was. Dat heeft hij beloofd. Ik was gek genoeg helemaal niet zenuwachtig maar had er vooral zin in. Om 15:30 mocht ik eindelijk naar de ok. Mijn vriend was ontzettend zenuwachtig en ging iets wat in de stress dat ik al 1,5 uur weg was en ze nog niks gehoord hadden. Dat vond ik iets minder fijn voor mijn ouders en vriend.

Ik bleek erg grappig te zijn geweest toen ik uit de narcose kwam. Ik heb wel 5 keer gehuild en gezegd dat ik eindelijk borsten heb en dat ze zo mooi zijn! 

De weg teug heb ik nog wat liggen dutten. Thuis lekker mijn bed in gegaan en nog even tv gekeken. Ik heb toen even 3 uurtjes liggen slapen maar toen moest ik zitten op een stoel. Daar heb ik tot 4 uur snachts gezeten tot ik mijn medicatie weer mocht. Daarna weer in bed gaan liggen en weer 3 uurtjes geslapen. Opzich mag ik niet klagen hoor! Ik heb goed spierpijn en die band van de bh zat zo straks dat mijn ribben beurs zijn en ademhalen moeite kost dus nu heb ik er een tussenstukje tussen.

Al met al dus niks te klagen.

 

Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over het werk van dokter Straten! 

Ik ben nu bijna een week na de operatie en ze zien er al zo mooi uit!:wub:

 

De pijn viel me mee in vergelijking met wat ik verwacht had. Ik ben wel een paar keer goed misselijk geweest. 

Gister voelde ik me erg goed dus heb ik zelf mijn haren geborsteld, gedoucht en mijn kamer maar eens opgeruimd.. Dat was toch iets te veel van het goede dus ik word gelijk afgestraft met wat meer pijn vandaag. 

 

Ik ben al flink online aan het 'shoppen' met het resultaat dat ik nog niks gekocht heb want ik vindt 400 euro aan lingerie wel veel in een keer :45: Ik word er gewoon erg enthousiast en hebberig van dat ik nu zo veel leuke bh's en setjes aan ga kunnen. Maar ik wacht nog even met inslaan :P aangezien ik nog 5 weken een sportbh moet dragen en ze ook nog wat moeten zakken. 

 

Een ding weet ik heel zeker en dat is dat dit de beste keuze is die ik gemaakt heb in mijn leven!:wub:

Groetjes,

Lovelyboobies:wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei LovelyBoobies:

Een beetje laat maar ook hierbij mijn verslag:

 

Ik heb mijn lovelyboobies!:wub:

Ik moet zeggen dat het een lange dag was, maar het was het waard!

 

We waren om 11 uur vertrokken vanuit omgeving Eindhoven ivm het weer. Ik moest me om 13:15 melden en 12:45 waren we er. Toen werd ik iets over 14:00 gehaald en gingen ze me klaarmaken. Wat was het koud op die kamer! Ik kreeg een infuus en daar gingen ze antibiotica door inbrengen. Heel mijn hand was blauw omdat het zo koud was. Ik had super lieve verpleegkundige die mij lekker ingestopt hebben en ik kreeg zelfs zo’n bedverwarming.

om 15:15 kwam dokter Straten mij aftekenen. Hij gaf aan dat hij het verschil in mijn borsten toch wel wat wilde corrigeren dus hij zou kijken tijdens de operatie wat het beste was. Ik zou 350cc rond cohesie 1 krijgen maar nou heb ik die rechts en links 300cc rond cohesi 2. Hij gaf aan dat ik het verschil niet zou merken en dat dit wel mooier zou worden van in allebei 350cc. Ik heb gezegd dat ik er vertrouwen in heb dat hij weet wat het mooiste ging worden en dat ik tevreden zou zijn als het maar mooi was. Dat heeft hij beloofd. Ik was gek genoeg helemaal niet zenuwachtig maar had er vooral zin in. Om 15:30 mocht ik eindelijk naar de ok. Mijn vriend was ontzettend zenuwachtig en ging iets wat in de stress dat ik al 1,5 uur weg was en ze nog niks gehoord hadden. Dat vond ik iets minder fijn voor mijn ouders en vriend.

Ik bleek erg grappig te zijn geweest toen ik uit de narcose kwam. Ik heb wel 5 keer gehuild en gezegd dat ik eindelijk borsten heb en dat ze zo mooi zijn! 

De weg teug heb ik nog wat liggen dutten. Thuis lekker mijn bed in gegaan en nog even tv gekeken. Ik heb toen even 3 uurtjes liggen slapen maar toen moest ik zitten op een stoel. Daar heb ik tot 4 uur snachts gezeten tot ik mijn medicatie weer mocht. Daarna weer in bed gaan liggen en weer 3 uurtjes geslapen. Opzich mag ik niet klagen hoor! Ik heb goed spierpijn en die band van de bh zat zo straks dat mijn ribben beurs zijn en ademhalen moeite kost dus nu heb ik er een tussenstukje tussen.

Al met al dus niks te klagen.

 

Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over het werk van dokter Straten! 

Ik ben nu bijna een week na de operatie en ze zien er al zo mooi uit!:wub:

 

De pijn viel me mee in vergelijking met wat ik verwacht had. Ik ben wel een paar keer goed misselijk geweest. 

Gister voelde ik me erg goed dus heb ik zelf mijn haren geborsteld, gedoucht en mijn kamer maar eens opgeruimd.. Dat was toch iets te veel van het goede dus ik word gelijk afgestraft met wat meer pijn vandaag. 

 

Ik ben al flink online aan het 'shoppen' met het resultaat dat ik nog niks gekocht heb want ik vindt 400 euro aan lingerie wel veel in een keer :45: Ik word er gewoon erg enthousiast en hebberig van dat ik nu zo veel leuke bh's en setjes aan ga kunnen. Maar ik wacht nog even met inslaan :P aangezien ik nog 5 weken een sportbh moet dragen en ze ook nog wat moeten zakken. 

 

Een ding weet ik heel zeker en dat is dat dit de beste keuze is die ik gemaakt heb in mijn leven!:wub:

Groetjes,

Lovelyboobies:wub:

 

Gefeliciteerd en wat fijn dat je er nu al zo blij mee bent. Maar voorzichtig nu met je herstel ook al heb je soms het gevoel dat je de wereld aankan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Dames,

 

Ik zit nu in mijn 4de week na de operatie. 

Wat ben ik toch ontzettend blij met mijn borsten! 

Ze zakken mooi en zien er ontzettend mooi uit. Het litteken is klein en netjes.

Ze zijn al zo gewoon geworden dat ik het raar vind om te bedenken hoe het ook al weer eerst was. Aan de andere kant kijk ik elke ochtend nog in de spiegel en bewonder ik mijn lovely boobies even! 

 

Wel moet ik zeggen dat ik vandaag die bh en borstband even beu ben... het voelt allemaal een beetje beurs aan omdat ik ze bijna 24/7 aan heb (alleen met douche 20 min niet). Het lijkt zo wat alsof de bh en borstband aan mij vastgegroeit zitten :P Ik krijg een beetje 'free the boobies' gevoel :45:

 

Ik moet mezelf wel echt beschermen om niet te veel te doen. Zeker met mijn armen. Het gaat zo goed dat ik makkelijk weer op mijn zij kan slapen en weer geheel zelfstandig alles doe. Ik moet er echt aan denken dat ik mijn armen niet boven mijn schouders mag doen want ik vergeet het gewoon... Het doet geen pijn en automatisch pak ik dan toch even een nieuwe fles shampoo van de bovenste plank of hang ik toch zelf mijn jas aan de kapstok die voor een kleintje als ik toch best hoog hangt :P 

 

Kerst is dit jaar goed voor mij uitgepakt! Ik kan straks heerlijk leuke bh's en setjes gaan shoppen! En van alle sales op dit moment wordt ik erg hebberig haha! Maar goed , ik moet nog even wachten en ik vindt het zonde om veel geld (en cadeaubonnen) uit te geven en dan bh's te kopen die ik misschien over een paar maanden niet meer pas. Dus geduldig als ik ben wacht ik braaf nog even:rolleyes:

 

Groetjes,

LovelyBoobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een hel die bh he. Ik kon hem

ook wel vervloeke. Eerste week had ik ook gewoon wonden er van . Ook 24/7 gedragen en voelde net alsof Mn ribben helemaal beurs waren. Heb hem vrijdag in de wilgen gehangen. Heeeeeeeeerlijk gevoel. Hoop dat het beurse gevoel nu snel afzakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed met je gaat! 

 

Ik zit nu in mijn 5e week en ook door straten geholpen. 

 

Ik heb hetzelfde als jou, alles gaat zo goes dat ik soms ook vergeet dat ik mijn armen boven mijn schouders mag doen. Maar het gebeurt toch nog vaak genoeg.

 

Ik snap je volledig met die sport bh en borstband soms doe ik hem gewoon ff uit hoor..ff laten luchten. Die borstband ben ik helemaal zat!!! En is nu ook uit omdat ik vind dat ze goed genoeg gezakt zijn en ik zelf eigenlijk niet wil dat ze meer zakken. Misschien dat ik hem vannacht wel weer om doe vooral als ik op mijn zij lig, het geeft je toch een fijn gevoel.

 

Heb je foto's wat ik zou mogen zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niks pff dat je er gewoon wonden van hebt is helemaal vervelend! Dat heb ik gelukkig niet maar hij staat wel in mijn lichaam als ik hem uit heb :P Ik hoop voor je dat je beurse gevoel snel afzakt! Ik zet nog even door :P 

 

@Julliette88 Dat is fijn dat het met jou ook zo goed gaat! Heel af en toe laat ik ze ook even luchten... en smeer ik de bovenkant van mijn borsten even in met wat bodylotion (niet bij de littekens en de littekens zelf). Moet zeggen dat ik dat dan ook wel erg prettig vind. Zouden ze nog veel verder zakken dan als je die borstband langer om houd? Denk dat als ze goed gezakt zijn niet echt verder zakken? Volgens mij is het daarna meer dat ze daar vast kunnen groeien en niet terug omhoog gaan. Maar dat is wat ik begrepen had :P 

Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik foto's op internet wil zetten of niet.. ;) Het kan redelijk anoniem allemaal maar toch heb ik een beetje het idee van er staat wel iets naakt van mij op internet, haha. Mocht ik besluiten om een (privé)-album te maken dan zal ik het je laten weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo dames,

 

Het is vandaag 46 dagen na de operatie. De 7de week na de operatie. 

Deze week mocht de sportbh uit en de borstband af. wat een verademing was dat zeg!

Ik heb beugelloze bh's gekocht omdat ik dit een prettigere overgang vond dan gelijk met beugel. Ik heb er een van de hema in maat 75c maar die is in de band te ruim. Deze ga ik nog een stukje innemen zodat hij wat beter zit. Want hij zit verder erg fijn en mooi. En wat is het heerlijk om s'nachts zonder bh te mogen slapen!

 

Mijn borsten vind ik goed soepel en erg mooi! nog elke keer kijk ik in de spiegel en daar word ik zo blij van!

Ik meer mijn gehele borsten in met bio oil. De littekens zien er erg mooi uit. Helemaal niet rood maar iets rozer dan de normale huid maar het valt bijna niet op. 

 

Deze week heb ik ook weer voor het eerst paardgereden. Wat was dat heerlijk zeg om eindelijk weer eens lekker te kunnen rijden en ontspannen. Op aanraden van de consulente wel met borstband gereden. Dus ik zat goed ingepakt in de sportbh met borstband. En laat ik zelf altijd al met een bodyprotector rijden die ook goed om je lichaam zit gesloten konden ze echt geen kant meer op! Wel vriendlief gevraagd om te helpen met opzadelen aangezien het me niet slim leek om ineens alles weer zelf te doen nadat het zo lang niet mocht. Ik heb erg erg van genoten om weer paard te rijden!

 

Wel ben ik erg benieuwd naar het 'ploppen' of het 'ontplooien'van de borsten. Ik vraag me erg af of ik dat verschil merk en zie. Of dat het misschien al gebeurd is of nog niet. Maar zo als ik overal lees, geduld haha.

 

Ik wacht nog braaf met het wachten met het kopen van leuke bh's maar met jurkjes en topjes heb ik me niet kunnen inhouden :P

 

Dit is oprecht een van de beste keuzes die ik ooit gemaakt heb!

Helemaal blij met mijn prachtige lovely boobies!:wub:

 

Groetjes,

LovelyBoobies

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei LovelyBoobies:

Hallo dames,

 

Het is vandaag 46 dagen na de operatie. De 7de week na de operatie. 

Deze week mocht de sportbh uit en de borstband af. wat een verademing was dat zeg!

Ik heb beugelloze bh's gekocht omdat ik dit een prettigere overgang vond dan gelijk met beugel. Ik heb er een van de hema in maat 75c maar die is in de band te ruim. Deze ga ik nog een stukje innemen zodat hij wat beter zit. Want hij zit verder erg fijn en mooi. En wat is het heerlijk om s'nachts zonder bh te mogen slapen!

 

Mijn borsten vind ik goed soepel en erg mooi! nog elke keer kijk ik in de spiegel en daar word ik zo blij van!

Ik meer mijn gehele borsten in met bio oil. De littekens zien er erg mooi uit. Helemaal niet rood maar iets rozer dan de normale huid maar het valt bijna niet op. 

 

Deze week heb ik ook weer voor het eerst paardgereden. Wat was dat heerlijk zeg om eindelijk weer eens lekker te kunnen rijden en ontspannen. Op aanraden van de consulente wel met borstband gereden. Dus ik zat goed ingepakt in de sportbh met borstband. En laat ik zelf altijd al met een bodyprotector rijden die ook goed om je lichaam zit gesloten konden ze echt geen kant meer op! Wel vriendlief gevraagd om te helpen met opzadelen aangezien het me niet slim leek om ineens alles weer zelf te doen nadat het zo lang niet mocht. Ik heb erg erg van genoten om weer paard te rijden!

 

Wel ben ik erg benieuwd naar het 'ploppen' of het 'ontplooien'van de borsten. Ik vraag me erg af of ik dat verschil merk en zie. Of dat het misschien al gebeurd is of nog niet. Maar zo als ik overal lees, geduld haha.

 

Ik wacht nog braaf met het wachten met het kopen van leuke bh's maar met jurkjes en topjes heb ik me niet kunnen inhouden :P

 

Dit is oprecht een van de beste keuzes die ik ooit gemaakt heb!

Helemaal blij met mijn prachtige lovely boobies!:wub:

 

Groetjes,

LovelyBoobies

 

 

Wat heerlijk om jouw verhaal te lezen! :wub:

Zelf mag ik 21 februari naar Straten en kan niet wachten! Zie zelfs niet op tegen de pijn en borstband. Want het zal het allemaal zeker waard zijn :)

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimmik wat leuk om te horen! Ik moet zeggen dat ik mezelf had voorbereid op het ergste en dat alles me eigenlijk wel is meegevallen. Het is niet prettig de eerste week maar het is het zeker waard! Je bent bij Straten in goede handen! Zal zo je topic eens opzoeken om te lezen! Heel veel plezier vast met aftellen naar je datum! xx

 

@Aloysa haha snap ik! Nog even volhouden en dan mag jij ook! Wordt jij ook al zo hebberig van de sale? :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo Dames,

 

Ik heb gister voor het eerst bh's gekocht. Ik wilde eigenlijk naar de fabrieksuitverkoop van de hunkemoller in Eindhoven gaan maar ik twijfelde te veel aangezien ik nog niet echt bh's gepast had. Ik had in de winkel wel al een bikini gekocht en toen gelijk gevraagd of ze de maat kon opmeten. Maar ik heb daarna geen bh's gepast omdat het druk was en ik toch nog geen bh wilde kopen. 

De verkoopster zei dat het 70 D of 70 E zou zijn. Daar schrok ik toch wel een beetje van aangezien ik uitging van een goede C tot D. 

Toch bleef het in mijn hoofd op 70 D zitten en zou bij de fabrieksuitverkoop ook naar die maat gaan kijken. Maar omdat ik erg twijfelde omdat je daar niet kan passen, ik dan niet zeker wist of de bh's wel mooi zouden zitten en ik de maat dus niet precies wist toch niet gegaan.

 

Ik ben met mijn moeder naar de winkel gegaan om daar te shoppen. Daar heb ik 4 bh's gekocht in de maat 70E. Mijn moeder en ik waren een beetje verbijsterd van de maat. Maar eerlijk is eerlijk deze zitten erg mooi. En het belangrijkste was toch dat ik bh's kon uitzoeken die ik mooi vond ipv die enigszins wel passen. Mijn borsten zelf vind ik niet mega groot ogen en ben erg tevreden met het formaat.

 

Toch thuis nog wel een beetje aan het twijfelen. Zou het echt 70E zijn of had een 70D ook gepast. Ik heb van 1 bh (een basic strapless balcony bh) eerst een 70D aan gehad en daar zei de verkoopster gelijk van nee deze zit niet mooi, trek de maat groter maar aan. En daarna alles in maat 70 E gepast. Ik moet zeggen dat ik echt geen slechte ervaring heb hoor! ik ben erg prettig geholpen en ze was ook erg behulpzaam en dacht goed mee. Toch blijft die twijfel een beetje haha. Misschien is het gewoon wennen. Ik kom natuurlijk ook maar van een kleine A af.

 

Maar ondanks dat ben ik super blij met mijn 4 bh's (waarvan 3 setjes):wub:

Ik voel me er mooi en ontzettend vrouwelijk in:wub:

Dat was toch wel een van mijn belangrijkste redenen. Dat ik me gewoon echt op en top vrouw voel nu!

 

Groetjes,

LovelyBoobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.