LovelyBoobies

LovelyBoobies : 11 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hallo Dames,

Ik ben een jonge meid van 21 jaar, 1,58 lang en weeg ongeveer 49 kilo. Ik heb van nature een kleine 70a/70aa. Ik ben al jaren niet tevreden met mijn borsten en heb ook al lang nagedacht over een borstvergroting. Ik voel me niet erg vrouwelijk, voor mijn gevoel mis ik een deel. 

Nu is de wens de laatste 1,5 jaar zo sterk gegroeid dat ik het er mijn mijn ouders en vriend (meer en serieuzer) over heb gesproken. Zij staan volledig achter mij omdat ik hier erg goed over nagedacht heb en al veel informatie opgezocht heb.

Nu ik heb besloten dat ik er voor ga voelt het voor mij al als een stukje opluchting. Aangezien ik in het laatste jaar van mijn hbo studie zit wil ik wachten tot ik mijn studie heb afgerond. Een moeilijke keuze maar ik heb al die jaren gewacht dus dan kunnen die 8/9 maanden er ook nog wel bij.

Ik ben regelmatig aan het zoeken naar artsen en bekijk borstvergrotingen om te zien wat ik wel en niet mooi vindt zodat ik met een duidelijk beeld bij een arts kan komen.

Nou wil ik graag mooie borsten, zeker niet te klein maar wel passend bij mijn lichaam.

Nou vroeg ik mij af of er dames zijn die erg goede ervaringen hebben met een arts in vergelijkbare situaties?

Ik wil mijzelf niet direct beperken in het gebied en de prijs want ik ben van mening dat ik er in wil investeren en voor een goede arts wil gaan.

Ik hoor graag van jullie!

Mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust!

Groetjes,

LovelyBoobies

• Like 1

Hallo dames,

Na flink wat rondkijken op het forum en veel tips gelezen te hebben ligt mijn voorkeur nu bij dokter Nio of dokter Straten. Ik wil deze week bellen om consulten in te plannen.

Zijn er dames die nog tips hebben voor de consulten zelf?

Daarnaast vind ik het erg prettig als er dames zijn die hun ervaring willen delen!

Groetjes,

LovelyBoobies

Hoi hoi,  neem foto's mee van borsten die jij mooi vind en zet al je vragen op papier! Heel veel Succes!

Hey meid,

ik ben ongeveer van jouw postuur het lijkt wel mijn verhaal maar tien jaar geleden. Ik heb er spijt van dat ik zo lang heb (moeten) wachten. Ik heb ook een cup a en 70cm. Ga naar dokter Nio in januari. Krijg 500cc kom denk ik op cup d uit. Ik heb me nooit echt een vrouw gevoeld tenminste vrouwelijk eigenlijk voel ik me op mijn 33ste nog steeds een meisje. Ik zeg niet dat het mijn leven gaat veranderen maar weet hoe het voelt. Eerst kwam ik bij Diana Gabriels maar uiteindelijk bij Nio terecht gekomen. Heel goed dat je je niet laat leiden door de prijs! Het is wel jouw lichaam heel belangrijk dat je een goede beslissing maakt en dat de pc jou echt aanstaat en het goed voelt.  Veel succes met je keuze :) idd plaatjes en veel foto’s kijken met vrouwen die dezelfde voorsituatie hebben. Ook belangrijk de siliconen hebben misschien wel dezelfde ccs maar merken hebben hele ander maten. Dus de ccs zegt niet altijd alles 

Weet je ook al welke implantaten jij je laat inzetten?

Mijn voorkeur ging altijd uit naar Motiva maar zag hier nu al een aantal meiden met Mentor en vond de resultaten daarvan nóg mooier 

Ik zit ook nog heel pril in het proces maar door veel hier te lezen en je vragen te stellen ga je steeds meer achterkomen wat je precies wil.

Echt een heel fijn forum dit!

Oh ja en bij verschillende plastische chirurgen een consult inplannen, je zult merken dat je daar ook veel van leert.

Het is een best grote ingreep en je goed voor laten lichten is best belangrijk vind ik.

Mooi, moeten deze na 15 jaar verwisseld worden?

Ik kon bij de Blecourt terecht maar hij werkt enkel met Eurosilicone en deze moesten dus na verloop van tijd vervangen worden.  

Met Motiva niet, die zijn levenslang houdbaar. 

Ik heb levenslange garantie maar er kan altijd kapselvorming ontstaan dit kan bij alle merken gebeuren. Dus dat staat er weer los van

Welkom hier @LovelyBoobies !!

Leuk om jouw voorstelverhaaltje te lezen! Ben zelf 4 wkn geleden geopereerd (bij Verdonck, 300cc Sebbin gekregen, kei blij mee!!) en kan je het advies geven van veel consulten inplannen! Ook bij chirurgen / klinieken waar je vooraf misschien al weet dat ‘m dát niet zal worden. Overal steek je weer wat op en kom je weer dichter bij het moment dat je precies weet wat jíj wilt!!

succes!!! X Nicoline

Hoi hoi!

Bedankt voor je berichtje!

Ik kan me helemaal vinden in je verhaal. Vrouwelijk voel ik me ook niet echt... ik roep al van kleins af aan dat ik borsten wil maar helaas zijn ze niet echt wat geworden. Erg frustrerend als je vrouwelijke familieleden wel gezegend zijn met een goed stel borsten.

Wat fijn dat je de keuze hebt gemaakt om er wat aan te doen! Het gaat vast erg mooi worden met dokter Nio als pc! Nog even aftellen en dan mag je! 

Bedankt voor je berichtje!

Ik ben me al een tijdje aan het inlezen, ook voor ik daadwerkelijk besloten had dat ik er voor ging. Maar steeds weer leer je weer nieuwe dingen! Dit forum helpt ook erg goed!

Ik ben het helemaal met je eens! je moet goed voor je lichaam zorgen dus met zo'n grote ingreep wil ik me zeker goed laten voorlichten.

Even voorstellen.. ik ben YTC, 35 jaar 1.56 groot 60 kilo.. moeder van 2 meiden van 5 en 7.. brede heupen smal van boven.. cupmaat kleine B..

Al mijn hele leven onzeker over mijn borsten waren altijd erg klein.. na 2 kinderen.. van A naar kleine B..

Wil nu eindelijk grotere borsten zodat ik me lichamelijk ook compleet voel.