Ga naar inhoud

LovelyBoobies : 11 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@LovelyBoobies @Westie mommy Ik ben 18 december aan de beurt bij dr. Straten, ik heb een verslagje over mijn consult in mijn voorstel/operatieverslag topic staan als je benieuwd bent naar mijn ervaring tot zover.  Consult is me in ieder geval heel goed bevallen! Hij heeft bij mij inderdaad ook alles opgemeten en aangegeven wat mijn max is. Groter zou niet passen en ook niet meer mooi zijn volgens hem.

 

Hij staat er om bekend goed naar de verhoudingen van je lichaam te kijken en ik heb hier heel veel goede ervaringen en mooie boobies van hem voorbij zien komen :) Ik kan niet wachten tot het zo ver is! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

@LovelyBoobies Wat tof dat je 15 nov op consult gaat! Ben benieuwd hoe hij bevalt :D

Ik ben nu 4 wkn PO en doe alles weer! Alleen zwaar tillen niet. Het is me 100% meegevallen en ik ben me toch een potje BLIJ met mijn nieuwe borsten :wub:

Ik blijf je volgen, X Nicoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Aloysa:

@LovelyBoobies @Westie mommy Ik ben 18 december aan de beurt bij dr. Straten, ik heb een verslagje over mijn consult in mijn voorstel/operatieverslag topic staan als je benieuwd bent naar mijn ervaring tot zover.  Consult is me in ieder geval heel goed bevallen! Hij heeft bij mij inderdaad ook alles opgemeten en aangegeven wat mijn max is. Groter zou niet passen en ook niet meer mooi zijn volgens hem.

 

Hij staat er om bekend goed naar de verhoudingen van je lichaam te kijken en ik heb hier heel veel goede ervaringen en mooie boobies van hem voorbij zien komen :) Ik kan niet wachten tot het zo ver is! :wub:

Dankjewel voor je berichtje!1

Heel fijn om te horen! ik ga zeker jouw topic even opzoeken en doorlezen!

Ik snap dat je niet kan wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Nicoline_W:

@LovelyBoobies Wat tof dat je 15 nov op consult gaat! Ben benieuwd hoe hij bevalt :D

Ik ben nu 4 wkn PO en doe alles weer! Alleen zwaar tillen niet. Het is me 100% meegevallen en ik ben me toch een potje BLIJ met mijn nieuwe borsten :wub:

Ik blijf je volgen, X Nicoline

Fijn dat je herstel zo goed gaat! super fijn dat je zo blij bent met je nieuwe borsten! ik kan het me helemaal voorstellen!

Wat leuk dat je me blijft volgen :)

groetjes LovelyBoobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Ik heb vanmiddag een consult gehad bij dokter Straten. Ik ben echt super enthousiast:D

Super vriendelijk geholpen,  goede informatie gekregen, mijn vragen kunnen stellen en ik had echt het gevoel dat ik een persoon was en geen nummertje!

Ik vond de arts ook prettig. Hij nam goed de tijd en gaf mij de tijd om te kijken bij het passen.

Hij had mij opgemeten en daarna zijn we gaan passen. Hij had niet gezegd hoeveel cc welke protheses waren maar zijn gewoon verschillende gaan passen. Bij de laatste die ik gepast had kreeg ik een flinke lach op mijn gezicht. Mijn moeder en vriend waren mee en die zeiden in de auto terug dat ze gelijk zagen dat dat het was. Ik leefde helemaal op en ging stralen.

De arts vond dit ook een goede maat en gaf aan dat ik ook niet groter moest gaan omdat mijn borstkas niet zo groot was.

De protheses die ik dan zou krijgen zijn ronde mentor high profile, cohesie 1, 350 cc.

Hij gaf aan dat ik dan op een mooie C cup zou uitkomen.

 

Ik heb nu tot maandag ochtend de tijd om aan te geven of ik maandag 11 december geopereerd wil worden.

 

Ik laat het even bezinken en dan laat ik in het weekend weten of ik het ga doen of niet.

 

Groetjes,

LovelyBoobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei LovelyBoobies:

Hallo dames,

 

Ik heb vanmiddag een consult gehad bij dokter Straten. Ik ben echt super enthousiast:D

Super vriendelijk geholpen,  goede informatie gekregen, mijn vragen kunnen stellen en ik had echt het gevoel dat ik een persoon was en geen nummertje!

Ik vond de arts ook prettig. Hij nam goed de tijd en gaf mij de tijd om te kijken bij het passen.

Hij had mij opgemeten en daarna zijn we gaan passen. Hij had niet gezegd hoeveel cc welke protheses waren maar zijn gewoon verschillende gaan passen. Bij de laatste die ik gepast had kreeg ik een flinke lach op mijn gezicht. Mijn moeder en vriend waren mee en die zeiden in de auto terug dat ze gelijk zagen dat dat het was. Ik leefde helemaal op en ging stralen.

De arts vond dit ook een goede maat en gaf aan dat ik ook niet groter moest gaan omdat mijn borstkas niet zo groot was.

De protheses die ik dan zou krijgen zijn ronde mentor high profile, cohesie 1, 350 cc.

Hij gaf aan dat ik dan op een mooie C cup zou uitkomen.

 

Ik heb nu tot maandag ochtend de tijd om aan te geven of ik maandag 11 december geopereerd wil worden.

 

Ik laat het even bezinken en dan laat ik in het weekend weten of ik het ga doen of niet.

 

Groetjes,

LovelyBoobies

Leuk!!! Gaaf dat je al dit jaar geholpen kam worden, maar begrijpelijk dat je daar nog over na wil denken hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Ik heb besloten dat ik er voor ga! :D

Het voelt erg positief en de resultaten van dokter Straten vind ik erg mooi.

 

Ik ben echt super blij! Ik ben er al zo lang mee bezig en nu gaat het eindelijk gebeuren!

Ook komt 11 december voor mij erg goed uit omdat ik dan minimaal 4 weken rustig kan herstellen en ik maar twee weken school en stage mis aangezien daarna de kerstvakantie is. 

 

Het is eigenlijk in een sneltrein vaart gegaan sinds ik mij hier heb aangemeld. Maar ik dacht waarom nog zo lang wachten en ongelukkig zijn als ik nu de kans krijg om het door een arts te laten doen waar ik alle vertrouwen in heb. En dat mijn ouders en vriend ook zo positief waren en vonden dat ik het door deze arts moest laten doen is ook erg fijn.

 

Over 3 weken, maandag 11 december krijg ik eindelijk borsten!:D:wub:

 

Ik vind het een beetje spannend maar ik heb er vooral erg veel zin in!

 

Groetjes,

(straks echt) LovelyBoobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LovelyBoobies

 

Hoi hoi,

 

Super dat je de knoop hebt doorgehakt en je er voor gaat, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en je topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu verdere updates, en dadelijk je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtleijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om al je verslagen en ervaringen te lezen! En tof dat je de operatiedatum hebt vastgelegd en er echt voor gaat, you go girl! :wub: Voelt het als een opluchting nu je de beslissing echt hebt genomen? Ik mag vandaag op consult bij dr. Straten, echt zin in! Hopelijk ben ik net zo enthousiast als jij dat bent en kan ik mijn operatiedatum van 22 december ook vastleggen :D Nu moet je vooral lekker genieten en niet te veel meer stressen hihi

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Aloysa:

@LovelyBoobies yay gefeliciteerd me je datum! Je bent gewoon nog voor mij aan de beurt :P Ik moet nog wachten tot de 18de:ph34r:

 

Ik ga je volgen, benieuwd hoe je alles gaat ervaren :) 

 

Dankjewel! Haha, ik wilde eigenlijk ook de week voor de kerstvakantie maar die zat vol. 11 december hadden ze wel nog plek. Stiekem komt dat voor mij nog beter uit dus helemaal super!

 

Spannend! Ik heb jouw verslag ook gelezen. Ik blijf je ook zeker volgen! :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik heb eindelijk gevonden hoe ik een naam kan noemen ipv steeds een heel bericht te citeren. is toch wat handiger denk ik.

 

@Desert-Rose Dankjewel! 

 

@Jasmijn_ Het voelt voor mij zeker als een opluchting! mijn ouders en vriend merken nu al dat ik vrolijker ben en ik heb er vooral heel veel zin in. ik denk dat dat wel laat zien dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Veel plezier bij je consult vandaag! laat je weten hoe je het vond?

 

@Deevoted1981 Mooi dat je naar tevredenheid bent geholpen! ik lees alleen maar positieve dingen! Volgens mij heb ik jouw topic ook gelezen maar ik ga het nog eens opzoeken. ik heb zo veel gelezen dat ik niet meer precies weet van wie ik nou wat heb gelezen haha.

 

@Noisy Ja ik kan niet wachten tot ik echte Straten boobies heb! Ik heb jouw topic volgens mij ook gelezen maar ik ga deze ook nog eens opzoeken. Ben je tevreden met je resultaat tot nu toe? en hoe is je herstel geweest?

 

Nog 19 dagen! dan is het zo ver!

 

Groetjes LovelyBoobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LovelyBoobies Zeker een stuk handiger, dat taggen :D

Ik ben super tevreden met het resultaat. Het is precies zo geworden als ik in mijn hoofd had als ik mezelf met een paar fatsoenlijke boobs voorstelde. Het herstel gaat voorspoedig. Eigenlijk zoals bij de meesten, zonder noemenswaardige problemen. Ik zal vandaag weer even nieuwe foto's maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo dames,

 

Nou, ik heb weekend.Mijn laatste weekend met mijn miniboobs...

De zenuwen beginnen nu toch wel iets sterker te worden. Ik heb er nog steeds veel zin in.

Ik wordt in de middag geholpen dus ik denk dat ik maar ga proberen dat ik lang doorslaap zodat ik minder lang nuchter wakker hoef te zijn :P.

 

Ik hoop dat ik alles verzameld heb wat ik nodig heb. Mochten jullie nog dingen hebben waarvan je zegt dat kan je niet missen, roep het maar dan kan ik kijken of ik dat al heb of dat ik dat dit weekend nog moet regelen:P.

 

@Jasmijn_ Hoe was je consult gegaan?

 

Groetjes,

LovelyBoobies

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei LovelyBoobies:

Hallo dames,

 

Nou, ik heb weekend.Mijn laatste weekend met mijn miniboobs...

De zenuwen beginnen nu toch wel iets sterker te worden. Ik heb er nog steeds veel zin in.

Ik wordt in de middag geholpen dus ik denk dat ik maar ga proberen dat ik lang doorslaap zodat ik minder lang nuchter wakker hoef te zijn :P.

 

Ik hoop dat ik alles verzameld heb wat ik nodig heb. Mochten jullie nog dingen hebben waarvan je zegt dat kan je niet missen, roep het maar dan kan ik kijken of ik dat al heb of dat ik dat dit weekend nog moet regelen:P.

 

@Jasmijn_ Hoe was je consult gegaan?

 

Groetjes,

LovelyBoobies

 

 

Maandag is het zover voor je, spannend!! Fijn dat je iig leuke spanning ervaart en geeen twijfels hebt :D wij helpen je wel het weekend door hihi 

 

Mijn consult ging goed! Word vrijdag de 22e geopereerd, nog 2 weekjes dus! Moet kiezen tussen 375 of 400cc mentor DP HP rond Coh II. Vind het maar moeilijk om te kiezen! Wil niet te groot maar ook niet te klein, dus wat doe je dan??

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De uren aftellen gaat nu echt beginnen.

Ik ga zo mijn tas inpakken en alles klaar leggen.

Morgen maar op tijd vertrekken met die sneeuw... maar al moet ik vannacht al vertrekken, ik moet en zal er komen haha:P

Vind het nu wel een gek idee dat dit echt de laatste dag is met mijn miniboobs en morgen middag gewoon grotere boobies heb.

 

@Jasmijn_ Fijn dat je consult goed ging! Voor jou is het aftellen nu dus ook echt begonnen! Ik snap dat het moeilijk is om te kiezen. Wat zei dokter Straten er zelf van? Anders zou je altijd nog een extra pas sessie kunnen doen om nog eens te kijken. Heb je ook foto's gemaakt van de twee maten? Bekijk deze dan en bedenk wat je gevoel er over zegt. En wat wat je gevoel toen je voor het eerst in de spiegel keek met beide maten? Wat je ook beslist, je zal er vast blij mee zijn! Liefs!

 

@Julliette88 Dat zou goed kunnen, haha. Heel eerlijk zou ik niet weten of ik jou ook gezien heb. Ik was veel te druk bezig met het consult haha. Hoe was jouw consult gegaan? Laat je je door dokter Straten helpen of kijk je nog even verder?

 

@Boobs350 Ja heel fijn dat ik zo snel geholpen kon worden! Jij mag ook al redelijk snel! Je zal vast al aan het aftellen zijn of niet? Ik zal mijn verslag hier ook neerzetten. Ik kan niet zeggen of ik dat morgen avond al kan doen maar ik neem aan dat ik in de loop van de week wel een verslag neer kan zetten. Jij veel plezier alvast met het aftellen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LovelyBoobies Hij vond zowel 350 en 400 heel goed staan, 375 had hij niet liggen. 350 stond heel mooi, maar omdat ik toch overal lees dat het eenmaal geplaatst iets kleiner uitvalt (ga voor dual plane ook), viel die af. Nu moet ik dus nog kiezen tussen 375 en 400. Tijdens het passen vonden zowel mijn vriend als ik 400 aan de grote kant. Heb ook foto's gemaakt, maar daar lijkt het een stuk minder groot op haha. Ben aan de ene kant bang om te groot te gaan, maar wil ook geen spijt krijgen dat ze te klein zijn (hier wordt ook vaak gezegd bij twijfel ga voor de grootste) Een extra passessie zou nog kunnen, maar ik heb er eigenlijk niet echt tijd voor, moet best een stukje rijden daarheen... Ik denk dat ik maar gewoon een muntje ga opgooien ofzo :45:

 

Ik wens jou iig heel veel succes morgen!! Hopelijk valt het mee met de sneeuw/gladheid en kom je gewoon mooi op tijd aan! En dan is het nog maar even en dan heb je gewoon big boobies woehoe :D Laat vooral even weten hoe het gegaan is, ik ben heel benieuwd namelijk! 

 

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ haha snap ik! Wel jammer dat je 375 niet kon passen. Maar als je 350 te klein vond en 400 te groot dan zou dat een mooie maat zijn denk ik. Ik had dat ook van ik wil niet te groot maar ook zeker niet te klein omdat je hier overal leest bij twijfel de grootste kiezen. Haha ja ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om nog eens daar heen te rijden ;) 

 

Ik hoop ook dat het weer meevalt! Maar ik kom er wel haha. Ik laat je zeker weten hoe het is gegaan! Dankjewel voor je lieve woorden!

Liefs!

 

@Niks Heel erg bedankt! Dat zeker lukken om te genieten!

 

@Aloysa Heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.