Ga naar inhoud

LovelyBoobies : 11 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

 

Ik ben een jonge meid van 21 jaar, 1,58 lang en weeg ongeveer 49 kilo. Ik heb van nature een kleine 70a/70aa. Ik ben al jaren niet tevreden met mijn borsten en heb ook al lang nagedacht over een borstvergroting. Ik voel me niet erg vrouwelijk, voor mijn gevoel mis ik een deel. 

Nu is de wens de laatste 1,5 jaar zo sterk gegroeid dat ik het er mijn mijn ouders en vriend (meer en serieuzer) over heb gesproken. Zij staan volledig achter mij omdat ik hier erg goed over nagedacht heb en al veel informatie opgezocht heb.

 

Nu ik heb besloten dat ik er voor ga voelt het voor mij al als een stukje opluchting. Aangezien ik in het laatste jaar van mijn hbo studie zit wil ik wachten tot ik mijn studie heb afgerond. Een moeilijke keuze maar ik heb al die jaren gewacht dus dan kunnen die 8/9 maanden er ook nog wel bij.

 

Ik ben regelmatig aan het zoeken naar artsen en bekijk borstvergrotingen om te zien wat ik wel en niet mooi vindt zodat ik met een duidelijk beeld bij een arts kan komen.

Nou wil ik graag mooie borsten, zeker niet te klein maar wel passend bij mijn lichaam.

Nou vroeg ik mij af of er dames zijn die erg goede ervaringen hebben met een arts in vergelijkbare situaties?

Ik wil mijzelf niet direct beperken in het gebied en de prijs want ik ben van mening dat ik er in wil investeren en voor een goede arts wil gaan.

 

Ik hoor graag van jullie!

Mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust!

 

Groetjes,

LovelyBoobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames,

Na flink wat rondkijken op het forum en veel tips gelezen te hebben ligt mijn voorkeur nu bij dokter Nio of dokter Straten. Ik wil deze week bellen om consulten in te plannen.

Zijn er dames die nog tips hebben voor de consulten zelf?

Daarnaast vind ik het erg prettig als er dames zijn die hun ervaring willen delen!

 

Groetjes,

LovelyBoobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

 

ik ben ongeveer van jouw postuur het lijkt wel mijn verhaal maar tien jaar geleden. Ik heb er spijt van dat ik zo lang heb (moeten) wachten. Ik heb ook een cup a en 70cm. Ga naar dokter Nio in januari. Krijg 500cc kom denk ik op cup d uit. Ik heb me nooit echt een vrouw gevoeld tenminste vrouwelijk eigenlijk voel ik me op mijn 33ste nog steeds een meisje. Ik zeg niet dat het mijn leven gaat veranderen maar weet hoe het voelt. Eerst kwam ik bij Diana Gabriels maar uiteindelijk bij Nio terecht gekomen. Heel goed dat je je niet laat leiden door de prijs! Het is wel jouw lichaam heel belangrijk dat je een goede beslissing maakt en dat de pc jou echt aanstaat en het goed voelt.  Veel succes met je keuze :) idd plaatjes en veel foto’s kijken met vrouwen die dezelfde voorsituatie hebben. Ook belangrijk de siliconen hebben misschien wel dezelfde ccs maar merken hebben hele ander maten. Dus de ccs zegt niet altijd alles 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei CupA84tje:

Hey meid,

 

ik ben ongeveer van jouw postuur het lijkt wel mijn verhaal maar tien jaar geleden. Ik heb er spijt van dat ik zo lang heb (moeten) wachten. Ik heb ook een cup a en 70cm. Ga naar dokter Nio in januari. Krijg 500cc kom denk ik op cup d uit. Ik heb me nooit echt een vrouw gevoeld tenminste vrouwelijk eigenlijk voel ik me op mijn 33ste nog steeds een meisje. Ik zeg niet dat het mijn leven gaat veranderen maar weet hoe het voelt. Eerst kwam ik bij Diana Gabriels maar uiteindelijk bij Nio terecht gekomen. Heel goed dat je je niet laat leiden door de prijs! Het is wel jouw lichaam heel belangrijk dat je een goede beslissing maakt en dat de pc jou echt aanstaat en het goed voelt.  Veel succes met je keuze :) idd plaatjes en veel foto’s kijken met vrouwen die dezelfde voorsituatie hebben. Ook belangrijk de siliconen hebben misschien wel dezelfde ccs maar merken hebben hele ander maten. Dus de ccs zegt niet altijd alles 

Weet je ook al welke implantaten jij je laat inzetten?

Mijn voorkeur ging altijd uit naar Motiva maar zag hier nu al een aantal meiden met Mentor en vond de resultaten daarvan nóg mooier 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei LovelyBoobies:

Hallo dames,

Na flink wat rondkijken op het forum en veel tips gelezen te hebben ligt mijn voorkeur nu bij dokter Nio of dokter Straten. Ik wil deze week bellen om consulten in te plannen.

Zijn er dames die nog tips hebben voor de consulten zelf?

Daarnaast vind ik het erg prettig als er dames zijn die hun ervaring willen delen!

 

Groetjes,

LovelyBoobies

Ik zit ook nog heel pril in het proces maar door veel hier te lezen en je vragen te stellen ga je steeds meer achterkomen wat je precies wil.

Echt een heel fijn forum dit!

Oh ja en bij verschillende plastische chirurgen een consult inplannen, je zult merken dat je daar ook veel van leert.

Het is een best grote ingreep en je goed voor laten lichten is best belangrijk vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Nini28:

Weet je ook al welke implantaten jij je laat inzetten?

Mijn voorkeur ging altijd uit naar Motiva maar zag hier nu al een aantal meiden met Mentor en vond de resultaten daarvan nóg mooier 

 

Ik krijg eurosilicone 85% daar werkt Nio veel mee maar ook wel met andere merken

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei CupA84tje:

Ik krijg eurosilicone 85% daar werkt Nio veel mee maar ook wel met andere merken

Mooi, moeten deze na 15 jaar verwisseld worden?

Ik kon bij de Blecourt terecht maar hij werkt enkel met Eurosilicone en deze moesten dus na verloop van tijd vervangen worden.  

Met Motiva niet, die zijn levenslang houdbaar. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier @LovelyBoobies !!

Leuk om jouw voorstelverhaaltje te lezen! Ben zelf 4 wkn geleden geopereerd (bij Verdonck, 300cc Sebbin gekregen, kei blij mee!!) en kan je het advies geven van veel consulten inplannen! Ook bij chirurgen / klinieken waar je vooraf misschien al weet dat ‘m dát niet zal worden. Overal steek je weer wat op en kom je weer dichter bij het moment dat je precies weet wat jíj wilt!!

succes!!! X Nicoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei CupA84tje:

Hey meid,

 

ik ben ongeveer van jouw postuur het lijkt wel mijn verhaal maar tien jaar geleden. Ik heb er spijt van dat ik zo lang heb (moeten) wachten. Ik heb ook een cup a en 70cm. Ga naar dokter Nio in januari. Krijg 500cc kom denk ik op cup d uit. Ik heb me nooit echt een vrouw gevoeld tenminste vrouwelijk eigenlijk voel ik me op mijn 33ste nog steeds een meisje. Ik zeg niet dat het mijn leven gaat veranderen maar weet hoe het voelt. Eerst kwam ik bij Diana Gabriels maar uiteindelijk bij Nio terecht gekomen. Heel goed dat je je niet laat leiden door de prijs! Het is wel jouw lichaam heel belangrijk dat je een goede beslissing maakt en dat de pc jou echt aanstaat en het goed voelt.  Veel succes met je keuze :) idd plaatjes en veel foto’s kijken met vrouwen die dezelfde voorsituatie hebben. Ook belangrijk de siliconen hebben misschien wel dezelfde ccs maar merken hebben hele ander maten. Dus de ccs zegt niet altijd alles 

Hoi hoi!

Bedankt voor je berichtje!

Ik kan me helemaal vinden in je verhaal. Vrouwelijk voel ik me ook niet echt... ik roep al van kleins af aan dat ik borsten wil maar helaas zijn ze niet echt wat geworden. Erg frustrerend als je vrouwelijke familieleden wel gezegend zijn met een goed stel borsten.

Wat fijn dat je de keuze hebt gemaakt om er wat aan te doen! Het gaat vast erg mooi worden met dokter Nio als pc! Nog even aftellen en dan mag je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Nini28:

Ik zit ook nog heel pril in het proces maar door veel hier te lezen en je vragen te stellen ga je steeds meer achterkomen wat je precies wil.

Echt een heel fijn forum dit!

Oh ja en bij verschillende plastische chirurgen een consult inplannen, je zult merken dat je daar ook veel van leert.

Het is een best grote ingreep en je goed voor laten lichten is best belangrijk vind ik.

Bedankt voor je berichtje!

Ik ben me al een tijdje aan het inlezen, ook voor ik daadwerkelijk besloten had dat ik er voor ging. Maar steeds weer leer je weer nieuwe dingen! Dit forum helpt ook erg goed!

Ik ben het helemaal met je eens! je moet goed voor je lichaam zorgen dus met zo'n grote ingreep wil ik me zeker goed laten voorlichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Nicoline_W:

Welkom hier @LovelyBoobies !!

Leuk om jouw voorstelverhaaltje te lezen! Ben zelf 4 wkn geleden geopereerd (bij Verdonck, 300cc Sebbin gekregen, kei blij mee!!) en kan je het advies geven van veel consulten inplannen! Ook bij chirurgen / klinieken waar je vooraf misschien al weet dat ‘m dát niet zal worden. Overal steek je weer wat op en kom je weer dichter bij het moment dat je precies weet wat jíj wilt!!

succes!!! X Nicoline

Dankjewel!

Gaat je herstel goed?

Bedankt voor je tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voorstellen.. ik ben YTC, 35 jaar 1.56 groot 60 kilo.. moeder van 2 meiden van 5 en 7.. brede heupen smal van boven.. cupmaat kleine B..

 

Al mijn hele leven onzeker over mijn borsten waren altijd erg klein.. na 2 kinderen.. van A naar kleine B..

 

Wil nu eindelijk grotere borsten zodat ik me lichamelijk ook compleet voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben voor een eerste consult bij de boerhaave kliniek geweest.

Heb gesproken met dr. Van de Kar.. was voor mij heel vaag.

Hij zei al heel gauw.. groot kan niet bij jou.. je bent zelf erg klein van postuur.

Kon voor de spier,  anatomisch, 320cc was max, meer kon hij er niet van maken.

Ben er weggegaan met een slecht gevoel.

 

Na verderzoeken kwam ik uit bij Dr. Nio in het Olvg.. Vrijdag afspraak bij huisarts voor verwijsbrief.

 

Hoop dat Dr. Nio er meer van kan maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei YTC:

Ben voor een eerste consult bij de boerhaave kliniek geweest.

Heb gesproken met dr. Van de Kar.. was voor mij heel vaag.

Hij zei al heel gauw.. groot kan niet bij jou.. je bent zelf erg klein van postuur.

Kon voor de spier,  anatomisch, 320cc was max, meer kon hij er niet van maken.

Ben er weggegaan met een slecht gevoel.

 

Na verderzoeken kwam ik uit bij Dr. Nio in het Olvg.. Vrijdag afspraak bij huisarts voor verwijsbrief.

 

Hoop dat Dr. Nio er meer van kan maken.

 

Vervelend dat je zo'n slecht gevoel na het consult had! 

Elke arts is weer anders dus ik zou je er niet te veel op richten en gewoon gaan verder kijken naar andere artsen.

Ik hoop voor je dat je consult bij dokter Nio prettiger gaat en je daar wel met een goed gevoel weg gaat.

Succes verder en laat je weten hoe je consult is gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei LovelyBoobies:

Lieve dames,

 

ik heb zojuist een consult geplant bij dokter Straten. Volgende week woensdag mag ik op gesprek komen!

Spannend maar ik ben zo enthousiast!

Leuk! Over die arts alleen maar positieve berichten gelezen :)

weet je al wat je wil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nicoline_W:Welkom hier @LovelyBoobies !!Leuk om jouw voorstelverhaaltje te lezen! Ben zelf 4 wkn geleden geopereerd (bij Verdonck, 300cc Sebbin gekregen, kei blij mee!!) en kan je het advies geven van veel consulten inplannen! Ook bij chirurgen / klinieken waar je vooraf misschien al weet dat ‘m dát niet zal worden. Overal steek je weer wat op en kom je weer dichter bij het moment dat je precies weet wat jíj wilt!!

succes!!! X Nicoline

Hier ben ik het helemaal met je eens!

Zo las ik best veel negatieve berichten over le Blecourt. Ging al met tegenzin naar de consult bij hem in Bilthoven omdat het een hele norse, onbeleefde man scheen te zijn.

Noooou, niets van waar. Van alle plastische chirurgen was hij mij het meest sympathische en nog belangrijker kundige.

Helaas werkt hij maar met een soort implantaten anders was ik absoluut bij hem onder het mes gegaan...

Is natuurlijk ook heel persoonlijk, wat de een als negatief ervaart hoeft de ander niet eens op te merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Nini28:

Leuk! Over die arts alleen maar positieve berichten gelezen :)

weet je al wat je wil?

 

Ik wilde een volle D cup.. maar begreep dat siliconen kleiner ogen dan echte..

 

Zou dus voor een F cup moeten gaan om uit te komen op wat ik graag wil.

 

Weet nog niet wat de mogelijkheden zijn voor mij.. boerhaave was beetje kort door de bocht.. hoop dat Dr. Nio met meerdere opties komt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei YTC:

Ben voor een eerste consult bij de boerhaave kliniek geweest.

Heb gesproken met dr. Van de Kar.. was voor mij heel vaag.

Hij zei al heel gauw.. groot kan niet bij jou.. je bent zelf erg klein van postuur.

Kon voor de spier,  anatomisch, 320cc was max, meer kon hij er niet van maken.

Ben er weggegaan met een slecht gevoel.

 

Na verderzoeken kwam ik uit bij Dr. Nio in het Olvg.. Vrijdag afspraak bij huisarts voor verwijsbrief.

 

Hoop dat Dr. Nio er meer van kan maken.

 

Ik heb ook bij twee plastische chirurgen te horen gekregen dat er een max in kan in vermeld mijn borstkas.

Vervelend natuurlijk maar aan de andere kant wil ik ook niets forceren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei YTC:

 

Ik wilde een volle D cup.. maar begreep dat siliconen kleiner ogen dan echte..

 

Zou dus voor een F cup moeten gaan om uit te komen op wat ik graag wil.

 

Weet nog niet wat de mogelijkheden zijn voor mij.. boerhaave was beetje kort door de bocht.. hoop dat Dr. Nio met meerdere opties komt..

 

1 minuut geleden zei YTC:

 

Ik wilde een volle D cup.. maar begreep dat siliconen kleiner ogen dan echte..

 

Zou dus voor een F cup moeten gaan om uit te komen op wat ik graag wil.

 

Weet nog niet wat de mogelijkheden zijn voor mij.. boerhaave was beetje kort door de bocht.. hoop dat Dr. Nio met meerdere opties komt..

Gewoon bij meerdere pc’s een consult inplannen en degene die je het meest aanstaat nemen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nini28:

Leuk! Over die arts alleen maar positieve berichten gelezen :)

weet je al wat je wil?

Ja, ik ook. En ik heb hier op het forum erg veel mooie borsten gezien die door hem zijn gemaakt. 

Ik denk dat ik voor een ronde prothese ga omdat ik bovenin van mezelf al geen vulling heb en het wel mooi vind om daar al wat bolling te hebben. alleen wil ik echt niet van die ballen krijgen. Ik wil graag dat het er wel zo natuurlijk mogelijk uit ziet. Daarnaast hoef ik echt geen mega borsten maar ik wil ook zeker niet te klein kiezen aangezien ik veel lees dat het vaak kleiner lijkt dan bij de pas sessie. Wel wil ik graag dat het bij mijn lichaam past dus ik hoor graag van dokter Straten wat zijn mening is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.