Ga naar inhoud

Moet ik mij zorgen maken? Linkerborst voorteken ontsteking?


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Bushaju:

Hoi, ik had van dag 1 ook al 1 kant dikker dan de andere kant.. ik was ook heel erg ongerust en werd door dingen te lezen nog veel erger daarin..ik heb dan ook de pc een mail gedaan met foto’s en bij mij kon dat geen kwaad. Ik ben op 2w po op controle geweest.. en er was niks aan de hand.. gewoon vocht. Dit kan toch een hele tojd duren vooraleer dat heel weg is.. en mijn huisarts heeft dit ook gezegd.. ik was wel niet rood..

Ook fijn om dit soort berichten te lezen, dank je wel! Dat rode is bij mij niet heel erg rood en kan wellicht ook door iets anders komen, maar ik houd juist dat dus goed in de gaten. Afwachten maar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Marloesb31:

Hahaha, ja, echt vrolijker word ik niet van het binnen zitten en rustig houden, ga snel even op het balkon een luchtje scheppen ;) 

 

Het irritante is dat mijn huisarts dus nog in mijn geboorteplaats zit en niet hier in Amsterdam. Had ik van te voren moeten regelen, i know, maar niet meer over nagedacht. 

 

Ik heb nogmaals een mail gestuurd naar Faceland met de vraag of ze nog tips heeft om dit weekend te doen zoals stoppen met paracetamol en aftekenen, zoals @best_boobie adviseerde. Ik maak mij druk, maar nog niet zo erg dat ik perse nú gezien wil worden. Mocht dit niet verbeteren of juist verergeren dan ben ik maandag om 9.00 uur de eerste die aan de telefoon hangt. Heb in de laatste mail overigens ook gewezen op het feit dat er al roodheid en zwelling is, dus ik hoop dat ze alsnog antwoord geeft en dat ik dan met een half gerust hart en wat geduld het weekend in kan gaan :) Dank je wel voor je reactie trouwens! Bij jou alles goedgekomen na de bloeding? X

Mn rechterprothese moest eruit doordat het oude bloed via mn wond eruit kwam en ik daardoor een open verbinding naar de prothese had. Dat resulteert gegarandeerd in een infectie vandaar dat de prothese eruit moest. Ik krijg in januari een hersteloperatie. Dus t komt wel goed hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een andere tip; je kunt altijd als 'passant' bij een huisarts in de omgeving terecht, buiten kantoortijden moet er ook ergens in de buurt een huisartsenpost zitten. Mocht je het nodig hebben kun je voor huisartsenzorg wel ergens terecht. (Mijn eigen huisarts heeft overigens zorg geweigerd, althans haar assistente weigerde een consult in te plannen. )

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Wens2017:

Mn rechterprothese moest eruit doordat het oude bloed via mn wond eruit kwam en ik daardoor een open verbinding naar de prothese had. Dat resulteert gegarandeerd in een infectie vandaar dat de prothese eruit moest. Ik krijg in januari een hersteloperatie. Dus t komt wel goed hoor. 

Dat is idd wel minder.. en wanneer begon jij dan te merken dat er echt iets mis was?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update :) Geen koorts, zelfs precies 37 graden ;) En geen verergering van roodheid en zwelling. Andere borst doet het gelukkig heel goed en geeft een mooi voorbeeld voor de linker :) @best_boobie @ellen001 @Wens2017 @Bushaju.  Trouwens @best_boobie, hoe kan ik mijn naam veranderen? Nu ik foto's heb geplaatst vind ik mijn naam niet anoniem genoeg meer :) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Marloesb31:

Update :) Geen koorts, zelfs precies 37 graden ;) En geen verergering van roodheid en zwelling. Andere borst doet het gelukkig heel goed en geeft een mooi voorbeeld voor de linker :) @best_boobie @ellen001 @Wens2017 @Bushaju

Ooh dat is goed nieuws.. super.. dan ben je toch al wat meer gerust erin.. alles komt goed.. op zijn tijd ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Bushaju:

Ooh dat is goed nieuws.. super.. dan ben je toch al wat meer gerust erin.. alles komt goed.. op zijn tijd ^_^

Ja inderdaad, kon niet wachten met temperatuur meten vanmorgen :) Kan niet wachten tot de zwelling in de boot afneemt :) Ben jij trouwens helemaal tevreden nu? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Marloesb31:

Ja inderdaad, kon niet wachten met temperatuur meten vanmorgen :) Kan niet wachten tot de zwelling in de boot afneemt :) Ben jij trouwens helemaal tevreden nu? X

Ik ben nu 4po en heb rechts nog steeds vocht. Maar iedereen zegt dat ik geduld moet hebben.. ben voor de rest wel echt tevreden.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Marloesb31:

Update :) Geen koorts, zelfs precies 37 graden ;) En geen verergering van roodheid en zwelling. Andere borst doet het gelukkig heel goed en geeft een mooi voorbeeld voor de linker :) @best_boobie @ellen001 @Wens2017 @Bushaju.  Trouwens @best_boobie, hoe kan ik mijn naam veranderen? Nu ik foto's heb geplaatst vind ik mijn naam niet anoniem genoeg meer :) X

Ah gelukkig dat is goed nieuws! Scheelt een hoop stress! Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Marloesb31:

Update :) Geen koorts, zelfs precies 37 graden ;) En geen verergering van roodheid en zwelling. Andere borst doet het gelukkig heel goed en geeft een mooi voorbeeld voor de linker :) @best_boobie @ellen001 @Wens2017 @Bushaju.  Trouwens @best_boobie, hoe kan ik mijn naam veranderen? Nu ik foto's heb geplaatst vind ik mijn naam niet anoniem genoeg meer :) X

Oke, super!
Dan lijkt het allemaal toch mee te vallen! Is het nu ook goed te doen met de pijn, zonder paracetamol?

Stuur me even een pb over je naam, dan kan ik hem veranderen. 
De schermnaam is trouwens ook de inlognaam, dus als je je naam laat veranderen, moet je ook met die nieuwe naam inloggen ;)

Ik hoor het wel in pb!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.