Ga naar inhoud

Bad.ess : 16 december 2017 : Dr. Schellekens : Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Hey girls!

 

Ik zal mij even voorstellen! Ik ben 22 jaar en 3 jaar geleden woog ik 100kg met een cupmaat 100E :blink:

Nu ben ik 59kg met cupmaat 85B. Jullie snappen dus wel dat mijn borsten ondertussen aardig hangen en de vorm er helemaal uit is!

BH's zijn er amper te vinden in mijn maat en dat zit ik ook nog met het probleem dat niks me meer lekker zit.

 

Als je zo hard aan je lichaam hebt gewerkt en zo ontzettend trots op jezelf bent, is het natuurlijk heel vervelend om zo onzeker te zijn over je borsten.

Nadat een goede vriendin van mij een borstvergroting heeft gedaan, heb ik ook eindelijk een afspraak durven maken!

dr. Schellekens heeft mij verteld dat mijn probleem kan worden verholpen door alleen een borstvergroting en geen lift.

Wat mij dus een hoop geld bespaard, maar ook extra littekens.

 

ER is gekozen om 330cc / 380cc anatomische protheses te plaatsen en ik ben onwijs benieuwd naar het resultaat!

Zijn er nog meer mensen hier met ervaringen op het gebied van borstvergroting na (erge) hangborsten?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Wat knap joh! 40 kg afvallen. ik vond mijn 13 kilo al heel wat :45:

Ik kan je geen tips geven wbt hangborsten, maar ik ga 22 december bij dr Nio. Daar krijg ik de monoblock hydrogels. 

Er is trouwens ook een club genaamd alle kerstballen verzamelen. daar kletsen veel dames die in december geopereerd worden met elkaar. lekker veel onzin en natuurlijk ondersteunen we elkaar ook aangezien we allemaal in dezelfde fase zitten. Het is een gesloten club dus je je kunt je aanmelden als je dat leuk lijkt. we hebben ook een apparte agenda zodat we presies zien wie welke dag geholpem word.

 

heel veel succes alvast!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.