Ga naar inhoud

Algemeen en Rugklachten /groter maatje....


Aanbevolen berichten

Hallo dames (en waarschijnlijk ook heren) mijn borstvergroting komt alsmaar dichterbij. Wat eens ver af bleek, staat nu om de hoek, nog een dikke 2 maandjes  te gaan.

10 januari is het zo ver. Maar eerlijk gezegd ben ik toch wel wat bang. Ik heb hier de laatste dagen gelezen dat er redelijk wat mensen complicaties hebben, na hun operatie bij Dr Verdonck. Vooral met het indalen van de borsten en kapselvorming... Ik mag er niet te hard aan denken. It worries me a lot. Ik stel mij de vraag of ik niet beter ook eens bij een ander PC geïnformeerd had?

 

Daar stopt het niet bij in men hoofd. Ik zit nog met een ander vraag?

Zijn er hier toevallig mensen die na hun borstoperatie rugklachten hebben, of er meer hebben dan voordien? Waarom deze vraag? Ik heb op het forum rond gekeken en bijna alle leden zeggen, dat je beter dat maatje groter neemt, vooral omdat ze spijt hebben. Dr Verdonck stelde 275 cc bij mij voor. Doch gezien ik het vernam van dat maatje meer, twijfel ik aan 300 cc. Ik beoefen ook een vrij zwaar beroep en heb soms te kampen met rugklachten. Ik vroeg mij dan ook af of er op het forum mensen zijn met dezelfde problematiek en me hun bevindingen zouden kunnen meedelen.

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes Ine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.