Sign in to follow this  
xboobieonbekend

xboobieonbekend : 29 oktober 2017 : Dr. Grabietz : Orfeo Kliniek : Zoetermeer

Recommended Posts

Hoii allemaal,

Ik zou het heel fijn vinden als meiden hier op reageren die misschien iets wat zelfde bouw hebben als mij en de zelfde CC.

Ik ben 1.65 en ik weeg ongeveer 72 kilo.

Er is mij aangeraden 375 CC high profile te nemen ivb mijn brede heupen/billen.

Ik zou graag willen kijken naar foto's, zodat ik dat misschien ook mee kan nemen naar mijn 2e consult as maandag! (als dat oke is natuurlijk).

Ik twijfel namelijk tussen 375 cc of 400 cc,

Ik weet dat onze lichamen niet het zelfde zijn en dus ook moeilijk is om te vergelijken, maar toch zou ik graag willen vragen of de meiden die hier reageren of ik in hun album mag spieken :).

Ik ga naar kliniek Diana Gabrielz, super geholpen! en aanstaande maandag een consult met Dokter P.Gabrietz heeeel spannend..

Liefs,

Hoi allemaal,

Ik zal mezelf even nog een keer voorstellen.. ik ben xboobieonbekend en ik ben 19 jaar. Zondag 29 oktober word ik geopereerd in Orfeokliniek in Zoetermeer! Er word 375cc geplaatst achter mijn borstspier (rond), door P.Gabrietz.

Nu weet ik van mezelf dat ik een hele slechte weerstand heb en regelmatig de griep te pakken heb.. en dat begint met een verkoudheid .. zodra ik dat heb komt gelijk alles er bij kijken. Maar nu heb ik er dus veel aan gedaan zodat ik wat op knap..

Is dit een reden dat ze me niet gaan opereren?

Ik heb geen koorts dat valt mee gelukkig.. wel ben ik heel erg verkouden, hoest ik en heb ik heel erg last van hoofdpijn.

Graaaag hoop ik op wat tips voor misschien een booster voor mijn lichaam..

Liefs xx ',

Hey meis, wat vervelend voor je!! Volgens mij als je last hebt van je luchtwegen doen ze geen operatie. Ook is het misschien niet zo verstandig om je te laten opereren als je niet helemaal top fit bent voor je herstel straks. Misschien toch voor  de zekerheid even bellen? Succes meis en hopelijk gaat het goedkomen! 

Xxx

Ik sluit me idd bij jopie-sommie aan... bovendien heb je een grotere kans op complicaties zowel tijdens als na de operatie als je keelontsteking hebt/verkouden bent of griep hebt. Die narcose hakt er al flink in... sowieso is hoesten vlak na je bv echt geen pretje en ligt er longontsteking op de loer omdat je echt niet goed kunt hoesten... maar wie weet opereren ze bij jou kliniek wel. De bellen is een goed idee... ook zo zonde als je daar bent en onverrichter zake teruggekeerd naar huis.  Beterschap meis xxx

Bedankt voor jullie reactie! @Wens2017 @jopie-sommie

Ik heb veel vitamines genomen en goed medicijnen geslikt en neus sray en het is zooooveeel beter.. had niet verwacht en als het nog zo was als van de week had ik denk ik echt niet geopereerd  mogen worden.

Slaap nu ook weer wat beter en voel me eigenlijk top vit.. af en toe moet ik mijn neus nog snuiten maar eigenlijk is het zo goed als over..

Eindelijk is morgen de dag.... spannend.

Liefs xx.

Hoi allemaal!

Zondag 29 oktober was het dan zover.... mijn dag! wat was ik zenuwachtig zeg.. ik werd om half 8 verwacht in Zoetermeer in het Orfeokliniek. We zijn om 6 uur gaan rijden en kwamen 7e uur aan.. nog eventjes gewacht en toen werd ik opgehaald om kwart voor 8. Toen ik eigenlijk geroepen werd, werd ik ineens heel rustig en kalm..

Toen werd ik naar de kamer gebracht waar Gabrietz mijn borsten aftekende. Aangegeven dat ik heel erg bang ben voor prikken, maar daar gingen ze zo goed mee om! Ze waren zo lief voor me.. en uitendelijk heb ik helemaal niks gevoeld :blush:.

Toen het infuus er in zat werd ik om 8 uur naar de ok gebracht, nog steeds was ik heel erg rustig en dat kwam mede door het team wat mij zo erg gerust stelde en me afleidde. Toen krag ik het middeltje dat ik lekker kon gaan slapen! :D

Ik weet niet precies hoe laat ik wakker werd op de kamer, maar volgends het team was ik heel erg snel bij..

Toen ik goed bij was kreeg ik een lekker beschuitje met jam en een kopje thee.. hmm die ging er wel in! Ik vroeg of ze niet even voor mij langs de mac drive konden rijden om wat kipnuggets te halen !!!! wat een giller...  :4:

Toen mocht ik even kijken en wat was ik blij zeg... Dokter Gabrietz kwam later even bij mij kijken om te melden dat het geen 375 cc en ook geen 350 cc geworden is.. toen schrok ik wel wat en raakte ik lichtelijk in paniek. Er zit 300 cc in en achteraf ben ik daar heeeel erg blij mee omdat ik ze best groot vond en 375 cc zéker te groot zou vinden en niet blij zou zijn.

na het kopje thee moest ik heel nodig plassen en dat ging allemaal super. Mijn ouders waren weg en zouden gebeld worden als ze me konden halen ( ongeveer rond half 1) maaar daar dacht ik anders over.. ik was om half 11 al klaar om te gaan zo goed voelde ik me!

Terug naar huis ging ook heel goed, ik voelde natuurlijk niet heel veel.

Eenmaal thuis ging het mis wat had ik een pijn en had het idee dat de pijnstillen helemaal niks hielp.. Steken in mijn linker borst, ik had rugpijn na 1 nacht en omhoog komen ging gewoon niet. Slapen loze nachten.. pff wat ben ik op zeg!

Sinds vandaag gaat het heel erg goed.. goed geslapen en krijg al weer wat praatjes :blush:.. Ben heel tevreden met het resultaat en zie nu al zo veel verschil! kan niet wachten tot ik mooie bh's mag shoppen.

Liefs,

xboobieonbekend.

:1bouncingboobs:

IHallo!

Wat fijn dat het weer beter met je gaat! 

Ik ben zelf afgelopen dinsdag geopereerd. Heb jij ook dual plane?

Ik voel sinds vandaag veel pijn, trekkende wonden en aan de linkerbost ook zeurende pijn van binnenuit. Heb jij dit ook gehad? Ook zijn ze enorm opgezet, hopelijk neemt dit snel af aangezien mijn bh op knellen staat ;)

Hoor graag van je!

Hoi!

Nee ik heb ze achter de borstspier.. ik heb ook een zeurende pijn van binnen uit gehad... en dat ze enorm opgezet waren, maar zie elke dag beetje bij beetje verschil en die pijn zal ook stukken beter gaan!! Even geduld en doorzetten..

Ik heb ook met een te kleine sport bh aan gezeten, er was mij l geadviseerd voor 375cc maar heb nu 300cc en een xl , kijk even na of je een grotere sportbh mag? of heb je daar geen last van?

Groetjes,

xx

Guest

Haaay,

Ik zie in je berichtje dat je geholpen bent in de orfeoschouw in zoetermeer, hoe beviel het je daar?

Aangezien dat echt tegenover mijn huis is en ik ook door dr grabietz geholpen wil worden..

X

Sign in to follow this