Ga naar inhoud

samanthavdrest : 24 oktober 2017 : Dr. Halbesma : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal

ik wil me eigen even voorstellen heb vlede week sindag 24 oktober een borstlift ondergaan met prothese operatie duurde  3 uur uiteindelijk ivm secuurheid van de arts d'r albesma 

ben echt heel goed geholpen en super blij met het resultaat al is het pas een weekje geleden ik heb heel veel last van me rechter borst onderaan de hechtingen  ik las ook dat meerdere klinieken je doen in wikkelen met doeken voor strakheid voor je borsten maar ik.moest van dag 1 al een bh aan die je mee krijg van  de kliniek nu meerder keren gezegt dat het echt heel veel pijn doet bij me littekens maar word niet erg op gereageert 

ook heb ik enorme futloos gevoel en slapen is ook nog drama hoop dat ik.mensen kan vinden die ook dezelfde klachten als mijn heb of tips hebben liefs samantha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2017 om 09:25 zei samanthavdrest:

hallo allemaal

ik wil me eigen even voorstellen heb vlede week sindag 24 oktober een borstlift ondergaan met prothese operatie duurde  3 uur uiteindelijk ivm secuurheid van de arts d'r albesma 

ben echt heel goed geholpen en super blij met het resultaat al is het pas een weekje geleden ik heb heel veel last van me rechter borst onderaan de hechtingen  ik las ook dat meerdere klinieken je doen in wikkelen met doeken voor strakheid voor je borsten maar ik.moest van dag 1 al een bh aan die je mee krijg van  de kliniek nu meerder keren gezegt dat het echt heel veel pijn doet bij me littekens maar word niet erg op gereageert 

ook heb ik enorme futloos gevoel en slapen is ook nog drama hoop dat ik.mensen kan vinden die ook dezelfde klachten als mijn heb of tips hebben liefs samantha 

Hallo,

Ik ben nu dinsdag 3 weken PO. Ook borstlift met prothese achter de spier. Ik heb ook nog altijd last in mijn linker borst. Ik denk dat je vooral veel geduld moet hebben. Ik moet van mijn arts compresjes op de littekens tussen mijn bh steken en dat helpt. Qua slapen duurt het echt een 2 tal weken dat het moeilijk is. Nu kan ik al op mijn zij slapen en dat is al een stuk gemakkelijker. Ik heb ook van vorige woensdag een borstband aan om de protheses te laten zakken. Ook dit is weer een enorme aanpassing, die constante druk, maar anderzijds geeft dit ook wel steun. Ook ik heb heel lang last gehad van de verdoving. Heel lang moe en slaperig. Nu begint het te beteren.

Groetjes Ann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2 november 2017 om 09:25 zei samanthavdrest:

hallo allemaal

ik wil me eigen even voorstellen heb vlede week sindag 24 oktober een borstlift ondergaan met prothese operatie duurde  3 uur uiteindelijk ivm secuurheid van de arts d'r albesma 

ben echt heel goed geholpen en super blij met het resultaat al is het pas een weekje geleden ik heb heel veel last van me rechter borst onderaan de hechtingen  ik las ook dat meerdere klinieken je doen in wikkelen met doeken voor strakheid voor je borsten maar ik.moest van dag 1 al een bh aan die je mee krijg van  de kliniek nu meerder keren gezegt dat het echt heel veel pijn doet bij me littekens maar word niet erg op gereageert 

ook heb ik enorme futloos gevoel en slapen is ook nog drama hoop dat ik.mensen kan vinden die ook dezelfde klachten als mijn heb of tips hebben liefs samantha 

Hallo meis,

 

Ik zou morgen langs je huisarts gaan zodat hij/zij kan kijken of alles goed is en zo nodig medicatie voor kan schrijven of je wond kan verzorgen....

Aub ga naar je huisarts en ga zelf niet te veel experimenteren !!

 

Succes ermee :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Zee-Bra77:

Hallo meis,

 

Ik zou morgen langs je huisarts gaan zodat hij/zij kan kijken of alles goed is en zo nodig medicatie voor kan schrijven of je wond kan verzorgen....

Aub ga naar je huisarts en ga zelf niet te veel experimenteren !!

 

Succes ermee :54:

Je hebt gelijk , dat is het beste wat ze kan doen. Ik moet elke week op controle gaan bij mijn PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

ik nu 3,5 week po. ook last van de littekens. De “spier pijn” is wel een heel stuk minder maar de pijn zit echt onderaan de borst. Slapen is ook drama inderdaad. Op mn zij gaat niet lekker en 20 x per nacht wakker. Maar het resulaat is echt prachtig dus het is het helemaal waard geweest! Hoop op snelle verbetering voor iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.