Ga naar inhoud

Groot verschil in borsten


Aanbevolen berichten

Hey dames

Ik ben vandaag 13 dagen PO alles gaat top doe alles weer en t gaat goed..

Alleen zit me toch iets dwars..

Mn rechte borst is veel groter dan mn linker

Mn linker vind ik ook echt klein voorhet aantal cc 

Zou bijna zeggen dat r 2 verchillende maten in mn borsten zitten als het zo groot zou blijven als recht zou k blij zijn..

Als ze gelijk blijven aan links zou ik super teleurgesteld zijn..

Vrouw van de hunkemoller zei al dat het zkr minimaal 1 cupmaat verschil is dat het nog wel iets kan slinken maar niet veel..

Ik heb zaterdag een nacontrole .. kan je dit aangeven en dat ze er als er niks veranderd iets aan doen? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @BellaS. jammer om te horen :(  Ik ben zelf nog niet lang genoeg PO om eigen ervaringen te delen maar met wat ik hier lees lijkt het wel normaal dat beide borsten erg kunnen verschillen qua genezing en evolutie tijdens je herstel. (Meer/minder vocht vasthouden, sneller indalen,...) 

Had je voordien een opvallend verschil?

Ik hoop dat ze je snel kunnen geruststellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

 

Wat vervelend voor je, helaas herken ik mijzelf in jouw verhaal..

De een is ook groter dan de andere, en zeker als ik een foto maak van recht ervoor, dan zie je echt het verschil.
Ik had dit ook voor de operatie, bij mijn "eigen" borsten, maar mij is geadviseerd om bijvoorbeeld niet in de ene borst met CC te plaatsen. Dus ik heb nu in beide borsten 500 cc, achteraf vraag ik mij af of dat logisch is.

Want je vergroot je eigen borsten. Ik denk dat het bij mij zo blijft en het verschil is bij mij alleen maar zichtbaarder geworden omdat ze eerst gedrongen en strak zaten.
Nu ben ik 4 weken PO..


Ik hoop voor je dat het nog beter gaat worden..
Maar ik zie niet in hoe het groter kan worden dan wat het al is.

Ben je namelijk wel tevreden als de grotere borst slinkt naar het formaat van de kleine?
Ik namelijk niet.

 

Wel balen hoor.. maarja, wat kunnen ze er aan doen, zou je bereid zijn om er weer voor onder het mes te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 weken po en ook wel een cupmaat verschil.

ik heb vanmorgen contact gehad met de kliniek en een foto meegestuurd.

ze begreep mijn zorgen maar er kan pas wat over gezegd worden na de 3 maand. Die controle zullen we dan toch echt even moeten afwachten.

Grote kans dat het nog bijtrekt!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een Mrs.boobverschil! 

Ik kan er ook totaal niet door genieten, maak me erg druk! Ook tegen mij werd gezegd dat ik het 3 maand de tijd moest geven, en dat de borsten idd los van elkaar genezen. Mijn moeder heeft in het ziekenhuis gewerkt en die zegt dat vocht altijd aan een kant van het lichaam verdwijnt. In mijn geval via rechts hoop ik..... Ook zegt ze dat ze zelfs op mijn rug kan zien dat rechts het vocht zit. En we kunnen helaas niks anders als geduldig afwachten. Bij mijn controle 2 weken terug had de vpk aan mijn borsten gevoeld en die zei dat er in rechts veel vocht zat... 

 

Ik ben nu 4 weken po en je ziet nog zeker een cupmaat verschil. Ik had wel iets verschil voor de bv. Meer vel bij aan de rechtse kant zeg maar, maar ik neem toch aan dat de pc mij er wel op had geattendeerd als dat beetje verschil zou eindigen in een c cup borst en D cup borst!! 

 

We houden contact ladies! Hopen op twee gelijke borsten xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey damss 

Op 2-11-2017 om 11:44 zei Eecc15il:

Hey @BellaS. jammer om te horen :(  Ik ben zelf nog niet lang genoeg PO om eigen ervaringen te delen maar met wat ik hier lees lijkt het wel normaal dat beide borsten erg kunnen verschillen qua genezing en evolutie tijdens je herstel. (Meer/minder vocht vasthouden, sneller indalen,...) 

Had je voordien een opvallend verschil?

Ik hoop dat ze je snel kunnen geruststellen! 

Ja ik had wel verschil.. maar had een aa en a cup dus echt opvallen deed t niet nu wel haha 

Op 2-11-2017 om 11:59 zei Chantalh05:

Goedemorgen,

 

Wat vervelend voor je, helaas herken ik mijzelf in jouw verhaal..

De een is ook groter dan de andere, en zeker als ik een foto maak van recht ervoor, dan zie je echt het verschil.
Ik had dit ook voor de operatie, bij mijn "eigen" borsten, maar mij is geadviseerd om bijvoorbeeld niet in de ene borst met CC te plaatsen. Dus ik heb nu in beide borsten 500 cc, achteraf vraag ik mij af of dat logisch is.

Want je vergroot je eigen borsten. Ik denk dat het bij mij zo blijft en het verschil is bij mij alleen maar zichtbaarder geworden omdat ze eerst gedrongen en strak zaten.
Nu ben ik 4 weken PO..


Ik hoop voor je dat het nog beter gaat worden..
Maar ik zie niet in hoe het groter kan worden dan wat het al is.

Ben je namelijk wel tevreden als de grotere borst slinkt naar het formaat van de kleine?
Ik namelijk niet.

 

Wel balen hoor.. maarja, wat kunnen ze er aan doen, zou je bereid zijn om er weer voor onder het mes te gaan?

Neee wil echt niet dat het slinkt !! Zo lijkt het tenminste nog groter maar had liever de andere ook zo gezien.. ik heb 450cc had dan liever in de kleine 485 ofzo gehad..

Ik zou als het verschil na 6 maanden nog zo is wel bereid zijn .. jij?

 

 

Ennja ben vandaag nacontrole geweest alles was goed zei ze en de zwelling was normaal dus grote kans dat het verschil blijft hm.. even afwachten hoe ik er dalijknover denk als alles is gezakt en me lingerie aankan dat is al een heel ander gezicht denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.