Ga naar inhoud

Pas BV en nu zwanger...


Aanbevolen berichten

Dag lieverds,

Aangezien ik al veel aan dit forum gehad heb, vraag ik het liever eerst aan jullie dan aan mijn PC.

Ik heb 2 maand geleden een bv gehad (waar ik trouwens super tevreden over ben), maar nu denk ik dat ik zwanger ben....

Niet gepland, maar als het echt zo is dan is het 100% welkom, maar ik maak me zorgen om mijn BV.... Is daar reden toe? I.v.m. complicaties?

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid,

Misschien gefeliciteerd dan :141:

Ik denk wel dat het er niet mooier van zal worden en je misschien rekening moet houden met een eventuele wissel straks.

(Bijna) alle borsten veranderen na een zwangerschap, ook met prothesen.

Misschien heb je geluk en veranderd er niet veel, maar dat is gewoon afwachten. Niemand kan jou vertellen wat er gaat gebeuren, want dat is bij iedereen verschillend.

Hoe het zit met een complicatie, omdat je net pas PO bent, weet ik niet. Misschien heeft iemand daar antwoord op.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Scandaaltje,naam komt goed van pas :D:P (grapje dus)

nee dit zal geen complicaties geven,maar wel verandering uiteraard,en of dat positief of negatief te bezien is,is dus nog afwachten,bij mijn heeft 3zwangerschappen behoorlijk inpact gehad op me borsten toen(zonder prothesen) ging van een dikke A naar een volle grote E in me zwangerschappen,dus je weet wel hoe die eruit zagen erna,theezakjes dus,en dat ga je mischien ook krijgen erna,dus je prothesen zullen beetje gaan zwemmen en hangen met pech :(

afwachten dus wat het gaat doen en mischien alvast sparen voor een wissel :6:

hoe heb je ze geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL,ja schandalig hey hihi1bouncingboobs.gif

nee grapje gefeliciteerd als eerste als t zo is,en ja,helaas pindakaas maar ook zonder protheses worden ze niet mooier erop,je hebt nu eenmaal die pech,dat je dus al een bv achter de rug hebt..dus je zou wel eerder voor een wissel moete dan vrees ik.unsure.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

jeetje kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je boobs.

Ik heb de vraag destijds ook aan mn ijn pc gesteld wanner je weer zwangewr mocht worden na een bv.

grappig genoeg zij hij toen 2 maanden er na. Niet dat ik het op zo´n korte termijn zou willen, maar wil zeker in de toekomst nog een (2e) kindje.

je hoeft je dus geen zorgen te maken dat het kwaad kan ofzo voor t kindje.

Wat je boobs betreft is inderdaad denk ik afwachten. Het hangt er gewoon erg vanaf hoe jouw lichaam ´groeit´.

Bij mijn zwangerschap ben ik maar 9,5 kilo aangeomen en dit was er ook zo weer af. Ik ging van een A naar een mooie B. Na een half jaar borstvoeding had ik diezelfde A weer terug. Misschien iets slapper maar geen mege verandering.

Na een bv kan je eigen borst natuurlijk veranderen, maar de prothese niet zeg maar. Dus wellicht valt het allemaal wel mee.

Maak je er niet te druk om, dat zie je dan wel weer en geniet van je zwangerschap. Dat is tenslotte heel bijzonder!!!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.