Ga naar inhoud

Heel wat vragen ivm met borstvergroting bij the belgian breast clinic


Aanbevolen berichten

Dag dames

 

Na een zwangerschap en leeggedronken borsten overweeg ik een borstvergroting. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar Dr Verdonck bij de Belgian Breast Clinic maar heb toch nog heel wat vragen die ik ook eens liever beantwoord zie door dames die effectief een borstvergroting hebben ondergaan en niet door een dokter die ze uitvoert...

 

1) eerlijk, hoe zit het met de pijn? Ik ben zelfstandige dus niet werken is geen inkomen. Weken op de bank liggen zal echt geen optie zijn (en met een baby gaat dat ook niet lang :))

2) ik twijfel enorm over de maat. Nu heb ik een lege C maar zou graag naar een volle D / E cup gaan. Zijn er dames die iets vergelijkbaar hebben laten uitvoeren en een foto willen delen? Mag gerust met bh of bikini aan. Zelf ben ik niet al te groot (1 m 63) en 55 kg

3) voel je het hard dat er implantaten insteken? Of voel je dat als je eraan komt, waar je eigen borst eindig en de implantaat begint? :) je kan veel googelen maar zo even voelen hoe dat nu écht voelt gaat helaas niet... Weet zelfs niet of het te beschrijven valt...

4) heeft er iemand negatieve ervaringen bij deze kliniek of dokter?

 

Groetjes
Ilse

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!

 

1) Moet eerlijk toegeven dat ik het ondanks mijn goede voorbereiding toch wat onderschat heb :D de eerste week voelde ik me echt een sukkeltje omdat ik niets kon. En ik zit niet graag stil. Sinds dag 7-8 merk ik wel opvallende verbetering! Heb ook echt weer zin om buiten te komen en iets te gaan doen. Ik zit strak ingetaped (2weken) waardoor lange inspanningen sowieso wat moeilijker zijn omdat ik dan naar adem moet happen :D 

 

2) je kan in de zoekbalk je gewicht ofzo eens proberen ingeven en dan zal je wel wat vergelijkbare situaties tegenkomen.

 

3) Bij mezelf kan ik nog niet voelen maar heb onlangs bij een vriendin gevoeld (4jaar PO) en schrok er echt van hoe goed het voelde, heel zacht en natuurlijk (voor zover ik weet hoe natuurlijke grote borsten voelen :D)  

 

4) Zeker zen naam hier eens ingeven hij heeft hier al veel dames geholpen en blij gemaakt heb ik de indruk. 

 

 

Succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.