Svz

Svz : 31 oktober 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk

Recommended Posts

Hallo

Gistermiddag ben ik geopereerd. 

Ik heb 375 CC ronde implantaten dual plane. Aangezien het lekker strak ingepakt is en er behoorlijk wat zwelling zit heb ik het resultaat nog niet gezien.

Ik ben erg benieuwd, kan niet wachten!

Ik voel me vandaag redelijk goed, natuurlijk wel pijn maar met pijnstilling is het goed vol te houden. Hoe ervaarde anderen dit? Ben benieuwd wat de vervelendste dagen waren voor jullie en wanneer jullie dingetjes weer voorzichtig konden oppakken!

Alvast bedankt voor de reacties!

Hoi @Svz

Gefeliciteerd met je boobs!
Ik heb meteen even je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Misschien vind je het leuk om nog een operatieverslag te schrijven? Dan kan dat gewoon in dit topic. Zo heb je alles overzichtelijk bij elkaar staan :35: 

Mag ik vragen door welke arts je geopereerd bent? Dan kunnen we dat nog even in je titel erbij zetten. 

Wat betreft het tillen van kinderen, wees daar voorzichtig mee. Je kapsel moet nu in de eerste 6 weken aangemaakt worden en daarnaast zitten er in je borsten toch 2 hele grote wonden en dat moet allemaal genezen. Bij haast elke zwaardere operatie (wat dit toch ook is) wordt 6 weken niet tillen aangehouden. 
Je goed houden aan de adviezen die je meegekregen hebt van je kliniek. Dat komt je genezing en de lengte van het plezier van je nieuwe boobs, alleen maar ten goede!

Een goed herstel wens ik je!

xx BB

@best_boobie dankjewel! Ben nieuw hier en weet nog niet zo goed hoe alles werkt...

Ik ben geopereerd door dr Kevin Peters! 

Wat ik begreep is dat je na 2 weken voorzichtig onder de 10 kilo mag tillen, klopt dit? Ik heb de eerste 9 dagen iemand in huis, daarna het hoognodige tilwerk (zo min mogelijk dus). Mijn dochtertje weegt 7.2 kilo.. 

Ik zal nog een operatie verslag schrijven! 

Alvast een vraagje, sinds vandaag zijn mijn borsten enorm opgezwollen, dit is normaal toch? Alleen zit mijn bh zo strak, hij knelt echt af voornamelijk onder mijn oksels. Moet ik hierbij even doorzetten? Ook trekken de wonden sinds vandaag behoorlijk bij iedere beweging plus mijn linkerborst van binnenuit. Ik heb dit bij meerdere gelezen, volgens mij zijn het allemaal gebruikelijke klachten toch? Hopelijk neemt dit snel af, voelde me gister zo goed ;)

hoi hoi

De eerste dagen kan het vocht idd wat toenemen en dan gaat alles wat knellen. Zorg dat het niet te veel gaat knellen, dus veel water drinken en goed opletten dat je niet te veel doet! 
Ik vind 'onder de 10 kilo' een erg brede regel.. Wees voorzichtig met het tillen van je dochter. Ellebogen tegen je lijf als je het doet, zodat je je borstspier zoveel mogelijk ontziet. En echt zo min mogelijk.. Kinderen zijn geen gewicht alsof het een pak suiker is, maar die bewegen ook nog eens, dus ook wel een extra inspanning vergt dat....

Als de bh te strak gaat zitten, kun je er ook een tussenstukje tussen zetten. Dan knelt het minder en heb je er minder last van. Als de bh echt te klein wordt in de cup, zou ik wel ff kijken voor een andere, of iemand op pad sturen om een paar maten te halen, zodat je thuis even kunt passen.....

Ik ga Peters in je titel zetten :) 

Een goed herstel verder!

xxx BB