Ga naar inhoud

Noor89 : 6 november 2017 : Dr. Khoe : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik word 6 november bij bergman kliniek in heerenveen geopereerd. Ik krijg een borstlift met implantaten. Ik ben hartstikke zenuwachtig voor, vooral de periode na de operatie. Ik ben bang voor de hersteltijd en voor het resultaat. Ik lees dan ook graag mee in jullie topics over jullie ervaringen.

 

Ik krijg de natrelle implantaten 265 cc of misschien 285cc de chirurg zou tijdens de operatie beslissen wat het mooist past. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Noor89

Gefeliciteerd met je datum! Ik zal je even verplaatsen naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie. Op die manier staat alles dan makkelijk en overzichtelijk bij elkaar :) 
Je titel ga ik ook even aanpassen. 

 

Veel plezier nog met aftellen.. Nog maar een paar dagen! :35: 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief dat je ernaar vraagt. Ik vond het best wel heftig. Ben gister thuisgekomen en ben alleen thuis dus niemand die mij kan helpen. Mijn zus is wel langsgeweest eventjes. Heb vannacht de hele nacht overgegeven dat was wel echt heel naar. Ik vind het ook maar eng hahah ik durf de sport bh niet los te maken en heb best veel pijn. Ik kan me niet voorstellen eigenlijk dat de pijn ooit overgaat. Ik heb het gevoel dat de sportbh alles vasthoudt. En dat als die losgaat mijn borsten te zwaar zijn. Miss een war warrig verhaal maar zo voel ik mij op dit

moment ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 1-11-2017 om 13:15 zei Noor89:

Hallo,

 

Ik word 6 november bij bergman kliniek in heerenveen geopereerd. Ik krijg een borstlift met implantaten. Ik ben hartstikke zenuwachtig voor, vooral de periode na de operatie. Ik ben bang voor de hersteltijd en voor het resultaat. Ik lees dan ook graag mee in jullie topics over jullie ervaringen.

 

Ik krijg de natrelle implantaten 265 cc of misschien 285cc de chirurg zou tijdens de operatie beslissen wat het mooist past. 

Ben erg benieuwd naar het resultaat, ik wil waarschijnlijk ook bij de Berman laten opereren zie alleen dat ze nog steeds met de 510 werken.. dat moet ik alleen nog precies navragen. Succes! Hoop dat alles is goed gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2017 om 13:55 zei Brittju:

Ben erg benieuwd naar het resultaat, ik wil waarschijnlijk ook bij de Berman laten opereren zie alleen dat ze nog steeds met de 510 werken.. dat moet ik alleen nog precies navragen. Succes! Hoop dat alles is goed gegaan.

Wat bedoel je precies met de 510?

 

ik ben nu drie weken verder. Ik heb nog wel de pleisters er op zitten. Ik ben bang om ze eraf te halen omdat ik vaak lees dat het drielandenpunt vaak nog niet zo snel genezen is. Heeft iemand daar ervaring mee? En weet iemand of het juist beter is om nu na drie weken de pleisters eraf te halen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Noor89:

Wat bedoel je precies met de 510?

 

 

De Natrelle 'style 510' is een anatomische prothese met een extra dunne rand. Deze is gemaakt zodat ook meiden met een dunnere huid dan de standaard die gebruik wordt als grens bij plaatsing voor de spier, een prothese voor de spier kunnen krijgen. Vooral als er een grote voorkeur is voor plaatsing voor de spier, wordt deze vaker gebruikt. 
De Natrelle 'style 410' is de 'normale' anatomische prothese. Het is dus een type-aanduiding :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

 

ik heb op 6 november een borstlift met prothese gehad. Op de hechtingen zitten ppleisters, deze heb ik 1 keer natgemaakt tijdens het douchen. Ik voor de rest tijdens het douchen de wonden drooggehouden. Aan mijn linkerkant heb ik de pleisters rondom de tepels verwijdert. Het ziet er best goed uit maar soms wat trekkerig, ik laat het aan de andere kant denk ik maar zitten. Tenzij iemand hier weet of het voor de wond juist goed is om zonder pleisters te genezen. Daarnaast zou ik graag willen weten hoe ik zonder te douchen het gebied bij mijn borsten het beste goed schoon kan houden. Kan ik met een gaasje gedipt in betadine over het litteken bij mijn linker tepel waar geen pleisters meer op zitten? Weet iemand dat?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Lola21:

Ik heb 13 november een borstlift gehad en ik moest die tegradermpleisters erop laten tot mijn controle afspraak 1 1/2 week later. Schijnt beter te zijn voor de genezing? Daarna niets meer erop ook geen betadine gebruikt ofzo. 

Bedoel je dat he beter schijnt te zijn om ze er niet te lang op te laten? Ik had gister een controle afspraak en toen heeft hij ze er allemaal afgehaald. Dat vond ik doodeng en nu heb ik meer pijn dan daarvoor. Het voelt alsof de wonden de neiging hebben om open te barsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Noor89:

Bedoel je dat he beter schijnt te zijn om ze er niet te lang op te laten? Ik had gister een controle afspraak en toen heeft hij ze er allemaal afgehaald. Dat vond ik doodeng en nu heb ik meer pijn dan daarvoor. Het voelt alsof de wonden de neiging hebben om open te barsten. 

Ik denk dat er bedoeld wordt, dat je niet op eigen houtje de pleisters eraf moet halen, zeker als je geen instructies daartoe gekregen hebt :)
Pleisters altijd laten zitten tot je controle afspraak, of volgens afspraak (zoals medegedeeld op de dag van je operatie) te verzorgen.

Ik zou even vragen aan je eigen pc wat nu te doen.. Neem aan dat er iets gezegd is over hoe je het moet verzorgen? Anders zou ik daar zeker even voor bellen, dan heb je tenminste een goed antwoord.. Wij kunnen wel iets verzinnen, maar elke pc heeft zo zijn eigen beleid :)
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5 december 2017 om 16:58 zei Noor89:

Hallo,

 

ik heb op 6 november een borstlift met prothese gehad. Op de hechtingen zitten ppleisters, deze heb ik 1 keer natgemaakt tijdens het douchen. Ik voor de rest tijdens het douchen de wonden drooggehouden. Aan mijn linkerkant heb ik de pleisters rondom de tepels verwijdert. Het ziet er best goed uit maar soms wat trekkerig, ik laat het aan de andere kant denk ik maar zitten. Tenzij iemand hier weet of het voor de wond juist goed is om zonder pleisters te genezen. Daarnaast zou ik graag willen weten hoe ik zonder te douchen het gebied bij mijn borsten het beste goed schoon kan houden. Kan ik met een gaasje gedipt in betadine over het litteken bij mijn linker tepel waar geen pleisters meer op zitten? Weet iemand dat?? 

 

Ga voor deze informatie niet vragen op het forum maar aub bij je eigen pc/clinic en anders kan je altijd nog je eigen huisarts raad plegen.

Iedere pc heeft zijn eigen herstel afspraken en dit zijn ook meestal na juist handelen ook dan je verzekering als er iets mis mag gaan, dus ga niks op eigen houtje ondernemen maar overleg altijd met jou arts !!!

 

Succes ermee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Noor89:

Bedoel je dat he beter schijnt te zijn om ze er niet te lang op te laten? Ik had gister een controle afspraak en toen heeft hij ze er allemaal afgehaald. Dat vond ik doodeng en nu heb ik meer pijn dan daarvoor. Het voelt alsof de wonden de neiging hebben om open te barsten. 

Er wel op laten zitten tot afspraak pc. Maar begrijp dat je die inmiddels gehad hebt.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.