Ga naar inhoud

Liesxx : 20 februari 2018 : Dr. Corion : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Monstrea:

Ik moest ze een week voor de operatie starten. Wel op advies van de pc. 10 druppels. Twijfelde en vind verschillende adviezen wel of niet en de hoeveelheid druppels. Maar doe het maar. 

Het is een homopatisch middel dus het kan echt geen kwaad, kan alleen maar helpen. Ik heb van A. Vogel en daar staat 3 maal daags 5-10 druppels op de verpakking. Doe er meestal 7 per keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Monstrea ik ben net wakker dus heb lekker lang geslapen. Ik had eigenlijk om 4 uur nog paracetamol gemogen maar Mn pc adviseerde om geen wekker te zetten daarvoor. Leef dus nu al bijna 6 uur lang zonder paracetamol of pijnstillers en gaat goed haha. Neem ze zo nog wel even voor de zekerheid.

 

ik vind het alleen zo saai. Is nu Mn derde dag PO en zit alleen maar thuis Mn tijd uit te zitten. Maar ja rust is belangrijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liesxx goed dat je zo voelt. 

 

Ik heb wat films uitgekozen die ik straks kan gaan kijken. En heb nog 3 boeken die wachten. Dus hopelijk voel ik mij zo dat ik moet blijven liggen, dan kom ik daar eindelijk aan toe. 

 

Hoop dat je gauw wat vermaak hebt! En anders kan je altijd tweemaal per dag even een wandelingetje maken.? Beweging is sowieso goed en als het gaat is dat misschien wel fijn dat het je dag breekt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Monstrea:

@Liesxx goed dat je zo voelt. 

 

Ik heb wat films uitgekozen die ik straks kan gaan kijken. En heb nog 3 boeken die wachten. Dus hopelijk voel ik mij zo dat ik moet blijven liggen, dan kom ik daar eindelijk aan toe. 

 

Hoop dat je gauw wat vermaak hebt! En anders kan je altijd tweemaal per dag even een wandelingetje maken.? Beweging is sowieso goed en als het gaat is dat misschien wel fijn dat het je dag breekt. 

Jaa ik ga zo even naar buiten voor de vrisse lucht. Mn vriend heeft gister 5 tijdschriften en 3 puzzelboekjes gekocht voor me, super schattig, dus ik hou het wel uit haha. Hoe voel jij je? Kijk je uit naar je operatie of ben je al zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liesxx wat lief van je vriend. 

 

Ik kijk uit naar de operatie. Ben nu vrijwel plat met 70aa 

Ben heel benieuwd hoe het is om borsten te hebben. Na jaren twijfel en al eens naar een bv gekeken, nu afgelopen november de echte stap gezet. Nu komen er gedachtens als Zit het niet in de weg en hoe voelen ze. Is het beetje soepel en ogen ze niet te nep. Zijn ze niet te klein zulke dingen. 

 

Ben wel wat angstig voor de operatie. Vooral of ze je genoeg plat spijten en de tube voor de beademing. Dat heb je niet eens door, maar stel ik net wel.. vind het moeilijk om er niet over blijven te denken. 

 

Waar dacht jij toen je onder narcose ging. Of wil je dat niet delen. Haha

Ik wil geen geluk over vakantie ofzo

En het gaat waarschijnlijk snel, dus moet vooraf wat weten, maar schiet vast wat in mijn hoofd op dat moment. En anders kan ik altijd mijn kinderen voor mij halen. Een mooie moeder worden zodat ik mij nog beter ga voelen. 

 

Het niet drinken zie ik ook tegen op hoor. Toen ze mij belden zei de mevrouw dat ik rond middernacht het laatste vaste voedsel moet nemen en 6 uur het laatste helder vocht. Ik moet mij 8.30 uur melden en operatie is rond 10 uur. Ze rekende dus met het moment van binnenkomst. Prima, zekerheid is goed, maar het is wel lang met droge keel en rommelende maag. Moet er wat voor over hebben hè. 

 

Had jij spanning voor de operatie? 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.