Ga naar inhoud

Liesxx : 20 februari 2018 : Dr. Corion : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi ik wil me even voorstellen!

Ik heb 11 november een operatie bij Dr. P. Schellekens in de CosMed Kliniek in Bosch en Duin, ik ben hier terecht gekomen via praktijk Diana Gabriels. Ik ben nu al super zenuwachtig. Ik krijg 200cc, maar ik twijfel nog heel erg. Ik heb 5 november nog een consult en ik wil sowieso nog even wat grotere maten passen. Ik lees zo veel dat je erg snel aan de maat gewend raakt, ik wil wel dat mijn borstvergroting zin heeft, en niet dat ik over een paar jaar weer wil. Zijn er vrouwen hier die geopereerd zijn bij Dr. P. Schellekens? Op internet lees ik hele positieve ervaringen, dus daar word ik blij van! En zijn er misschien ook vrouwen die ook voor 200cc hebben gekozen of hierover nadenken? Ik zou graag met jullie in contact willen komen :)

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi,

 

Zie dat je inmiddels al geopereerd bent. Hoe is dit bevallen? Alles goed gegaan? Ik ga woensdag op consult bij dokter schellekens. En 2 januari staat de operatie gepland. Mag ik vragen welke cup je had? Vind 200 cc best weinig. Ik ken iemand die ook door hem geopereerd is en een kleine cup had. En die heeft 380 cc gekregen. En een vriendin van mij is vorige week op consult geweest en die krijgt waarschijnlijk 450 cc. Zij heeft nu een D cup. Zal ook vast wel liggen aan wat je eigen wensen zijn. Maar was even benieuwd. 

 

Groetjes Nathalie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 9-12-2017 om 14:40 zei Nathjee86:

Hoi,

 

Zie dat je inmiddels al geopereerd bent. Hoe is dit bevallen? Alles goed gegaan? Ik ga woensdag op consult bij dokter schellekens. En 2 januari staat de operatie gepland. Mag ik vragen welke cup je had? Vind 200 cc best weinig. Ik ken iemand die ook door hem geopereerd is en een kleine cup had. En die heeft 380 cc gekregen. En een vriendin van mij is vorige week op consult geweest en die krijgt waarschijnlijk 450 cc. Zij heeft nu een D cup. Zal ook vast wel liggen aan wat je eigen wensen zijn. Maar was even benieuwd. 

 

Groetjes Nathalie 

Hi Nathalie,

 

Sorry ik zie je berichtje nu pas! Ik ben inmiddels niet geopereerd.. Mijn bloed was gewoon goed maar ze belde me een paar dagen voor de operatie dat ik afgekeurd was omdat mijn kalium niet goed was. Deze was dus wel gewoon goed volgens de dokter maar volgens de contactpersoon van dokter Schellekens mocht ik niet komen.. Hoe is het bij jou gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎9‎-‎1‎-‎2018 om 16:40 zei Liesxx:

Hi Nathalie,

 

Sorry ik zie je berichtje nu pas! Ik ben inmiddels niet geopereerd.. Mijn bloed was gewoon goed maar ze belde me een paar dagen voor de operatie dat ik afgekeurd was omdat mijn kalium niet goed was. Deze was dus wel gewoon goed volgens de dokter maar volgens de contactpersoon van dokter Schellekens mocht ik niet komen.. Hoe is het bij jou gegaan? 

Ow.. jeetje zeg.. 

Voor wanneer staat je operatie nu gepland, dan kunnen we je titel aanpassen.. En dan weet ik ook waar je aanvraag voor de club februariboobs vandaan komt :)
Tag of citeer me hier ff. 

Graag in dit topic, zodat je niet te veel topics hebt en het hier een wildgroei wordt en je het zelf niet meer in 1 overzicht hebt :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei best_boobie:

Ow.. jeetje zeg.. 

Voor wanneer staat je operatie nu gepland, dan kunnen we je titel aanpassen.. En dan weet ik ook waar je aanvraag voor de club februariboobs vandaan komt :)
Tag of citeer me hier ff. 

Graag in dit topic, zodat je niet te veel topics hebt en het hier een wildgroei wordt en je het zelf niet meer in 1 overzicht hebt :)

 

xx BB

M'n operatie staat inmiddels 20 februari gepland bij een hele andere dokter, dokter Corion van de Bergman Kliniek, hier had ik uiteindelijk toch een beter gevoel over. Dit topic mag anders ook wel verwijderd worden hoor! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Liesxx:

M'n operatie staat inmiddels 20 februari gepland bij een hele andere dokter, dokter Corion van de Bergman Kliniek, hier had ik uiteindelijk toch een beter gevoel over. Dit topic mag anders ook wel verwijderd worden hoor! 

 

Xx

Oké,  dat is prima, dan passen we de titel aan, en dan kun je dit topic blijven gebruiken. Hebben we liever dan dat er weer een nieuw topic geopend wordt.

 

Ik stuur je vanavond ff een pb over de club! En doe ik dat niet, laat me er dan aan denken!!!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei best_boobie:

Oké,  dat is prima, dan passen we de titel aan, en dan kun je dit topic blijven gebruiken. Hebben we liever dan dat er weer een nieuw topic geopend wordt.

 

Ik stuur je vanavond ff een pb over de club! En doe ik dat niet, laat me er dan aan denken!!!

 

Xxx

Hi @best_boobie ik denk dat je het vergeten bent haha! Ik heb nog geen melding gekregen

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-2-2018 om 22:03 zei Liesxx:

Ah leuk! Ik in Rijswijk

 

Voor hoeveel cc ga jij?

 

Mij krijg links 405 en rechts 450 omdat ik nogal een verschil heb tussen beide borsten. Nu gaat mijn rechter iets groter worden. Super spannend! Vooral benieuwd naar het resultaat! Twijfel nog altijd wel een beetje over de maat is het niet te groot. Hoeveel krijg jij?

 

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BooBoo450:

 

Mij krijg links 405 en rechts 450 omdat ik nogal een verschil heb tussen beide borsten. Nu gaat mijn rechter iets groter worden. Super spannend! Vooral benieuwd naar het resultaat! Twijfel nog altijd wel een beetje over de maat is het niet te groot. Hoeveel krijg jij?

 

groetjess

Ik lees van veel meiden dat ze verschillende maten krijgen door verschillende grootte van de borsten. Ik heb het hier eigenlijk helemaal niet over gehad met mijn PC, want volgens mij is er bij mij ook wel een klein verschil. Ik krijg 295cc, nog steeds twijfelend over de maat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Operatieverslag 20 februari:

 

Ik werd om half 5 s'ochtends al wakker want ik kon niet lekker slapen. Ik dacht zoveel na. Ik ben pas 19 is dit geen overhaaste beslissing, had ik niet nog even moeten wachten, zou ik misselijk worden, zouden ze lelijk uitvallen, hoe is de operatie etc. etc. Tuurlijk heb ik de operatie goed overwogen, maar op de dag zelf voelt het toch ineens heel definitief allemaal. Ook ben ik nog nooit geopereerd geweest. 

 

Mijn operatie stond pas om 10 voor 4 gepland, eerst baalde ik van deze tijd maar gelukkig had ik nog lessen op school, had ik een beetje afleiding. Om kwart over zeven stond ik al bij de bushalte, gelukkig begon in lekker op tijd. Hiervoor nog wat gegeten en om half 10 nog even een beschuitje en een crackertje.

 

Ik was om 1 uur thuis en reed iets later met mijn moeder naar Rijswijk, ik moest er tien voor half 3 zijn. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik een eigen kamertje, heel schattig zag die eruit, waar ik alvast wat informatie kreeg. Ook kreeg ik het welbekende blauwe schort aan. Daarna moest ik wachten tot ik werd opgehaald. 

 

Het was een beetje vertraagd, ik werd om kwart voor 4 pas opgehaald maar dit vond ik niet heel erg. Afscheid genomen van mn moeder en naar het infuus gereden. Ik was bang voor 3 dingen: 
1. Het infuus

2. In narcose vallen

3. Hoe werd ik wakker?

 

Natuurlijk had ik het geluk dat mijn linkerbloedvat te dun was en daarom moest mijn infuus twee keer geprikt worden, top! Ik werd een beetje duizelig want ik kan echt niet tegen naalden dus mocht plat liggen. Fluitend kwam mijn PC dr. Corion aanlopen, zo een relaxte man. Ik wou nog kiezen tussen 295cc en 265cc want door mijn twijfel had hij ze beide besteld. Uiteindelijk voor 265cc gegaan, deze adviseerde mij ook omdat ik liever te klein heb dan te groot (al is het verschil bijna niet te zien, maar meer voor de gevoelskwestie). Rijdend naar de operatiekamer vroeg ik de anesthesist nog of er ooit iemand doodgegaan is door narcose (geen schaamte op dat moment haha) en hij moest lachen. Mijn PC vroeg van wat voor muziek ik hou en ik zei ehm Ronnie Flex ofzo. Hij zette een nummer op van Ronnie Flex, ik zag wat zwarte vlekken en werd wat licht in mn hoofd. Toen was ik weg.

 

Later werd ik rustig wakker op de uitslaapkamer, had geen pijn en voelde me opzich wel prima. Ik kreeg een waterijsje maar begon daarvan zo te trillen dat ik hem weer teruggaf. Ik mocht eigenlijk meteen weer terug naar mn eigen kamertje waar mn moeder op me zat te wachten. Het trillen ging niet weg en ik begon ook te klappertanden, terwijl ik het niet koud had. De verpleegkundige zei dat het door de spanning kwam, en toen ik een beetje probeerde te slapen ging het ook weer weg. Ik ben 4 uurtjes gebleven, dat is verplicht bij Bergman maar ging zo voorbij. Heb gerust, geappt met mn vriend en wat vriendinnen en 4 handen op een buik gekeken (love that). Ik kreeg ze even te zien, er zit wat zwelling aan de zijkanten daarom vind ik ze nog niet echt wauw, maar dat hoort zo en trekt allemaal bij. Geduld is een schone zaak. Daarna ging mn infuus eruit, kreeg ik mijn sportbh (maat 70D), kreeg ik heel veel informatie en nog een pijnstiller en mocht ik naar huis.

 

Ik was heel bang dat ik misselijk zou worden aangezien ik dat heel veel lees hier, maar de verpleegkundige zei dat het bij hun (bijna) nooit gebeurd. De eerste nacht is goed gegaan, 8 uurtjes geslapen en maar 2 keer wakker geworden.

 

Nu lekker rustig aan, durf er niet echt aan te zitten en vanavond lekker douchen. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw mooi!is dat zo.n band die krijgt bij dual plane? 

 

Ik ga ook naar Rijswijk. Volgende week bij dr Koopmann. Ik wil ook zulke bolletjes haha. Ben dat plat zijn zo zat. 

 

Fijn dat het allemaal goed ging. Goed te horen dat ze weinige misselijke patiënten hebben. En ik vind 4 handen op een buik ook leuk! 

 

Goed herstel toegewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Voor hoeveel cc ga jij?

 

Jaa ik heb dual plane maar dat witte verband/pleisters werden eraf gehaald toen ik de sportbh kreeg (deed echt zeer haha).

 

Ze geven je iets tegen de misselijkheid in je infuus en zodra je je toch misselijk voelt moet je dat aangeven dan doen ze een wat hogere dosering. Ook heb ik 7 uur ipv 6 uur niks gegeten en 3 uur van tevoren niet meer gedronken (en echt maar max 150 ml wat ook aangeraden wordt). En geen melkproducten voor de operatie, meer juist crackers/beschuit. Ik weet niet of het geholpen hebt maar zou je er gewoon aan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat drinken gaat nog wat worden. Heb altijd zo zin in water en droge keel. Maar voor het goede doel he. Bedankt voor je tip over de creakers. Ik ga al een of twee dagen vooraf stoppen met de melkproducten. Wou ook het zekere voor het onzekere gaan nemen. 

 

Ik krijg de protheses dual plane en naast de sportbh nog een band. Vandaar dat ik het je vroeg omdat ik daaraan dacht tie ik je foto zag. Maar na de operatie tot je naar huis ging zat deze pleister om bij je? 

 

Ik krijg 345 cc rond high profile. Voor het volume verlies door de spier kom ik dan uit op 300 ofzo.

Wie weet komen we dan ongeveer gelijk uit, want jij hebt 295 toch? Heb je ze van Allergan Natrelle. Rond of anotomisch? 

 

Fijn dat de 4 uur snel gingen. Zie ik ook wel tegenop. Vooral als je je goed voelt en niet meer slaapt. Dat wachten op de tijd. Maar moet maar wat vermaak meenemen voor het geval dat. 

 

Jij was dan pas halverwege de avond thuis zeker? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Monstrea:

Ja, dat drinken gaat nog wat worden. Heb altijd zo zin in water en droge keel. Maar voor het goede doel he. Bedankt voor je tip over de creakers. Ik ga al een of twee dagen vooraf stoppen met de melkproducten. Wou ook het zekere voor het onzekere gaan nemen. 

 

Ik krijg de protheses dual plane en naast de sportbh nog een band. Vandaar dat ik het je vroeg omdat ik daaraan dacht tie ik je foto zag. Maar na de operatie tot je naar huis ging zat deze pleister om bij je? 

 

Ik krijg 345 cc rond high profile. Voor het volume verlies door de spier kom ik dan uit op 300 ofzo.

Wie weet komen we dan ongeveer gelijk uit, want jij hebt 295 toch? Heb je ze van Allergan Natrelle. Rond of anotomisch? 

 

Fijn dat de 4 uur snel gingen. Zie ik ook wel tegenop. Vooral als je je goed voelt en niet meer slaapt. Dat wachten op de tijd. Maar moet maar wat vermaak meenemen voor het geval dat. 

 

Jij was dan pas halverwege de avond thuis zeker? 

Jaa de pleister ging eraf toen ik de sporten aan kreeg. Ik had idd natrelle en de gladde protheses (deze worden sinds kort meer aangeraden bij ronde protheses). Ik heb 265 uiteindelijk genomen. 345cc is ook een mooi maatje! 

 

Ik was pas kwart voor 11 thuis ja haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Monstrea:

@Liesxx neem jij Arnica? En zo ja, hoeveel? 

Jaa ben ik 2 weken van tevoren mee begonnen, doe het 3x per dag en dan 5-10 druppels per keer. Was niet door Mn pc aangeraden maar ik dacht baad het niet dan schaad het niet. Neem ze ook nu nog na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.