Ga naar inhoud

Charrr : 25 oktober 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve dames, 

inmiddels ben ik al een jaar lid van het forum maar hielt ik me altijd een beetje op de achtergrond. 

Ik ben dus Char, ben 22 jaar oud en

afgelopen woensdag 25 november was het voor mij na jaren lang onzeker zijn en wachten eindelijk zo ver. Ik werd geopereerd door dokter Roel Fresow. Via Faceland (opereren in de Bauland kliniek) ik kom van een lege 70b cup. 

400 cc ronde prothese dual plane is het geworden. En ow wat ben ik nu al verliefd op mn borsten, precies 1 week p.o.

 

Alles is me meer dan mee gevallen, de kliniek was super mooi en nieuw, het personeel was erg lief en de dokter ook. Ook kwa ‘na pijn’ viel alles mij meer dan mee ik was erg bang voor de pijn die zou gaan komen en omdat de verhalen zo uit eenlopen was het erg moeilijk om nou een goed beeld te schetsen.  

Maar echte pijn heb ik niet gehad, het is meer een drukkend gevoel dan dat je dat pijn kan noemem. En het stijve van je spieren maakt het daarbij ongemakkelijk om te bewegen. 

 

Ohh als ik hier nu op terug kijk heb ik er al vanaf me 16e tegen aangehikt, rond me 18e en 19e 2 keer op consult geweest maar toch alles afgeblazen. En nu op mn 22e eindelijk de borsten waar ik van droomde 

 

Ik kan iedereen roel fresow aanbevelen, hij is een super chirurg die heel erg lief en eerlijk is. Vanaf het eerste moment gaf hij mij een 100% vertrouwd gevoel.

 

Als iemand vragen heeft over mn operatie of iets dergelijks kun je me altijd een berichtje sturen. 

 

 

Veel liefs 

Char 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charrr

 

Hoi hoi,en nog gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb de titel eventjes aangepast en gelijk het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle updates en eventuele vragen neerzetten, zo heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 15-11-2017 om 10:41 zei Laura026:

@Charrr
Hoi,
Hoe gaat het nu met de pijn en hoe is het de afgelopen 2 weken gegaan?

Ik twijfel erg tussen dokter Klein en Fresow. 

 

 

Hee met mij gaat het super goed, ik ben nu 3,5 week po. En heb eigelijk niet zo veel last gehad. Alles zier er mooi uit en heb twee hele mooie littekens. Mocht je nog vragen hebben over roel fresow of me operatie laat maar weten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎-‎11‎-‎2017 om 08:06 zei Charrr:

 

 

Hee met mij gaat het super goed, ik ben nu 3,5 week po. En heb eigelijk niet zo veel last gehad. Alles zier er mooi uit en heb twee hele mooie littekens. Mocht je nog vragen hebben over roel fresow of me operatie laat maar weten! 

Je verslag klinkt super positief haha. Wat ik wel jammer vind bij faceland, is dat ik online geen voor/na foto's van hen kan vinden zodat ik een idee heb hoe het er ongeveer uit komt te zien. Ik las dat jij rond dual plane hebt, ziet dat er natuurlijk uit? Mijn voorkeur gaat uit naar druppelvormig maar ik las dat als rond dual plane geplaatst wordt, het er ook druppel vormig uitziet. Klopt dat bij jou? 
Hoelang heb je medicijnen (pijnstilling) geslikt? en hoelang moest je daar blijven vanaf dat je wakker werd?
Sorry voor al die vragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-11-2017 om 19:45 zei Laura026:

Je verslag klinkt super positief haha. Wat ik wel jammer vind bij faceland, is dat ik online geen voor/na foto's van hen kan vinden zodat ik een idee heb hoe het er ongeveer uit komt te zien. Ik las dat jij rond dual plane hebt, ziet dat er natuurlijk uit? Mijn voorkeur gaat uit naar druppelvormig maar ik las dat als rond dual plane geplaatst wordt, het er ook druppel vormig uitziet. Klopt dat bij jou? 
Hoelang heb je medicijnen (pijnstilling) geslikt? en hoelang moest je daar blijven vanaf dat je wakker werd?
Sorry voor al die vragen..

 

 

Hee geeft niet!! Ja ik heb indd dual plane ronde prothese en hoog profiel. Ik vind dat dit er niet overdreven uit ziet maar hey wat kan je der nu al over zeggen 4 weken na de operatie. Ik heb indd ook begrepen dat als je een ronde prothese dual plane plaatst het zelfde effect heeft als een druppel. 

De pijnstillers die ik kreeg van de kliniek (tramadol) heb ik niet geslikt. Alleen de eerste week paracetamol en de onstekkingsremmers als ik het goed zeg. 

Haha en hoelang ik moest blijven, nou ik was wakker en een half uurtje later zat ik al weer helemaal fit in de auto haha dus of ik een goed voorbeeld ben weet ik niet. Want het meisje voor me lag er nog toen ik wegging. Het is denk ik maar net hoe je lichaam op de narcose reageerd! 

Ik weet nog steeds niet hoe je een foto moet toevoegen anders liet ik je zien hoe ze er nu uit zien! 

Heb je nog meer vragen? Stel ze gerust hoor mop!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.