Ga naar inhoud

Erna : 15 december 2017 : Dr. van Zele : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Graag wil ik mij even voorstellen. Ik ben 36 jaar en mama van 2 kindjes. Ik heb een A-cup en loop inmiddels al 15 jaar met een Puch up’s en maximalers rond. Afgelopen donderdag heb ik de eerste stap gezet voor een BV. Ik heb een eerste consultatie gehad bij Dr. van Zele in de Wellness Kliniek. In het weekend heb ik alles eens laten bezinken en uitgebreid met mijn man besproken. Ik heb inmiddels besloten de stap te wagen en heb een afspraak gemaakt voor een BV op 15 december. Spannend!  Ik twijfel wel nog voor de maat. Als eindresultaat wil ik een C/C+. De PC gaf aan dat ik kon kiezen tussen 280, 300 en 330 CC Monobloc. Maar omdat ik groot ben (1m76) adviseerde hij eerder 300 a 330. 

 

Groetjes,

Erna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Erna, 

Welkom op het forum. Ik zat in dezelfde situatie als jij! 35 2 kids en maximizer als beste vriend....

ik ga 22 december voor mijn borstvergroting bij dr nio. Ook monoblock hydrogel.  

Als je het leuk vind is er ook een club voor dames van december. Daar kletsen we over van alles en nogwat zonder elkaars operatieverslagen te vervuilen. 

De club heet alle kerstballen verzamelen 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op dit forum!

Met jouw lengte zou ik zeker voor de grootste kiezen. Hoe groter je bent, hoe sneller het aantal cc wegvalt namelijk.. Met die 330 kom je net op een goeie C uit, dus zeker niet kleiner nemen, mijns inziens. 

Ik ga je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Op die manier kun je gewoon ook na je operatie dit topic blijven gebruiken en heb je alles makkelijk bij elkaar staan.

Heel veel plezier met aftellen!!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je operatiedatum :D Aftellen nu!

Ik ben vandaag 9dagen PO en ook geopereerd door dr. Van Zele via de Wellnesskliniek in Genk. De operatie zelf is echt goed meegevallen! Dag 2-5 veel last gehad maar ondertussen zou ik ze niet meer willen teruggeven :) 

 

Op 2 weken mag men verband eraf dus ik kan nog niet veel zeggen over het resultaat. Zo spannend!

Ik kreeg 300cc monobloc silicone softone extra high profile achter de spier. Daarmee zou ik uitkomen op een C+ Ben 1m72, 54kg en had een 75B. 

Ik kreeg dezelfde maatkeuze’s als jou en bij mij werd aangegeven dat de 330 op het randje van natuurlijk/fake zou zitten. 

 

Ik had een erg goed gevoel over dr. Van Zele zen technisch inzicht :D en had vooral het gevoel dat het niet zomaar kiezen was wat ik wou maar dat men lichaam simpelweg bepaalt wat kan en niet kan, vond ik erg geruststellend. 

 

Succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Eecc15il:

Proficiat met je operatiedatum :D Aftellen nu!

Ik ben vandaag 9dagen PO en ook geopereerd door dr. Van Zele via de Wellnesskliniek in Genk. De operatie zelf is echt goed meegevallen! Dag 2-5 veel last gehad maar ondertussen zou ik ze niet meer willen teruggeven :) 

 

Op 2 weken mag men verband eraf dus ik kan nog niet veel zeggen over het resultaat. Zo spannend!

Ik kreeg 300cc monobloc silicone softone extra high profile achter de spier. Daarmee zou ik uitkomen op een C+ Ben 1m72, 54kg en had een 75B. 

Ik kreeg dezelfde maatkeuze’s als jou en bij mij werd aangegeven dat de 330 op het randje van natuurlijk/fake zou zitten. 

 

Ik had een erg goed gevoel over dr. Van Zele zen technisch inzicht :D en had vooral het gevoel dat het niet zomaar kiezen was wat ik wou maar dat men lichaam simpelweg bepaalt wat kan en niet kan, vond ik erg geruststellend. 

 

Succes nog!

Hoe fijn dat alles vlot is verlopen. Ik vind het wel heel spannend allemaal... 

 

Ik had ook een heel positief gevoel na mijn gesprek met Dr. Van Zele. Hij kijkt naar je lichaam en geeft dan heel eerlijk aan wat kan. Ik wil idd ook nog een natuurlijke look, die zoveel mogelijk overeenkomt met mijn vormen als ik een maximizer draag. 

 

Wat ik ook fijn vond in de wellness kliniek is dat er niet aangedrongen werd om een afspraak voor een operatie te plannen. Ik kreeg echt de tijd om alles nog eens af te wegen.

 

Nu is het dus aftellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Erna ik had idd ook totaal niet het gevoel van gepusht te worden. Vond ik erg fijn want ik had er voordien wel wat schrik voor. Zonder referenties van vriendinnen zou ik er zelfs nooit geweest zijn denkik :D de vlotte marketing en lage prijzen zijn dingen die mij normaal eerder afschrikken dan aantrekken.

Maar de documentatie die je op hun site kan inlezen is eigelijk wel heel eerlijk en duidelijk. 

 

Op de dag van de operatie zelf dacht ik dat ze mij sowieso al een bh gingen ‘aansmeren’ maar dit was totaal niet het geval, ze wouden me zelfs nog geen verkopen omdat ze zeiden dat het zo moeilijk in te schatten is op welke maat ik zou uitkomen. Ik had op voorhand wel wat bang dat het heel commercieeël gericht zou aanvoelen allemaal. Dat was gelukkig niet het geval ;) 

 

Volgens mij ben je in goede handen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eecc15il ik heb vandaag idd ook nog gebeld naar de wellness kliniek omdat ik niet wist of ik al een sport BH moest meebrengen op de dag van de ingreep (en noeg moeilijker: welke maat?). Dat is dus niet nodig, die hoeft pas na 2 weken, en dan kan je die daar kopen of zelf aanschaffen bij Hunkemöller ofzo zeiden ze.  Ik vind het fijn dat je zelf die keuze kan maken. Ik ben echt benieuwd naar het resultaat, maar eerst aftellen tot de ingreep en hopen dat het herstel een beetje meevalt (en geen complicaties uiteraard) Spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei LMV:

Hallo

welkom op het forum, heb mezelf hier ook nog maar net aangemeld. 

Ik word namelijk op 8 december geopereerd door dokter Van Zele. Zo spannend!

Idd super spannend! Als ik aan de beurt ben, heb jij het ergste al achter de rug :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2017 om 22:27 zei dddd:

hoi, 

 

wat spannend allemaal.

hier ook veel twijfels.

Word zelf geopereerd door dr. Damen bij Wellness Kliniek.

Ben het overwegen nog een consult te plannen.

Hallo,

 

Ja, inderdaad, super spannend (ook nog nu ik de knoop heb doorgehakt :38:). Als je nog twijfelt moet je zeker nog een afspraak plannen. Heb je al een operatiedatum? Hoeveel cc overweeg je?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-11-2017 om 16:48 zei LMV:

Hallo

welkom op het forum, heb mezelf hier ook nog maar net aangemeld. 

Ik word namelijk op 8 december geopereerd door dokter Van Zele. Zo spannend!

Dat is precies een week voor mij, ik ben benieuwd naar je ervaring!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Erna:

Hallo,

 

Ja, inderdaad, super spannend (ook nog nu ik de knoop heb doorgehakt :38:). Als je nog twijfelt moet je zeker nog een afspraak plannen. Heb je al een operatiedatum? Hoeveel cc overweeg je?

 

Groetjes

ik word 12januari geopereerd. ik twijfel tussen 380/440 :mellow:

ik heb inderdaad nog even een consult gepland. Zoveel vragen ineens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo dames,

 

Hier gaan we dan, mijn verslag. Gisteren (vrijdag 15/12) was mijn boobie-day :). Ik ben opgestaan met barstende hoofdpijn, maar mocht helaas niets meer nemen. Wel nog even lekker onder de douche en aankleden. Om 7 uur hebben we mijn zoontje naar de opvang gebracht, mij dochtertje was bij opa en oma omdat ze ziek was. Vandaaruit zijn we richting Genk gereden en waren keurig op tijd daar (8:00). 

 

Eerst hebben we evenplaatsgenomen in de wachtzaal, maar al snel mocht ik mee naar boven. Ik werd in het daaropvolgende uurtje door de verpleegkundige gefotografeerd, kreeg een prachtig papieren jurkje aangemeten en kreeg een kunstwerk aangebracht door Dr. Van Zele. Ietsje later mocht ik mee naar het OK. Het prikken van het infuus ging gelukkig meteen goed (wat eerder niet altijd het geval was) en de verdoving volgde al even snel. Na een lekker slaapje werd ik weer waker... met boobies :wub: ik heb op de recovery meteen onder de lakens gespiekt WOW. Helaas moest ik van de verdoving heel erg beven, jongens , deed dat pijn aan mijn bordtspieren! Gelukkig kreeg ik al gauw een warm dekentje, dat hielp ontspannen. Eenmaal terug op de kamer kon ik al snel een hapje eten en wat cola drinken en mocht ik na een uurtje al naar huis.

 

So far so good. Helaas werd de pijn wel steeds erger en leek de medicatie nog niet echt te helpen. Ik werd een keer of 6 duizeling en begon enorm te zweten. Ik ben toen op de grond gaan liggen met de benen op een stoel, dat hielp gelukkig. Alleen weer opstaan was wel een uitdaging :unsure:. Gelukkig helpt mijn man mij met alles. Ook mijn zoontje (bijma 8) is super behulpzaam, zo fijn om ook door hem verwend te worden :rolleyes:.

 

Afgelopen nacht heb ik een 4tal keer een uur tot 2 uur geslapen, dat viel wel mee, alleen dat opstaan... Vandaag blijf ik gewoon nog lekker in op en rond mijn bed en gaat het gelukkig al iets beter met de pijn. Nog even doorbijten en dan komt het wel goed.

 

Groetjes,

Erna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.